Jeszcze raz (MH i samochody).

Data: 2012-05-29 02:24:27
Autor: Michał Szatański
Jeszcze raz (MH i samochody).
 Mam tsy latka, tsy i pół. MH ty coś chyba na wsi mieszkasz, to nie wiesz co to spaliny. Jeśli nie to kup sobie oczyszczacz powietrza i zamknij się szczelnie w pokoju, a wszystko będziesz wiedział.

Data: 2012-05-29 01:47:16
Autor: MH
Jeszcze raz (MH i samochody).
Michał Szatański <micsz@onet.pl> napisał(a):

Michał Szatański <micsz@onet.pl> napisał(a):
 Mam tsy latka, tsy i pół. MH ty coś chyba na wsi mieszkasz, to nie wiesz co to spaliny.

Eee tam. Gorzej jak pierdzielisz głupoty.. Z kompa nie wiem jakim cudem
wydziela się wtedy H2S i NH3.
Jeśli nie to kup sobie oczyszczacz powietrza i zamknij się szczelnie w pokoju, a wszystko będziesz wiedział.

A głupoty takie wymyślasz, że gdybyś nawet wodorem pierdnął, to seria Lymana
powaliłaby wszystkich.. Ze ŚMIECHU!!  Dlaczego?? Ano bo by jej nie było!!
Dlaczego?? Ano bo cała energia poszłaby się paść na akustyczną. No być może
jakiś zabłocony elektron zmieniłby spin z + na -.

MH

Data: 2012-05-29 05:41:32
Autor: micsz
Jeszcze raz (MH i samochody).

> Jeśli nie to kup sobie oczyszczacz powietrza i zamknij się
> szczelnie w pokoju, a wszystko będziesz wiedział.

A głupoty takie wymyślasz, że gdybyś nawet wodorem pierdnął, to seria Lymana

 Nie wymyślam. Wiesz co to jest alergia? Albo brak połowy płuc?

Data: 2012-05-29 19:06:34
Autor: Filozof
Jeszcze raz (MH i samochody).
[...]

A tak konkretnie to co chciałeś powiedzieć?

Data: 2012-05-30 10:20:47
Autor: Hrabia Bobrowski
Jeszcze raz (MH i samochody).

Użytkownik " Filozof" <bitstreem.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq36nq$8sm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pewnie nic, wypierdział się i poszedł żreć dalej.

BBR

Jeszcze raz (MH i samochody).