Jeszcze raz: Litwa pogoniła pedziów...

Data: 2009-07-15 13:30:12
Autor: Piotr
Jeszcze raz: Litwa pogoniła pedziów...
Było już, ale ja wklejam ze względu na komentarze:
http://www.sfora.pl/Trzy-lata-wiezienia-za-mowienie-ogejach-w-szkole-a9036
Są takie homofobiczne, he, he...
Piotr

Data: 2009-07-15 11:41:23
Autor: Andrzej Kokakolski
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Było już, ale ja wklejam ze względu na komentarze:
http://www.sfora.pl/Trzy-lata-wiezienia-za-mowienie-ogejach-w-szkole-a9036
Są takie homofobiczne, he, he...
Piotr

Kilka lat temu probowalem w kilku bankach w Warszawie pobrac gotowke z karty kredytowej w dolarach. Udalo sie... w Wilnie.  W Polsce NIGDZIE nie bylo to mozliwe. Juz wtedy stwierdzilem, ze Polacy sa 50 lat za Litwinami.

Dzisiaj niestety wypada to tylko powtorzyc...

AK

Data: 2009-07-15 13:51:48
Autor: Piotr
Jeszcze raz: Litwa pogoniła pedziów...
Dnia Wed, 15 Jul 2009 11:41:23 +0000 (UTC), Andrzej Kokakolski
napisał(a):

[...]

No tak, to też...
Dobrze, że ktoś w koncu powiedział - stop.
Piotr

Data: 2009-07-15 06:38:05
Autor: Grzegorz Z.
napisał(a):

> [...]

> Dzisiaj niestety wypada to tylko powtorzyc...

No tak, to też...
Dobrze, że ktoś w koncu powiedział - stop.

Znaczy nie będzie tam można upubliczniać poglądu że np. każdy gej to
pedofil?

Data: 2009-07-15 15:45:46
Autor: raff
[...]

Oho, Grzesiu zas ze swoja pokrecona logika wyskakuje.

R.

Data: 2009-07-15 07:08:39
Autor: Grzegorz Z.
On 15 Lip, 15:45, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

> Znaczy nie będzie tam można upubliczniać poglądu że np. każdy gej to
> pedofil?

Oho, Grzesiu zas ze swoja pokrecona logika wyskakuje.

Nie ma czegoś takiego jak "pokręcona logika".

Data: 2009-07-15 16:38:59
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Jul 2009 07:08:39 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Nie ma czegoś takiego jak "pokręcona logika".

He, he, he... I kto to mówi?
Piotr

Data: 2009-07-15 12:08:56
Autor: Grzegorz Z.
On 15 Lip, 16:38, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
Dnia Wed, 15 Jul 2009 07:08:39 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

> Nie ma czegoś takiego jak "pokręcona logika".

He, he, he... I kto to mówi?

Absolwent zaocznych studiów na kierunku humanistycznym.

Data: 2009-07-16 07:44:14
Autor: Piotr
Dnia Wed, 15 Jul 2009 12:08:56 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Absolwent zaocznych studiów na kierunku humanistycznym.

Bez urazy zgrzesiu, ale zaoczne studia to jak lizanie cukierka przez
papierek. Ale nie zawsze to aż tak widać.
Piotr

Data: 2009-08-15 15:08:24
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 16 Jul 2009 07:44:14 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

A widzisz. Niektórzy na swój "papierek" ciężko pracować musieli.

I pomyśleć że tak często tu wyśmiewasz się z p.Boukuna --

Data: 2009-07-15 17:17:45
Autor: HaMMeR
raff wrote:
[...]

Bo jest osobiscie tym zainteresowany.., to widac slychac i czuc.

Data: 2009-07-15 12:07:03
Autor: Grzegorz Z.
On 15 Lip, 17:17, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:
raff wrote:

> Oho, Grzesiu zas ze swoja pokrecona logika wyskakuje.

Po czym widać? Po ilości moich tutejszych postów "o pedałach" ?

Jeszcze raz: Litwa pogoniła pedziów...