Jeszcze rolnictwo zosta³o nam do zgnojenia

Data: 2011-06-26 07:54:42
Autor: Wiesiaczek
Jeszcze rolnictwo zosta³o nam do zgnojenia

"Trzeba też pamiętać, że Polska stoi obecnie w przededniu nowelizacji przepisów - parlament ma wkrótce zadecydować, czy będzie wolno na naszych polach uprawiać GMO, czy nie. Dlatego proponuję, aby w naszej rozmowie skupić się na kontrowersjach dotyczących GMO w rolnictwie."

Więcej... http://supermozg.gazeta.pl/
supermozg/1,91628,9569172,GMO___lobbing__wiara_i_polityczna_wola.html#ixzz1QMgYon3n

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-06-26 08:17:58
Autor: Wiesiaczek
Jeszcze rolnictwo zosta³o nam do zgnojenia (linki)

http://www.tinyurl.pl?foKLx5bh

http://imageshack.us/m/90/1572/gazetamon.jpg

Data: 2011-06-26 08:23:13
Autor: Wiesiaczek

http://www.tinyurl.pl?qTrWSDfx

Data: 2011-06-26 10:11:12
Autor: ali
Jeszcze rolnictwo zosta³o nam do zgnojenia (linki)
Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisa³(a):
> [...]

> naszych polach uprawiać GMO, czy nie. Dlatego proponuję, aby w naszej
> rozmowie skupić się na kontrowersjach dotyczących GMO w rolnictwie."

do kogo  ta gadka,  do Pe³o bandy?

a zreszt±
wytrzebi siê tych  wykszta³ciuchów z wielkich miast

 ciemnogród nie wyginie
zawsze uprawia³ dla siebie oddzielnie dla miastowych daj±c  syf