Jeszcze raz o Programie III PR

Data: 2010-03-14 21:30:43
Autor: u2
Jeszcze raz o Programie III PR
W dniu 2010-03-14 19:48, Hans Kloss pisze:

"Ta maniera wyższości a la śp(?) Mumia Wolności ten dialog z
nieoświeconymi tubylcami i to nachalne skamlenie o abonament"

Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o abonament, bo cudak Plusk
powiedział, że nie trzeba go już płacić :]

Data: 2010-03-14 13:44:49
Autor: zbig
On 14 Mar, 21:30, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o abonament, bo cudak Plusk
powiedział, że nie trzeba go już płacić :]

I bardzo słusznie. Pokaz mi jakąkolwiek inną spółkę prawa handlowego
na świecie, która zostaje obdarowywana powszechnym,  przymusowo
ściąganym, podatkiem od obywateli.

Data: 2010-03-15 08:18:56
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:f5429207-fc13-446d-b60a-867ac13c6b13q15g2000yqj.googlegroups.com...
On 14 Mar, 21:30, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

I bardzo słusznie. Pokaz mi jakąkolwiek inną spółkę prawa handlowego
na świecie, która zostaje obdarowywana powszechnym,  przymusowo
-- -- -- --
a to co juz BBC przestalo byc fiansowane przez rzad Brytyjski? finansowali ich oplata taka jak w PL czy tez bezposrednio z podatkow.
a od kiedy to Tusekowi i jego pelobandzie chodzi o o obywateli? jakby im chodzilo o obywateli to podaliby sie do dymisji, nieprawdaz?
ja sadzilem ze chodzi im raczej o te stara sprawa z cene reklam - ktore sa zanizane przez TVP.
Po wyeliminowaniu TVP bedzie mozna zrobic duopol z Polsatem i zbierac kase. Trzecia firma bedzie ich gonic.
awe

Data: 2010-03-15 02:37:29
Autor: zbig
Jeszcze raz o Programie III PR
On 15 Mar, 08:18, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:f5429207-fc13-446d-b60a-867ac13c6b13q15g2000yqj.googlegroups.com...
-- -- --
a to co juz BBC przestalo byc fiansowane przez rzad Brytyjski? finansowali
ich oplata taka jak w PL czy tez bezposrednio z podatkow.

Wyjątkowo odpowiem. BBC nie jest spółką prawa handlowego, nie emituje
reklam, nie jest uczestnikiem wolnej gry rynkowej.

Data: 2010-03-15 15:20:00
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ecdc3f1d-e0a5-422c-bb54-ff687dd67a56z35g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Gry rynkowej. a to w jakich rynkowych grach Polsat i TVN dostal koncesje na nadawanie....;-)) Te kity o wolnym rynku to powiadaj w Bantustanie
awe

Jeszcze raz o Programie III PR