Jeszcze o kurszczyźnie i ziobryźmie

Data: 2011-11-10 00:23:16
Autor: Jrr
Jeszcze o kurszczyźnie i ziobryźmie
Środowiska PiS rozpowszechniają teorię, jakoby mózgiem obecnego
rozłamu był Jacek Kurski. Że już dawno o tym myślał itd. Jeśli tak
jest, to Kurski jest skończonym osłem. Jeśli planował rozłam, to drogą
ukrytej propagandy powinien wspierać PJN. Mieliby dzisiaj w Sejmie
przyczółek, do którego mogliby przyskoczyć (i przy okazji pozbyć się
kretyńskiej nazwy tamtych). Ale oni już wszyscy tacy sami - dupy
wołowe. Założę się, że Ziobro z Kurskim głosowali ostatnio na PiS
licząc na dobry wynik panaprezesowej partii, a teraz się rozczarowali.
Głosowałem na PJN, choć nie szczędziłem im szyderstw (w końcu
zasłużyli głupawą nazwą i miałkim programem). Innym radzę to samo: Te
wszystkie PJN-y, ziobroodłamy trzeba chłostać od kolebki. Inaczej
wyrosną na cioty podobne do panaprezesa. A on swój elektorat posiada.

Jeszcze o kurszczyźnie i ziobryźmie