Jeszcze raz licznik z LIDLa

Data: 2011-04-06 08:14:50
Autor: dżep
Jeszcze raz licznik z LIDLa
Licznik ogólnie sprawia przyjemne wrażenie zważywszy na cene, jest bardzo podobny do mojego starego licznika sigma 1606L, ale jednak znacznie gorzej wykonany. Sporo niezbyt przydatnych funkcji w menu przez co trzeba grzebać żeby wyświetlić te konkretne przydatne. Wyświetlacz widac dobrze tylko pod kątem, na wprost patrząc jest bardzo blady. Bardzo też blednie w momencie włączenia podświetlenia ekranu co troche uwłacza sensowności tej funkcji. Pozatym śmiga, moge go smiało rekomendować, myslę, że najlepszy w tej najniższej klasie cenowej!

Data: 2011-04-06 14:26:19
Autor: Krzysztof Naworyta
Jeszcze raz licznik z LIDLa
dżep wrote:

| Licznik ogólnie sprawia przyjemne wrażenie zważywszy na cene, jest
| bardzo podobny do mojego starego licznika sigma 1606L, ale jednak
| znacznie gorzej wykonany.

Ja pierwszy egzemplarz oddałem, bo kiepsko łączył ze stykami w podstawce.
Stwierdziłem, że nie będę majsterkował.
Drugi egzemplarz znalazłem w innym Lidlu.
Generalnie osadzanie licznika w podstawce jest mocno niestabilne, duże luzy, ale póki co działa.

| Sporo niezbyt przydatnych funkcji w menu
| przez co trzeba grzebać żeby wyświetlić te konkretne przydatne.

Ano niestety. Zawsze można przełączyć w tryb zwykły, ale to z kolei za duże ograniczenie...

| Wyświetlacz widac dobrze tylko pod kątem, na wprost patrząc jest
| bardzo blady. Bardzo też blednie w momencie włączenia podświetlenia
| ekranu co troche uwłacza sensowności tej funkcji.

To może kwestia baterii. Bóg jeden wie jak starej...
W hurtowniach elektrycznych CR2032 kosztują 3zł.

| Pozatym śmiga, moge
| go smiało rekomendować, myslę, że najlepszy w tej najniższej klasie
| cenowej!

Może w tej klasie cenowej dostaniemy kiedyś licznik z możliwością podpięcia sensora kadencji...
;)
Dla mnie dużo ciekawsze niż mało miarodajne liczniki spalonych kalorii czy tłuszczu, czy bardzo bezwładny termometr.

--
KN

Jeszcze raz licznik z LIDLa