Jeszcze słówko a propos wydawnictwa Axel Springer. ..

Data: 2009-10-21 09:05:12
Autor: Tzva Adonai
Jeszcze słówko a propos wydawnictwa Axel Springer. ..
Zupełnie nie rozumiałem jego polityki wobec Polski... Większość
artykułów w "Dzienniku" to celowe prowokacje mające w założeniu ich
twórców wywołać nastroje antyżydowskie i antyniemieckie.. Wiele razy
pisałem na ten temat sążniste listy do centrali wydawnictwa, zawsze
dostawałem tę samą odpowiedź: że Axel Springer nie ponosi
odpowiedzialności za publikacje "Dziennika".. Widać większościowy
udział nie obliguje w tym przypadku do kontroli jakości publikacji, co
jednak wydaje się dziwne biorąc pod uwagę kwestie marketingowe, w
końcu Axel Springer firmował "Dziennik" swoim logo... Być może takich
ludzi jak ja było więcej i to nasze uwagi sprawiły, że Axel Springer
niemal całkowicie wycofał się z tego projektu..

Dla przypomnienia:

Stałe dyrektywy wydawnictwa Axel Springer począwszy od roku 1946:

1. Stać na straży prawa i wolności w Niemczech.
2. Działać na rzecz pojednania Żydów i Niemców oraz popierać
podstawowe prawa Izraela.
3. Wspierać Sojusz Transatlantycki oraz być solidarnym ze Stanami
Zjednoczonymi w ramach wspólnych wartości wolnych narodów.
4. Odrzucać wszelkie formy ekstremizmu politycznego.
5. Utrzymywać zasady wolnego rynku.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Axel_Springer_AG

Jeszcze słówko a propos wydawnictwa Axel Springer. ..