Jeszcze papiery Ilforda mi sie ostaly (baryt i ceratka) 18x24 - 30x40

Data: 2010-03-02 15:34:48
Autor: Piotr Sz.
Jeszcze papiery Ilforda mi sie ostaly (baryt i ceratka) 18x24 - 30x40
Moze to tez grupowiczow zainteresuje nim wystawie na Allegro:

ILFORD MULTIGRADE IV FB FIBER Glossy 18x24cm a 25szt x 3 opakowania - 120 zl (dokladam dodatkowo jakies 15 szt w otwartej paczuszce)
ILFORD MULTIGRADE IV FB FIBER Glossy 30x40cm a 10szt x 2 opakowania - 140 zl (dokladam dodatkowo 80 szt Agfy 10x15 Glossy)

ILFORD MULTIGRADE IV RC DELUXE Glossy 18x24cm a 25szt x 2 opakowania - 70 zl (dokladam dodatkowo jakies 20 szt w otwartej paczuszce)
ILFORD MULTIGRADE IV RC DELUXE Satin 18x24cm a 25szt x 1 opakowanie - 35 zl
ILFORD MULTIGRADE IV RC DELUXE Glossy 24x30cm a okolo 40szt w otwartej paczce - 90 zl (dokladam Papier Agfa RC 30x40 okolo 40 arkuszy)

Papiery Ilforda naja maksymalnie 12-18 miesiecy. Niektore mniej. Agfa starsza.
Wysylka raczej kurierem. Jak ktos zdecyduje sie na calosc to wysle na swoj koszt kurierem.

PS.
Mam tez 2 butelki ILFORD ILFOSOL S a 250ml. Fabrycznie zapakowane. Kupione okolo roku temu - 15 zl za 2 szt.

Piotr Sz.
piotr(@)szkut.com
www.szkut.com

Data: 2010-03-03 17:14:16
Autor: Piotr Sz.
Jeszcze papiery Ilforda mi sie ostaly (baryt i ceratka) 18x24 - 30x40
Zalezy mi na sprzedazy calosci. Jak ktos sie na calosc zdecyduje a nie na jakis pojedyncze paczuszki, to za 330 zl sprzedam (jest to mniej mnije niz polowa ceny zakupu w AFV). Przesylke kurierem zrobie na swoj koszt.

Piotr Sz.
piotr(@)szkut.com
www.szkut.com

-- Pozdrawiam
Piotr Sz.
piotr(@)szkut.com
www.szkut.com

Data: 2010-03-04 13:47:25
Autor: Piotr Sz.
Jeszcze papiery Ilforda mi sie ostaly (baryt i ceratka) 18x24 - 30x40
Sprzedane.

Piotr Sz.
piotr(@)szkut.com
www.szkut.com

Jeszcze papiery Ilforda mi sie ostaly (baryt i ceratka) 18x24 - 30x40