Jeszcze raz - wrześniowy zlot

Data: 2009-05-23 19:09:58
Autor: szaman
Jeszcze raz - wrześniowy zlot
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
Ekhm. Jeżeli nie, to nie, ale jakby jednak coś to zapraszam do dyskusji
jakiejś bardziej ożywionej. We wątku:
http://groups.google.pl/group/zlot_precla_2009/t/55f40d3b0bec7c5e

Łach...
no i będzie trzeba mi krossem jechać, nie szosą wrrrr...

sz

Data: 2009-05-23 19:26:34
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Jeszcze raz - wrześniowy zlot
Panie szaman, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gv9al6$veh$1news.onet.pl> przy ul....

Już się chciał szosą pochwalić! Już!
;-)

Jeszcze raz - wrześniowy zlot