Jeszcze raz o Programie III PR

Data: 2010-03-14 11:48:40
Autor: Hans Kloss
Jeszcze raz o Programie III PR
.......tym razem celnie rzeczowo i na temat.
http://cohen.salon24.pl/163317,trojka-w-tonacji-sentymentalnej-i-bez-sentymentow

"W niedzielę 13 grudnia o tym, że dzieje się coś dziwnego, że świat
ostatecznie staje na głowie, zorientowałem się po włączeniu "TRÓJKI" w
zbożnym celu wysłuchania kolejnego odcinka "Sześćdziesiątki", którego
już nigdy nie wyemitowano. I, jeśli o mnie idzie, to uświadomienie mi
w ten symboliczny sposób końca dotychczasowego świata to
chronologicznie już ostatnia zasługa PR III, ostatni historyczny
powód, by traktować tę stację ze szczególną atencją, by uważać ją za
naprawdę legendarną. Wszystko potem to już tylko albo cyniczne
żerowanie na legendzie albo rozpaczliwe, bo skazane na niepowodzenie,
próby jej wskrzeszenia."

"Ta maniera wyższości a la śp(?) Mumia Wolności ten dialog z
nieoświeconymi tubylcami i to nachalne skamlenie o abonament"
J-23

Data: 2010-03-14 21:30:43
Autor: u2
W dniu 2010-03-14 19:48, Hans Kloss pisze:

"Ta maniera wyższości a la śp(?) Mumia Wolności ten dialog z
nieoświeconymi tubylcami i to nachalne skamlenie o abonament"

Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o abonament, bo cudak Plusk
powiedział, że nie trzeba go już płacić :]

Data: 2010-03-14 13:44:49
Autor: zbig
On 14 Mar, 21:30, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o abonament, bo cudak Plusk
powiedział, że nie trzeba go już płacić :]

I bardzo słusznie. Pokaz mi jakąkolwiek inną spółkę prawa handlowego
na świecie, która zostaje obdarowywana powszechnym,  przymusowo
ściąganym, podatkiem od obywateli.

Data: 2010-03-15 08:18:56
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f5429207-fc13-446d-b60a-867ac13c6b13q15g2000yqj.googlegroups.com...
On 14 Mar, 21:30, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

I bardzo słusznie. Pokaz mi jakąkolwiek inną spółkę prawa handlowego
na świecie, która zostaje obdarowywana powszechnym,  przymusowo
-- -- -- --
a to co juz BBC przestalo byc fiansowane przez rzad Brytyjski? finansowali ich oplata taka jak w PL czy tez bezposrednio z podatkow.
a od kiedy to Tusekowi i jego pelobandzie chodzi o o obywateli? jakby im chodzilo o obywateli to podaliby sie do dymisji, nieprawdaz?
ja sadzilem ze chodzi im raczej o te stara sprawa z cene reklam - ktore sa zanizane przez TVP.
Po wyeliminowaniu TVP bedzie mozna zrobic duopol z Polsatem i zbierac kase. Trzecia firma bedzie ich gonic.
awe

Data: 2010-03-15 02:37:29
Autor: zbig
Jeszcze raz o Programie III PR
On 15 Mar, 08:18, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:f5429207-fc13-446d-b60a-867ac13c6b13q15g2000yqj.googlegroups.com...
-- -- --
a to co juz BBC przestalo byc fiansowane przez rzad Brytyjski? finansowali
ich oplata taka jak w PL czy tez bezposrednio z podatkow.

Wyjątkowo odpowiem. BBC nie jest spółką prawa handlowego, nie emituje
reklam, nie jest uczestnikiem wolnej gry rynkowej.

Data: 2010-03-15 15:20:00
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ecdc3f1d-e0a5-422c-bb54-ff687dd67a56z35g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Gry rynkowej. a to w jakich rynkowych grach Polsat i TVN dostal koncesje na nadawanie....;-)) Te kity o wolnym rynku to powiadaj w Bantustanie
awe

Jeszcze raz o Programie III PR