Jeszcze raz - ochraniacze...

Data: 2010-10-08 10:14:20
Autor: Tomasso
Jeszcze raz - ochraniacze...
Czy ktoś z Was szył sobie może ochraniacze, np. z neoprenu?

Przyszedł mi do głowy taki własnie pomysł, żeby kupić dwa neoprenowe pasy nerkowe i je przerobić.

No i żeby nie wyważać otwartych drzwi pytam, czy może ktoś ma lub widział w sieci szablon?

Data: 2010-10-08 09:19:31
Autor: whitey
Jeszcze raz - ochraniacze...
On 08/10/10 09:14, Tomasso wrote:
[...]

hmmm, nie wiem czy probowales juz to szyc/sklejac. ja z troche innego
sportu mam doswiadczenia i powiem Ci ze dosc ciezko to bedzie samemu
ogarnac. btw, uwazam ze szablony sam zrobisz i bedzie to najlatwiejsza
czasc roboty. nie probuje zniechecac ale musisz sprobowac "na brudno" no
i masz zajecie na dlugie jesienne wieczory jesli o to chodzilo ;-)

whitey

Data: 2010-10-08 10:25:30
Autor: Tomasso
Jeszcze raz - ochraniacze...
Uzytkownik "whitey" napisal:

hmmm, nie wiem czy probowales juz to szyc/sklejac.

Wlasnie napisalem, ze szyc szylem i zabawa jest z tym przednia.

i masz zajecie na dlugie jesienne wieczory jesli o to chodzilo ;-)

Nooo... i o to chodzi!

Motywacje mam, bo w nogi zimno.

Data: 2010-10-08 09:57:42
Autor: whitey
Jeszcze raz - ochraniacze...
On 08/10/10 09:25, Tomasso wrote:
Uzytkownik "whitey" napisal:

hmmm, nie wiem czy probowales juz to szyc/sklejac.

Wlasnie napisalem, ze szyc szylem i zabawa jest z tym przednia.

nawet ci w sumie nie poradze z klejem. swoja stara pianke Camaro
skleilem w jedym miejscu normalnym klejem do detek i latka na wierzchu
trzyma jak trzeba. nowa pianka Oneila niestety roznymi specyfikami
probowana i wszystko odpada od niej. nie wiem czy widziales jak sa szyte
pianki ale to wyglada mniej wiecej tak ze pod spodem jest material
zszyty potem sama spoina sklejona i w drozszych modelach podklejone
jeszcze paskami gumy na wierzchu. to dopiero daje wytrzymalosc
polaczeniu. zapodaje to jako hint, moze sie przydac

i masz zajecie na dlugie jesienne wieczory jesli o to chodzilo ;-)

Nooo... i o to chodzi!

Motywacje mam, bo w nogi zimno.

ja bym sie chyba nie bawil, ale ja mam rece sprawne jak kowal wiec
manualnie mnie to przerastaloby ;-)

Data: 2010-10-08 12:55:31
Autor: Wojtek Sobociński
Jeszcze raz - ochraniacze...
ja bym sie chyba nie bawil, ale ja mam rece sprawne jak kowal wiec
manualnie mnie to przerastaloby ;-)

Kowal nie kowal, a mnie ostatnio ślusarz młotkiem artystycznie zakuł piny w spince łańcucha od motoru. Wręcz subtelnie :D

--
Wojtek Sobociński
GG#3101892

Data: 2010-10-08 10:18:55
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Jeszcze raz - ochraniacze...
Tomasso pisze:
Czy ktoś z Was szył sobie może ochraniacze, np. z neoprenu?

Przyszedł mi do głowy taki własnie pomysł, żeby kupić dwa neoprenowe pasy nerkowe i je przerobić.

Próbowałem naprawiać swoje neoprenowe. Do dupy się to przekuwa igłą, do tego oryginalne są szyte i klejone na gorąco.

No i żeby nie wyważać otwartych drzwi pytam, czy może ktoś ma lub widział w sieci szablon?

Więc nie wiem, czy nie prościej kupić gotowce, jakieś 70-100 zł. BTW, ile kosztują pasy nerkowe, czy nie wyjdzie drożej?

Seco

Data: 2010-10-08 10:24:00
Autor: Tomasso
Jeszcze raz - ochraniacze...
Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" napisał:

Próbowałem naprawiać swoje neoprenowe. Do dupy się to przekuwa igłą, do tego oryginalne są szyte i klejone na gorąco.

Szyłem kiedyś dla syna pokrowiec na mp3 i wyszło profesjonalnie ;-)

Więc nie wiem, czy nie prościej kupić gotowce, jakieś 70-100 zł. BTW, ile kosztują pasy nerkowe, czy nie wyjdzie drożej?

Neoprenu ot tak kupić się nie da, ew. dużo kosztuje. Natomiast ochraniacz na nerki kosztuje 13 złotych, więc możnaby te niecałe trzy dychy wydać, żeby spróbować.

Jeszcze raz - ochraniacze...