Jeszcze o pancernej brzozie

Data: 2013-02-14 18:58:03
Autor: Przemysław M.
Jeszcze o pancernej brzozie
Dnia Thu, 14 Feb 2013 07:40:37 +0100, sofu napisał(a):

Znaleziona w sieci wypowiedz jednego z internautów:

Wciąż wierzysz w "anonimowych" internautów!? --
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-15 05:08:59
Autor: sofu

--

Zależy co masz na myśli?
To co zacytowałem w tytułowym wątku ma o tyle znaczenie, że ja sam myślę w podobny sposób.

Do niedawna myślałem, że Polacy dokładnie zbadali te brzozę i w związku z tym nie ma żadnych wątpliwości (!!!), że końcówka skrzydła się na nim ułamała. To było przecież osią, swoistym filarem na którym opierało się wyjaśnienie przebiegu lotu i samej katastrofy.
Dziwne to było, że tylko ta brzoza się złamała, a drzewa rosnące dalej już nie, bo przecież nikt rozsądny nie uwierzy, że po urwaniu końcówki skrzydła nagle ciężki samolot niby ze skłonnością do zniżania odzyskał wigor i sam z siebie poszedł w górę omijając inne drzewa, aby w końcu mając tylko kilka metrów pod sobą obrócić się na plecy w korkociągu i walnąć o ziemię.
No, ale skoro na brzozie miały być ślady samolotu, tak jak to często bywa w wypadkach samochodowych, to myślałem, że jednak cuda się zdarzają.  A tu kicha, dopiero teraz pojadą oglądać brzozę. Straszne to "fachowe" jest od samego początku.

Argument, że i tak w końcu by się rozbili, to żaden argument. To skrzywiona na maxa logika. Można by w podobny sposób powiedzieć, że każdy z nich w końcu by na coś umarł, więc nie jest ważne czy walnęli w tą brzozę czy nie, bo śmierć mieli wypisana na twarzy w chwili narodzin?!
Ja odpowiem gościowi powyżej, że gdyby nie ta brzoza w którą miał uderzyć samolot, to by się jednak poderwał do góry i bezpiecznie odleciał. Skąd ta teza? Bo nie skosił żadnego drzewa po drodze już, a powinien kosić drzewa coraz niżej i niżej w bliskości tej brzozy.  Zresztą o tym mówił w TV kiedyś jeden z członków komisji Millera, że gdyby nie uderzenie w brzozę, to by się im prawdopodonie udało i do katastrofy by nie doszło.
Ja nie przesadzam o niczym, nie jestem zwolennikiem spiskowej teorii dziejów, ale dokładne zbadanie tej brzozy powinno mieć znaczenie podstawowe w formułowaniu wniosków przez Komisję. A skoro tego nie zrobiono i wielu innych rzeczy też, to  niech każdy sobie wyciągnie wnioski na temat wartości ustaleń komisji jakie tylko chce.

sofu

Data: 2013-02-15 07:58:50
Autor: Chiron
[...]

Jesteś żałosny Ty i wszelkiego rodzaju lemingi, które żeby tylko dowalić Kaczyńskiemu uwierzą w każdą głupotę serwowaną im przez łajdaków i bandytów. Nawet nie chcesz przyjąć do wiadomości, ze to z Ciebie  i Tobie podobnych to towarzycho drwi. I wam także pluje w twarz. Tak, pozostałym też. Tylko pozostali nie mówią, że deszcz pada.

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Data: 2013-02-15 09:08:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:kfkmb4$6cp$1node1.news.atman.pl...
[...]

Kaczyńskiemu nie trzeba dowalać. On sam o to dba!

ubawiony

Data: 2013-02-15 10:15:57
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:511dece8$0$1314$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Te- leming- a przeprosiłeś już rodziny pilotów za łajdacką sygnaturkę, w której to ich znieważałeś- powtarzając w każdym poście za komisją Anodiny? A dało Ci to w ogóle coś do myślenia? Prawda, ze nie? No widzisz- głowa boli od myślenia- niech myśli Anodina za Ciebie.