Jeszcze raz o tragedii , pogrzebie i pyle wulkanicznym .

Data: 2010-04-25 11:28:25
Autor: cyc
Jeszcze raz o tragedii , pogrzebie i pyle wulkanicznym .
Jakby przycichly nieco reperkusje nieobecnosci na pogrzebie naszego prezydenta glow panstw europejskich . Dziwnie zapomniano o najwiekszym skandalu ostatnich dzisiecioleci w Europie a media tudziez politycy jakby nabrali wode w usta tak , jakby byl to wstyd dla nas a nie dla europejskiej wspolnoty .
Rozumiem , ze nieladnie dopominac sie o obecnosc na uroczystosciach ,  na ktore sie nie zaprasza ale na ktorych z natury rzeczy powinno sie byc ale zal moze a nawet powinien , pozostac .
Zastanowic sie nalezy , czy ta demonstracyjna nieobecnosc to lekcewazenie prezydenta , czy Polski ? , czy bylo to demonstarcja braku akceptacji dla prowadzonej przez nas polityki  , czy pozwolono lub zdecydowano o tym aby dac nam odczuc to w ktorym miejscu w szeregu widzi nas Europa  ? .
Tego typu pytania nalezy stawiac tymbardziej , ze za nieobecnoscia glow panstw nie poszly jakies szczegolnie wymowne tlumaczenia nieobecnosci i postawy pozwalajace zlagodzic wydzwiek zdarzenia .
Pomijam to , ze jak onegdaj umierali krolowie , wtedy , kiedy jedynym srodkiem lokomocji byly konie i konne zaprzegi , zjezdzaly na pogrzeb wszystkie koronowane glowy , no prawie wszystkie .
Dzisiaj salonki i luksusowe limuzyny ( bo samolotami jakoby nie mozna bylo ) sa dla rzadzacych Europa za malo wygodne aby spedzic w nich kilka godzin podarzajac na niewatpliwie najwazniejsze wydarzenie dziesiecioleci .
No coz . moze sobie nie zasluzylismy na powazne traktowanie ? , tylko czym ? ..

cyc

Data: 2010-04-25 03:25:45
Autor: Pistacjusz
On 25 Kwi, 11:28, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]
.

cyc

No tak. Wszyscy królowie i premierz czytają cyca i solidaryzują się z
nim
w dogryzaniu martwym prezydentom. Te 2mld euro to pikuś, warto
zapłacić,
aby pokazać że cyc i zenek nie są sami.

Data: 2010-04-25 13:17:26
Autor: rAzor
Jeszcze raz o tragedii , pogrzebie i pyle wulkanicznym .
Użytkownik... he he - cyc raczył napisać:
Jakby przycichly nieco reperkusje nieobecnosci na pogrzebie naszego
prezydenta glow panstw europejskich .

Taż dopiero trzy dni później zaczęto przywracać ruch powietrzny nad Europą. Dleczego robisz z siebie idiotę, cycek?

Data: 2010-04-25 15:51:38
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hr18ba$3nh$1news.onet.pl...
[...]

Ale ruskim to nie przeszkadzało?

Data: 2010-04-25 17:01:58
Autor: cyc

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4bd448eb$1news.home.net.pl...

[...]

Ruskie ruskimi ale co to juz pociagow nie ma ? , limuzyn rzadowych ? .
Pogrzeb nie byl na Antarktydzie a pewnie i tam , chocby psimi zaprzegami , dotarliby wszyscy gdyby tak np. Merkelowej sie przydazylo .
Ta ostatnia mogla przyjechac z Portugalii samochodem do Niemiec przed pogrzebiem ale juz te kikadzieisat kilometrow dalej na sam pogrzeb przyjechac lub przyleciec helikopterem jak niemiecki prezydent nie mogla !.

cyc

Data: 2010-04-25 16:30:31
Autor: cirrus
[...]

A co ze spiskiem, który spowodował wybuch wulkanu?

--
stevep

Data: 2010-04-25 17:38:28
Autor: Andrzej Kokakolski
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]
czym ? Czym? A chociazby takimi wypowiedziami jakie Pan zwykl byl wyrazac na psp
(oraz inni Panu podobni, zbigi, foe, browarki, lorny, cirrusy, papi, poloki,
grzegorzez etc.) i takimiz, na duzo wieksza skale w mediach. Wyborami, ktore skutkuja dojsciem do wladzy miernot i osob wypranych z uczuc patriotycznych, ktorych glownym zajeciem jest dzialanie na rzecz obcych patronow i wojna z tymi, ktorzy kieruja sie interesem Polski. Jak sie Rodacy sami nie szanujecie to nie oczekujcie od innych powazania i liczenia sie z Wami.

AK --

Data: 2010-04-25 19:48:38
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]
jakby
> nabrali wode w usta tak , jakby byl to wstyd dla nas a nie dla

[...]

Jak sie Rodacy sami nie szanujecie to nie oczekujcie od innych powazania i
liczenia sie z Wami.

AK

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

    Sluszne to i sprawiedliwe.

    A. Rem

Data: 2010-04-25 21:13:37
Autor: karwanjestkretynem
Jeszcze raz o tragedii , pogrzebie i pyle wulkanicznym .

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

[...]

Patriota z odległości kilku tysięcy kilometrów się znalazł.

Przemysław Warzywny

--

" To są przesłanki, dla których nie możemy lecieć do Tbilisi". I wtedy zaczęła się sprawa, "że będzie taka rozpierducha na skalę międzynarodową", jak wróci pan prezydent, jeżeli nie wydam takiego polecenia."

Data: 2010-04-26 08:43:47
Autor: cyc

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hr1umk$jnr$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

Jestem odmiennego zdania .
Uwazam , ze patriotyzm tych , ktorzy swoje nacjonalistyczne fobie usiluja narzucic calemu spolecznestwu a takze swiatu , jest dzisiaj tylko pustym slowem , jest bogoojczyniana , romantyczna bzdura .
Wy nie zauwazacie tego , ze swiat jest inny , ze zostajecie w tyle  i to pod kazdym wzgledem . To , ze swiat sie zmienia jest niezalezne od nas i jedynym co mozemy zrobic to dostosowac sie do niego bo walka o to aby swiat dopasowal sie do nas jest juz w zalozeniu skazana na przegrana a my bez swiata rowniez .
Patriotyzm ma wiele odcieni . Dzisiaj jest nim rowniez a moze przedewszystkim ,umiejetnosc dopasowywania sie do rzeczywistsoci po to aby narod w swojej czystej postaci mogl przetrwac .
Bunczuczne hasla , wywijanie szabelka tymbardziej jesli jej brak w pochwie , a takze kladzenie na szali jako podstawowy argument przeszlosci prowadzi prosta droga do wymierania ,  takiego samego  jak wymieraly w historii swiata te gatunki , ktore nie potrafily przystosowac sie do zachodzacych na swiecie zmian .
Patrrzenie w przyszlosc poprzez pryzmat historii , co jest wasza , nacjonalistow bolaczka jest podstawowym waszym bledem . To z was smieje sie swiat  z Rydzyka , z Kaczynskich ( dzisiaj juz jednego ) z PiS-u i ulomnej jego polityki . Czy swiat jest glupi ? , czy jednak to wy prezentujecie nienaturalne formy istnienia ? .
I wlasnie w tym kontekscie nalezy odczytywac ostatnie zdanie Twojego postu .
Zarzucasz mi , ze to moje i mnie podobnych ludzi wypowiedzi prowadza do braku szacunku do nas ? . To nie ze mnie sie smieja , nie ze mnie , tylko z was . To nie mnie nie daza szacunkiem , tylko was , sPiS-kowcow , rydzykowcow i armie skoltunialych moherow - masohistow organizujacych "krucjate w obronie krzyza " w kraju gdzie krzyz na kazdym rogu a 99% spoleczenstwa to katolicy .
Z was sie smieja , was nie szanuja i przez was jestesmy postrzegani jak zascianek swiata .

cyc

Jeszcze raz o tragedii , pogrzebie i pyle wulkanicznym .