Jeszcze przed śmiercią chciałbym...

Data: 2010-01-16 15:45:53
Autor: Woland
Jeszcze przed śmiercią chciałbym...
.... wyszczać się na drgające w agonalnych konwulsjach ciało
niemieckiego dziecka mając świadomość tego, że to ostatnie niemieckie
dziecko jakie przyszło na świat... :}

Data: 2010-01-17 00:54:11
Autor: Marek
On 17 Sty, 00:45, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
... wyszczać się na drgające w agonalnych konwulsjach ciało
niemieckiego dziecka mając świadomość tego, że to ostatnie niemieckie
dziecko jakie przyszło na świat... :}

To slowa twojego ojca, kiedy sie urodziles ?

Data: 2010-01-17 02:54:04
Autor: Woland
Marek napisał(a):

To slowa twojego ojca, kiedy sie urodziles ?

Ktoś tu niedwuznacznie sugerował moją rzekomą lojalność wobec
Niemców.. Musiałem raz na zawsze uciąć tego typu dywagacje...

Data: 2010-01-17 11:00:22
Autor: Marek
On 17 Sty, 11:54, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Marek napisał(a):

> To slowa twojego ojca, kiedy sie urodziles ?

Ktoś tu niedwuznacznie sugerował moją rzekomą lojalność wobec
Niemców.. Musiałem raz na zawsze uciąć tego typu dywagacje...

Przestales byc lojalny, kiedy twoj ojciec sie na ciebie wyszczal ?

Potem postanowiles swoja lojalnsc skierwac na Zydow ?

Data: 2010-01-17 12:56:25
Autor: sofu

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
Marek napisał(a):

To slowa twojego ojca, kiedy sie urodziles ?

Ktoś tu niedwuznacznie sugerował moją rzekomą lojalność wobec
Niemców.. Musiałem raz na zawsze uciąć tego typu dywagacje...
-- -- -- -- --

Alez wiemy, że jestes żydem i tylko wobec nich jestes wpełni lojalny.

sofu

Data: 2010-01-17 04:14:03
Autor: Woland
Jeszcze przed �mierci� chcia�bym...
sofu napisał(a):

Alez wiemy, ze jestes zydem i tylko wobec nich jestes wpelni lojalny.

Ale jednak człowieka nie potrafiłbym zabić mimo buńczucznych
zapowiedzi.. Kurwa, nawet na zwierzę nie potrafiłbym ręki podnieść..
No, może w ekstremalnych okolicznościach mógłby ubić Polaka w afekcie,
zwłaszcza takiego z cwaną i prostacką twarzą, ale Niemca byłoby mi żal
uśmiercić...

Data: 2010-01-17 10:54:59
Autor: Marek
On 17 Sty, 13:14, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
sofu napisał(a):

> [...]

No, może w ekstremalnych okolicznościach mógłby ubić Polaka w afekcie,
zwłaszcza takiego z cwaną i prostacką twarzą, ale Niemca byłoby mi żal

Dlatego twoj ojciec jeszcze zyje ?

Data: 2010-01-17 20:51:21
Autor: Prawusek
sofu napisał(a):

> [...]

No, może w ekstremalnych okolicznościach mógłby ubić Polaka w afekcie,
zwłaszcza takiego z cwaną i prostacką twarzą, ale Niemca byłoby mi żal

Bo Polacy nigdy nie robili tego o co parchy ich głośno oskarżali.

Data: 2010-01-17 17:13:00
Autor: raff
[...]

Nic ci to nie da. Szwabski pomiocie.

R.

Data: 2010-01-17 08:54:56
Autor: Wiesiaczek

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:c0ed287a-6a4e-4684-a138-1e0b0b80e5f622g2000yqr.googlegroups.com...
.... wyszczać się na drgające w agonalnych konwulsjach ciało
niemieckiego dziecka mając świadomość tego, że to ostatnie niemieckie
dziecko jakie przyszło na świat... :}

Pedofil - sadysta - amator pissingu? :)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-01-17 10:44:41
Autor: awe

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:hiufoi$fmr$1news.onet.pl...

[...]

Nie on ma po prostu cos z glowa jak cyc i kawecki i paru innych. Oni wszyscy sa chorzy psychicznie. Ja Ci mowie, urwali sie z psychiatryka
awe

Data: 2010-01-17 02:15:47
Autor: Antenka
On 17 Sty, 10:44, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielin...@vp.pl> napisał w wiadomościnews:hiufoi$fmr$1news.onet.pl...

> [...]

Nie on ma po prostu cos z glowa jak cyc i kawecki i paru innych. Oni wszyscy
sa chorzy psychicznie. Ja Ci mowie, urwali sie z psychiatryka

Tak, z całą pewnością tzvelek ma z głową. Urwał się z psychiatryka
albo z MONAR-u , gdzie był na deteksie.

Antenka

Jeszcze przed śmiercią chciałbym...