Jeszcze raz wysle wam odpowiedz, *demokrato* prosowiecki,

Data: 2012-06-08 17:30:58
Autor: Observator
Jeszcze raz wysle wam odpowiedz, *demokrato* prosowiecki,
nie rozumiem o co wam chodzi. PRL przeciez wchodzila w skad Ukladu
Warszawskiego.i ten fakt pociagal sila rzeczy konsekewncje.

Przed wszytkim w cywilizowanych systemach demokratycznych sie dyskutuje i
wymienia poglady, a nie bluzga inwektywami jak wy.

Nic o tych systemach nie wiecie i jak widac wiedziec nie chcecie, tylko wypisujecie brednie i sie jeszcze irytujecie.

Data: 2012-06-08 17:59:39
Autor: Observatore
Oto kolejny dowod na to, jak na polskich grupach politycznych
...pracuja gownojedy (prosowieckie trolle):

http://niepoprawni.pl/blog/6078/agentura-wplywu-i-gawnojedy

* A je¶li medialna wrzawa nie przynosi spodziewanych rezultatów można zawsze
spu¶cić ze smyczy sforę gawnojedów, którzy umiejętnie zainspirowani będ±
ochoczo wywrzaskiwać podsunięte hasła lub wypisywać niewybredne komentarze na
internetowym forum.

Dr Rafał Brzeski*

Data: 2012-06-08 20:08:50
Autor: Lorn
W dniu 2012-06-08 19:59,  Observatore pisze:
..pracuja gownojedy (prosowieckie trolle):

Sk±d ten samokrytycyzm?

Data: 2012-06-08 19:38:55
Autor: Lorn
W dniu 2012-06-08 19:30,  Observator pisze:
Nic o tych systemach nie wiecie i jak widac wiedziec nie chcecie, tylko
wypisujecie brednie i sie jeszcze irytujecie.

Ale o co tobie kanadyjski niby polaku chodzi? :>

Data: 2012-06-08 20:45:38
Autor: A. Filip
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:
W dniu 2012-06-08 19:30,  Observator pisze:
Nic o tych systemach nie wiecie i jak widac wiedziec nie chcecie, tylko
wypisujecie brednie i sie jeszcze irytujecie.

Ale o co tobie kanadyjski niby polaku chodzi? :>

Nie wystarczy że ON wie? Po niby co inni mają wiedzieć? :-)

Data: 2012-06-08 18:53:05
Autor: Observatore
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
Nie wystarczy że ON wie? Po niby co inni mają wiedzieć? :-)

nadal nie rozumiecie, ze tylko trolle prosowieckie (gownojedy - byle co pisza,
bo byle co widza, wiec powtarzaja to co im agentura w postkomunistycznych
mediach wbije do glow) zamieszczaja tego typu komentarze ad personam, bo nie
maja zadnych argumentow merytorycznych?

Data: 2012-06-08 21:01:01
Autor: A. Filip
" Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
[...]
[...]

To może nam tak jasno i wprost napiszesz po kim powtarza troll/gównojad prawomyślny (czyli taki jak TY?)? :-)

Data: 2012-06-08 19:19:51
Autor: Observatore
> [...]
> postkomunistycznych mediach wbije do glow) zamieszczaja tego typu
> komentarze ad personam, bo nie maja zadnych argumentow merytorycznych?

To może nam tak jasno i wprost napiszesz po kim powtarza troll/gównojad prawomy¶lny (czyli taki jak TY?)? :-)

Na tej grupie pisze juz od pewnego czasu i zawsze staram sie pisac
merytorycznie, ale do tej pory pod tekstami czesto dobrze udokumentowanymi
pojawiaja sie tylko ewidentne klamstwa i inwektywy ad personam ktorych
autorami sa przeciwnicy opozycji. A ten Lorn, ktorego uwiarygadniacie, to jest wlasnie typowy przyklad zwolennika partii zalozonej przez agenture prosowiecka.

Wy sami uwazacie, mimo wielu juz udokumentowanych faktow, ze Jaruzelski jest
czlowiekiem honru, tak jak twierdzi Michnik & prosowiecka klika.

Ponadto okreslenie *gownojed* dotyczy tylko tych osob, ktore bezkrytycznie
popieraja wszytko co wrzuci do wierzenia prosowiecka agentura wplywu.

Wiec juz z definicji (ktora zreszta sami sowieci wymyslili - ja nie mozge byc
*gownojedem*. Natomiast wy i owszem, jestescie na pewno.

Data: 2012-06-08 21:37:23
Autor: A. Filip
> [...]

Wiec juz z definicji (ktora zreszta sami sowieci wymyslili - ja nie
mozge byc *gownojedem*. Natomiast wy i owszem, jestescie na pewno.

AleĹĽ ja _wielkodusznie_ nie uznaje ĹĽe twoja opcja ĹĽadnego gĂłwna nie
wydala, że zatruwa nim _własny_ organizm :-)

Czyli: Jesteś idiotą nadzwyczaj prostym jeśli sądzisz że potrafisz
narzucić ograniczenie stosowania zwrotu/obelgi gównojad tylko do swoich
przeciwników, że ono nie będzie stosowane zwrotnie wobec ciebie.

Data: 2012-06-08 19:43:15
Autor: Observatore
Jeszcze raz wysle wam odpowiedz, *demokrato* prosowiecki,
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): Ależ ja _wielkodusznie_ nie uznaje że twoja opcja żadnego gówna nie
wydala, że zatruwa nim _własny_ organizm :-)

Czyli: Jeste¶ idiot± nadzwyczaj prostym je¶li s±dzisz że potrafisz
narzucić ograniczenie stosowania zwrotu/obelgi gównojad tylko do swoich
przeciwników, że ono nie będzie stosowane zwrotnie wobec ciebie.

i znowu argumenty ad personam, sowiecki trollu? Zalosne...

Data: 2012-06-08 22:45:09
Autor: A. Filip
[...]

Krytykujesz zastosowanie _zwrotnie_ do ciebie coś co sam zastosowałeś
pierwszy wobec innych? Toć to naprawdę żałość ciężko dupę ściska :-)

Może zdradzisz mi z jaką opcją polityczną powinienem kojarzyć takie
_bezwstydne_ podwójne standardy/moralność Kalego? :-)

Data: 2012-06-08 21:15:04
Autor: Observatore
Jeszcze raz wysle wam odpowiedz, *demokrato* prosowiecki,
A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): Krytykujesz zastosowanie _zwrotnie_ do ciebie co¶ co sam zastosowałe¶
pierwszy wobec innych? Toć to naprawdę żało¶ć ciężko dupę ¶ciska :-)

Może zdradzisz mi z jak± opcj± polityczn± powinienem kojarzyć takie
_bezwstydne_ podwójne standardy/moralno¶ć Kalego? :-)

uwazacie , ze mnie wyprowadzicie z rownowagi tymi bezczelnymi i infantylnymi
klamstwami? Tak jak wy dyskutuje normalny czlowiek Polak na grupach?

 Przypomnijcie sobie kto pierwszy zaczal zamieszczac inwektywy pod moim tekstem.
Moj tekst w tym watku jest wlasnie odpowiedzia na wasze klamstwa i inwektywy,
cienki bolku i ewidentnie prosowiecki trollu:

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.soc.polityka&tid=2214132&MID=%3C4fd139bb%240%241213%2465785112%40news.neostrada.pl%3E

Data: 2012-06-08 23:23:24
Autor: u2

Data: 2012-06-08 21:29:27
Autor: Observatore
u2 - zdekonspirowany prosowiecki troll.

Data: 2012-06-09 11:24:45
Autor: u2

Data: 2012-06-09 08:17:50
Autor: BomBel
Jeszcze raz wysle wam odpowiedz, *demokrato* prosowiecki,

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4fd26d4c$0$26691$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-06-08 23:15,  Observatore pisze:
--

Znów mu liżesz dupę?

http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

BomBel

Data: 2012-06-09 08:17:21
Autor: BomBel
Jeszcze raz wysle wam odpowiedz, *demokrato* prosowiecki,
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jqtq0o$m10$1inews.gazeta.pl...

No to sobie poczytaj sukinsynu: http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

BomBel

Data: 2012-06-09 08:01:28
Autor: pluton
Jeszcze raz wysle wam odpowiedz, *demokrato* prosowiecki,
Na tej grupie pisze juz od pewnego czasu i zawsze staram sie pisac
merytorycznie,

Slabo sie starasz, kapucha. Jakos nikt nie zauwazyl merytorycznosci
w tym, co tu wypierdzasz.

Nullification

Data: 2012-06-09 14:31:48
Autor: A. Filip
"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> pisze:
Na tej grupie pisze juz od pewnego czasu i zawsze staram sie pisac
merytorycznie,

Slabo sie starasz, kapucha. Jakos nikt nie zauwazyl merytorycznosci
w tym, co tu wypierdzasz.

A ktoś ci zabrania użyć mikroskopu/mikroskopu elektronowego? ;-)

Data: 2012-06-08 22:21:02
Autor: Lorn
Jeszcze raz wysle wam odpowiedz, *demokrato* prosowiecki,
W dniu 2012-06-08 20:45, A. Filip pisze:
Nie wystarczy ĹĽe ON wie?

To prawda... Dyskusja z kanadyjskim *niby* polakiem nie ma sensu.

Data: 2012-06-08 19:47:04
Autor: pluton
Jeszcze raz wysle wam odpowiedz, *demokrato* prosowiecki,
nie rozumiem o co wam chodzi.

to wroc na kurs jezyka polskiego.

Przed wszytkim w cywilizowanych systemach demokratycznych sie dyskutuje i
wymienia poglady, a nie bluzga inwektywami jak wy.

Donosy do prokuratury tez sie pisze ?

Nic o tych systemach nie wiecie i jak widac wiedziec nie chcecie, tylko
wypisujecie brednie i sie jeszcze irytujecie.

Tak, kablownictwo jest nam obce.

Nullification

Jeszcze raz wysle wam odpowiedz, *demokrato* prosowiecki,