Jeszcze raz: jazda w góry!

Data: 2009-04-10 17:00:59
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jeszcze raz: jazda w góry!
Ho ho ho!
Dziadek marcus zaprasza na wyjazd na Przełęcz Kocierską we wtorek 14
kwietnia. Spotkanie o 11:00 w Kętach, jeżeli ktoś chętny. Tym razem podjazd
od Porąbki. Być może wśród atrakcji będzie jeszcze zwiedzanie ośrodka
wypoczynkowego o którym wczoraj mówił mi niejaki Szaman, ale muszę od niego
więcej informacji wyciągnąć. Chyba, że wspomniany Szaman pojedzie i sam co
nieco o nim opowie.
Bez terenu, ze względu na (rzekome) dość poważne resztki śniegu na
szlakach.

Data: 2009-04-10 18:24:21
Autor: T.Weigt
Jeszcze raz: jazda w góry!

Dziadek marcus zaprasza na wyjazd na Przełęcz Kocierską we wtorek 14
kwietnia. Spotkanie o 11:00 w Kętach, jeżeli ktoś chętny.

Nie dacie rade jezdzc w soboty niedziele? Ja bym sie przejechal ale w tygodniu to pracuje i tylko kolo domu jezdze.

Być może wśród atrakcji będzie jeszcze zwiedzanie ośrodka
wypoczynkowego o którym wczoraj mówił mi niejaki Szaman,

Masz na mysli osrodek na szczycie Kocierskiej czy tez ruiny Kozubnika?

Data: 2009-04-10 18:31:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jeszcze raz: jazda w góry!
Panie T.Weigt, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:grnrve$lom$1atlantis.news.neostrada.pl> przy ul....

[...]

Teraz wyjątkowo w tygodniu, bo studenci mają wolne. Będą wyjazdy w soboty i
niedziele, spokojnie.

Być może wśród atrakcji będzie jeszcze zwiedzanie ośrodka
wypoczynkowego o którym wczoraj mówił mi niejaki Szaman,

Masz na mysli osrodek na szczycie Kocierskiej czy tez ruiny Kozubnika?

Kozubnik.

Data: 2009-04-10 18:43:49
Autor: T.Weigt
Jeszcze raz: jazda w góry!

Kozubnik.

No prawdziwa ruina:-(( Choc ja pamietam czasy swietnosci kiedy to w 1991 roku zostal udostepniony "szaremu" obywatelowi.
Powiem tylko ze pod wzgledem wykonczenia i luksusowych materialow np na kregielni czy basenie to mariott sie chowal w tamtych czasach

to do jakiejs soboty czy niedzieli

tomek

Data: 2009-04-10 21:19:33
Autor: Heming
Jeszcze raz: jazda w góry!

Nie rzekome tylko realne. Tak dzisiaj wygladal niebieski z Przebigka na Magurke Wilkowicka http://picasaweb.google.com/heming007/PrzegibekMagurka#5323143183863693810 :)

Data: 2009-04-10 21:22:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jeszcze raz: jazda w góry!
Panie Heming, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gro6m3$a82$1mx1.internetia.pl> przy ul....

[...]

O, Ty tam z okolicy jesteś! Nie wiesz jak się prezentuje podjazd z Porąbki
na Przełęcz Kocierską? Są dwa źródła, jedno mówi o hardkorowym podjeździe
terenowym, drugie o przyjemnej szosie... Które ma racje?

Data: 2009-04-10 21:38:50
Autor: Heming
Jeszcze raz: jazda w góry!
[...]

Niestety nie. Tak daleko obecnie sie nie zapuszczam. Na razie lapie kondycje po zimie w okolicach BB. Sniegu bym sie jednak na Kocierskiej nie spodziewal. Z tego co zawauzylem to jego rosztki zalegaja na wysokosci >800m, a Kocierska ma raptem 700m. Bardziej bym sie martwil o stan asfaltu po zimie.

Data: 2009-04-10 21:51:40
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jeszcze raz: jazda w góry!
Panie Heming, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gro7q4$m69$1mx1.internetia.pl> przy ul....

[...]

Stan śniegu to sprawdziłem wczoraj. Na dole trochę jest, w cieniu, po
drodze niewiele, na drodze nic.
Chodzi mi o to, czy tam w ogóle jest asfalt? Od Porąbki znaczy.
Że od Łękawicy i od Andrychowa jest to wiem. Nawet jest niezły (choć od
Łękawicy po zimie ucierpiał miejscami).

Data: 2009-04-11 00:23:30
Autor: szaman
Jeszcze raz: jazda w góry!
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Chodzi mi o to, czy tam w ogóle jest asfalt? Od Porąbki znaczy.
Że od Łękawicy i od Andrychowa jest to wiem. Nawet jest niezły (choć od
Łękawicy po zimie ucierpiał miejscami).

Od Porąbki na przelecz Beskid Targanicki asfalt jest. Przez dolinę Wielkiej Puszczy chwilami zmasakrowany. Asfalt ten na wysokości górnych Targanic dochodzi do wojewódzkiej z Andrychowa na Kocierz.

Teren odchodzi bądź od przełęczy B. TArganicki (bodaj zielony szlak) - dosc lagodny, bądź od końca doliny W. Puszczy - nieznakowany, stromszy.

szaman

Data: 2009-04-11 09:42:12
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jeszcze raz: jazda w góry!
Panie szaman, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:grogus$rqq$1news.onet.pl> przy ul....

Od Porąbki na przelecz Beskid Targanicki asfalt jest. Przez dolinę Wielkiej Puszczy chwilami zmasakrowany. Asfalt ten na wysokości górnych Targanic dochodzi do wojewódzkiej z Andrychowa na Kocierz.

Ahaaaa... Takie buty. No nic. Sprawdzimy i tę trasę (i przy okazji podjazd
od Andrychowa, w takim razie).

Data: 2009-04-13 21:31:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jeszcze raz: jazda w góry!
Panie Marek 'marcus075' Karweta, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:epyztl0ko8dy$.dlgpedaluje.ile.moze> przy ul....

Dziadek marcus zaprasza na wyjazd na Przełęcz Kocierską we wtorek 14
kwietnia. Spotkanie o 11:00 w Kętach, jeżeli ktoś chętny.

Spotkanie może będzie trochę później, ale przed 11:00 będzie tam można
zastać niejakiego MadMana.

Jeszcze raz: jazda w góry!