Jeszcze raz - z jakim vat-em sprzedaz ksiazek

Data: 2011-01-07 13:21:59
Autor: bogdan
Jeszcze raz - z jakim vat-em sprzedaz ksiazek
witam,
a tak calkiem serio  jak interpretowac w te chwili obecny stan
przepisow. Bo z tego co czytam to rozumiem, ze jako ksiegarz mam sprzedawac ksiazki z zerowym vatem takie co byly  spisane w mojej ksiegarni podczas remanentu na koniec 2010 roku, a te co kupuje w 2011 roku sprzedaje z  5% vatem bez wzgledu na to czy
na fakturze zakupu mam zerowy vat.
pozdrawiam
bogdan
ktwiedza@o2.pl

Jeszcze raz - z jakim vat-em sprzedaz ksiazek