Jeszcze o ziobrystach

Data: 2011-11-09 11:24:00
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o ziobrystach
Widziałem chyba gdzieś u Lisa. Cymański siedział na jednym półdupku
(jakoś nikogo nie zastrzelił). Mówili i patrzeli tak, jakby błagali:
Prosimy, żeby pan nas od razu nie wykańczał. Niech pan redaktor da nam
chociaż szansę.

Serwilizm wrodzony lub nabyty (pod okrągłym meblem).
jb

Data: 2011-11-09 19:38:08
Autor: obserwator
Jeszcze o ziobrystach
Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): Widziałem chyba gdzieś u Lisa. Cymański siedział na jednym półdupku
[...]

...i to jest wlasnie niepokojace w wydaniu ziobrystow. Zreszta niebagatelna
role odgrywa w tej akcji Jacek Kurski, brat Jaroslawa z Gazety Wybiorczej.

Ciekawy tekst zamiescil Matka Kurka na swoim portalu na temat cwaniaczka Lisa:

Tomasz Lis, syn &#8222;najuczciwszego z Polaków&#8221; grzebie w genach &#8222;ludu
nadwiślańskiego&#8221;!

http://kontrowersje.net/tresc/tomasz_lis_syn_najuczciwszego_z_polakow_grzebie_w_genach_ludu_nadwislanskiego

Nawet M. Walter czlowiek esbecji mial z nim problemy. Lis ma widocznie niezle
poparcie jeszcze wyzej;

http://wiadomosci.wp.pl/kat,9811,title,Lis-to-czlowiek-chorobliwie-ambitny-i-egocentryczny-- -mowi-Mariusz-Walter,wid,4934770,wiadomosc.html?ticaid=1d5a5

Data: 2011-11-09 11:50:38
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o ziobrystach
On 9 Lis, 20:38, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):
[...]

brat brata po dupie harata

jb

Data: 2011-11-09 20:07:06
Autor: obserwator
Jeszcze o ziobrystach
Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):
> ..i to jest wlasnie niepokojace w wydaniu ziobrystow. Zreszta niebagateln=
> role odgrywa w tej akcji Jacek Kurski, brat Jaroslawa

brat brata po dupie harata

nie sadze:))

Data: 2011-11-09 13:06:43
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o ziobrystach
On 9 Lis, 21:07, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:

> brat brata po dupie harata

nie sadze:))

 a co pan sądzi?
jb

a co pan sądzi?
jb

Data: 2011-11-09 21:38:13
Autor: obserwator
Jeszcze o ziobrystach
Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a): a co pan sądzi?

*********************

..a to malo wazne:)

Data: 2011-11-09 23:39:54
Autor: Jacek Biały
Jeszcze o ziobrystach
On 9 Lis, 22:38, " obserwator" <fajny.d.arz...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

a co pan sądzi?

*********************

.a to malo wazne:)

Powiem panu co jest ważne.
Kurski nie walczy z postkomuną, układem... On walczy o sumienie
swojego brata i dlatego jest tak narwany. Dlatego jest potrzebny swoim
wrogom. Sprawy dziadka z wermachtu nie nagłośnił Kurski, tylko sztab
wyborczy Donalda Tuska.
Czy nie zastanawiał się pan nad szybkością, z jaką zdobyli z Niemiec
potrzebne papiery? Otóż mieli już wszystko przygotowane, tylko trzeba
było nagłosnić mało znany wywiad Kurkiego. I co powinien zrobić
Kurski? Powinien ich wyśmiać, że nic nie pamięta, że przeprowadza
wywiadów tysiące, że to ich problem, nie jego (niech Platforma kłóci
się o tuskowego dziadka sama ze sobą). Tymczasem on dał sie złapać na
haczyk. Zaczął przed kamerami dowodzić swoich racji, jakby koniecznie
chciał kogoś do czegoś przekonać. Bo i chciał.

Data: 2011-11-09 21:08:58
Autor: boukun
Jeszcze o ziobrystach

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9emh9$6ql$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> ..i to jest wlasnie niepokojace w wydaniu ziobrystow. Zreszta niebagateln=
> role odgrywa w tej akcji Jacek Kurski, brat Jaroslawa

To który z nich jest ustawiony przez sowiecką SBecję?

A Ziobro?

boukun

Data: 2011-11-09 20:59:41
Autor: boukun
Jeszcze o ziobrystach

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9ekr0$1h9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Następny Żydek wam nie pasuje? Ale jak ja to pisałem, to udawaliście głupa...

boukun

Data: 2011-11-09 20:08:20
Autor: obserwator
Jeszcze o ziobrystach
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Następny Żydek wam nie pasuje? Ale jak ja to pisałem, to udawaliście głupa...

Jacek Kurski jest tez Zydem? --

Data: 2011-11-09 21:10:35
Autor: boukun
Jeszcze o ziobrystach

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9emjk$7cc$1inews.gazeta.pl...
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

Następny Żydek wam nie pasuje? Ale jak ja to pisałem, to udawaliście głupa...

Jacek Kurski jest tez Zydem?

No przecież wystraszył się kiedyś pokazać fiuta...

boukun

Data: 2011-11-09 20:22:31
Autor: obserwator
Jeszcze o ziobrystach
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
> Jacek Kurski jest tez Zydem?

No przecież wystraszył się kiedyś pokazać fiuta...

... ty niesamowicie madry jestes.

--

Jeszcze o ziobrystach