Jeszcze trochę cierpliwości

Data: 2010-04-16 15:00:39
Autor: boukun
Jeszcze trochę cierpliwości
Od poniedziałku zacznie się w Polsce całkiem nowe życie. Skończyła się era kaczorów, nastąpi całkiem nowa jakość życia w Polsce.
Jestem pełen optymizmu... Dość wariactwa, wariactwo się skończyło...

boukun

Data: 2010-04-16 06:29:15
Autor: polak
Jeszcze trochę cierpliwości
boukun napisał(a):

Dosc wariactwa, wariactwo sie skonczylo

Polska wariactwem stoi... Odszedł jeden wariat, zastąpi go następny.....

Data: 2010-04-16 15:33:38
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 15:00:39 +0200, boukun napisał(a):

[...]

To prawda. Teraz właśnie mi uświadomiłeś.

Ostateczny, absolutny i nieodwołalny koniec IV RP.

Nie mam nic do zmarłych ani do Prezydenta jako takiego.

Wolałbym by ci ludzie byli odsunięci od władzy w inny sposób, no ale
trudno.

Data: 2010-04-16 15:42:44
Autor: raff
[...]

Ale lepsze to niz nic, prawda Grzesiu ?

Liczy sie skutek.

R.

Data: 2010-04-16 15:51:48
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 15:42:44 +0200, raff napisał(a):

[...]

Ale koszulek "nie płakałem" nie ma.

Gdyby chodziło o Tuska prawactwo z psp już by je trzaskało.

Data: 2010-04-16 15:55:02
Autor: raff
[...]

O, a skad ta pewnosc Grzesiu ?

To Michnik trzaskal takie koszulki, wiesz o tym ?

R.

Data: 2010-04-16 15:57:47
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 15:55:02 +0200, raff napisał(a):

[...]

A bo pamiętam cośta tu pisali jak Profesor Geremek zginął.

To Michnik trzaskal takie koszulki, wiesz o tym ?

"Nie płakałem po Lechu Kaczyńskim" ? --

Data: 2010-04-16 10:41:16
Autor: Antenka
Jeszcze trochę cierpliwości

Data: 2010-04-16 12:25:12
Autor: zbig
Jeszcze trochę cierpliwości

Data: 2010-04-17 09:23:08
Autor: cirrus
Jeszcze trochę cierpliwości

Data: 2010-04-16 19:47:35
Autor: Grzegorz Z.
Jeszcze trochę cierpliwości

Data: 2010-04-16 21:15:44
Autor: karwanjestkretynem
Jeszcze trochę cierpliwości

Data: 2010-04-17 05:51:21
Autor: Grzegorz Z.
Jeszcze trochę cierpliwości

Data: 2010-04-16 16:02:56
Autor: raff
[...]

A to byla reakcja na Michnikowe koszulki "Nie plakalem po papiezu".

To Michnik trzaskal takie koszulki, wiesz o tym ?

"Nie płakałem po Lechu Kaczyńskim" ?

Nie pierdziel, dobrze wiesz o czym pisze.

R.

Data: 2010-04-16 16:09:59
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 16:02:56 +0200, raff napisał(a):

[...]

Nie pierdzielę, naprawdę nie wiem o jakie koszulki chodzi.

Data: 2010-04-16 16:30:28
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeszcze trochę cierpliwości
Nie pierdzielę, naprawdę nie wiem o jakie koszulki chodzi.

Tak parę miesięcy po śmierci Wojtyły, "Nie płakałem po papieżu", oświecę cię.

Data: 2010-04-16 16:31:01
Autor: raff
Jerzy Tabortowski pisze:
Nie pierdzielę, naprawdę nie wiem o jakie koszulki chodzi.

Tak parę miesięcy po śmierci Wojtyły, "Nie płakałem po papieżu", oświecę cię.

Dodawane gratis do GW.

R.

Data: 2010-04-16 16:33:25
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeszcze trochę cierpliwości
Dodawane gratis do GW.

Tak jest, pierwszy "rokmen" Polandu Staszczyk niejaki, uczestniczył w tej jaśnie oświeconej akcji.

Data: 2010-04-16 17:35:57
Autor: ColgatesBilly
"Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> wrote in message news:4bc8752d$0$19170$65785112news.neostrada.pl...
Dodawane gratis do GW.

Tak jest, pierwszy "rokmen" Polandu Staszczyk niejaki, uczestniczył w tej jaśnie oświeconej akcji.

Najwiekszy jednak problem, ze jakakolwiek identyczna akcja
w druga strone spotyka sie z histerycznym rykiem mediow
i grozba procesow.

KoL

Data: 2010-04-16 16:40:30
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeszcze trochę cierpliwości
Najwiekszy jednak problem, ze jakakolwiek identyczna akcja
w druga strone spotyka sie z histerycznym rykiem mediow
i grozba procesow.

Naturalnie. Choć osobiście, jak Michnik przeniesie się na łono Abrahama, planuję fundnięcie se tiszerta z napisem adekwatnym do sytuacji.

Data: 2010-04-16 16:43:21
Autor: raff
[...]

Dzisiaj nie mogom. Bo bedzie kontrakcja "Szymanek-Deresz gryzie ziemie" ;)

R.

Data: 2010-04-16 16:51:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 16:31:01 +0200, raff napisał(a):

Jerzy Tabortowski pisze:
Nie pierdzielę, naprawdę nie wiem o jakie koszulki chodzi.

Tak parę miesięcy po śmierci Wojtyły, "Nie płakałem po papieżu", oświecę cię.

Dodawane gratis do GW.

Do tego gratisowego numeru który rozdawali na ulicach w dzień śmierci
papieża?

Data: 2010-04-16 17:20:50
Autor: Jerzy Tabortowski

Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Kurna, umiesz czytać po polsku czy już całkiem um odjęło ??

Tak parę miesięcy po śmierci Wojtyły, "Nie płakałem po papieżu"
Tak parę miesięcy po śmierci Wojtyły, "Nie płakałem po papieżu"
Tak parę miesięcy po śmierci Wojtyły, "Nie płakałem po papieżu"

Dla słabszych 3 razy.

Data: 2010-04-16 17:30:06
Autor: Grzegorz Z.

Jerzy Tabortowski pisze:
[...]

Kurna, kiedy? Link do jakiegoś źródła poproszę... Albo który konkretnie nr
GW.

Data: 2010-04-16 17:33:16
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeszcze trochę cierpliwości
Kurna, kiedy? Link do jakiegoś źródła poproszę... Albo który konkretnie nr
GW.

Znajdę ja, albo zaraz ktoś inny, ocipiejesz ze zdumienia.

Data: 2010-04-16 17:35:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 17:33:16 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

Kurna, kiedy? Link do jakiegoś źródła poproszę... Albo który konkretnie nr
GW.

Znajdę ja, albo zaraz ktoś inny, ocipiejesz ze zdumienia.

Nie mogę się już doczekać.

Data: 2010-04-16 17:42:01
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeszcze trochę cierpliwości
Tiszert dla Wolności, Konkurs Fundacji dla Wolności, Paweł Bravo z Warszawy wyróżniony za koszulkę Nie płakałem/am po papieżu.
A uzasadnienie nie powstydziłby się Winston, któren to Winston pracował w Ministerstwie Prawdy.

http://wyborcza.pl/1,75515,2718840.html

I nie bałakaj że nie propagowali. Propagowali, tylko z talmudiczną zręcznością.

Data: 2010-04-16 17:45:27
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 17:42:01 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

[...]

Tak myślałem. Był artykuł o koszulkach a wam już je "rozdawali".

Kurwa, w Waszym Nocniku pewnie też o tym pisali, ale już nie powiecie że
"rozdawali"

Data: 2010-04-16 17:56:02
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeszcze trochę cierpliwości
Tak myślałem. Był artykuł o koszulkach a wam już je "rozdawali".

Kurwa, w Waszym Nocniku pewnie też o tym pisali, ale już nie powiecie że
"rozdawali"

Synek, konkurs ogłosiła GW i wyróżniła autora. Wyróżniła, czaisz ?? Znaczy że szacunek, za inwencję. Tiszert dla Wolności, Konkurs Fundacji dla Wolności i "Gazety". A w kiosku koło domu widziałem dodaną do numeru, oczywiście za kasę. I tylko na tym polega mój błąd, nie rozdawali, sprzedawali, jak to naród wyb ...

P.S. nie czytuję gazety Rydzyka, więc zjazd frajerze.

Data: 2010-04-16 18:01:32
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 17:56:02 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

[...]

No ale synuś zapomniałeś napisać do którego numeru dołączali bezpłatnie
taką koszulkę.

Data: 2010-04-16 18:04:20
Autor: raff
[...]

Grzesia nie przegadasz ;)

R.

Data: 2010-04-16 18:06:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 18:04:20 +0200, raff napisał(a):

[...]

Co innego talmudystów Raffcia i Tabortowskiego.

Data: 2010-04-16 18:08:09
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeszcze trochę cierpliwości
Co innego talmudystów Raffcia i Tabortowskiego.

Te, frajer, waż słowa, co, bo i z dyńki możesz w maskie zaliczyć znienacka, fetniaczku :)

Data: 2010-04-16 18:18:02
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 18:08:09 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

Co innego talmudystów Raffcia i Tabortowskiego.

Te, frajer, waż słowa, co, bo i z dyńki możesz w maskie zaliczyć znienacka, fetniaczku :)

Tabortowski-Żyd! Tabortowski-Mosiek!

Tabortowski-talmudysta!

Data: 2010-04-16 18:20:07
Autor: u2
Jeszcze trochę cierpliwości
W dniu 2010-04-16 18:18, Grzegorz Z. pisze:

Tabortowski-talmudysta!

Uważaj, bo wpakujesz się w niezłą kabałę.

Data: 2010-04-16 18:23:09
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 18:20:07 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-04-16 18:18, Grzegorz Z. pisze:

Tabortowski-talmudysta!

Uważaj, bo wpakujesz się w niezłą kabałę.

Poda mnie do sądu za to że nazwałem go "Żydem" ? --

Data: 2010-04-16 19:23:08
Autor: u2
W dniu 2010-04-16 18:23, Grzegorz Z. pisze:
Tabortowski-talmudysta!

Poda mnie do sądu za to że nazwałem go "Żydem" ?
Przecież to żadna zniewaga. Poza tym sam jesteś niewierzącym Żydem.

Data: 2010-04-16 19:32:40
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 19:23:08 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2010-04-16 18:23, Grzegorz Z. pisze:
Tabortowski-talmudysta!

Poda mnie do sądu za to że nazwałem go "Żydem" ?
Przecież to żadna zniewaga. Poza tym sam jesteś niewierzącym Żydem.

Nie jest mi wiadome bym miał żydowskich przodków. Wiadomo mi o niemieckich
i ukraińskich, o żydowskich nic nie wiem.

Data: 2010-04-16 19:36:27
Autor: u2
Jeszcze trochę cierpliwości

Data: 2010-04-16 19:39:03
Autor: Grzegorz Z.
Jeszcze trochę cierpliwości

Data: 2010-04-16 19:41:31
Autor: u2
Jeszcze trochę cierpliwości

Data: 2010-04-16 19:46:38
Autor: Grzegorz Z.
Jeszcze trochę cierpliwości

Data: 2010-04-16 20:03:09
Autor: u2
Jeszcze trochę cierpliwości

Data: 2010-04-16 18:06:58
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeszcze trochę cierpliwości
No ale synuś zapomniałeś napisać do którego numeru dołączali bezpłatnie
taką koszulkę.

Czy ja mam pamiętać numer gadzinówki do której dodano plugawą koszulkę ?? Widziałem w kiosku i tyle, nieco czasu po śmierci Wojtyły.

Data: 2010-04-16 18:16:48
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 18:06:58 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

No ale synuś zapomniałeś napisać do którego numeru dołączali bezpłatnie
taką koszulkę.

Czy ja mam pamiętać numer gadzinówki

Nie musisz. Wystarczy jak odróżnisz sytuacje gdy koszulka jest dodawana
bezpłatnie do egzemplarza gazety od sytuacji gdy w gazecie ukaże się
artykuł o koszulkach.

Data: 2010-04-16 18:22:18
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeszcze trochę cierpliwości
Nie musisz. Wystarczy jak odróżnisz sytuacje gdy koszulka jest dodawana
bezpłatnie do egzemplarza gazety od sytuacji gdy w gazecie ukaże się
artykuł o koszulkach.

Noszsz nietryb, była dodana do Tzadik Voice, za kasiorę, tyle mojego błędu. Inspirowana, wyróżniona. Z resztą raff ma rację, nie będę z tobą dyskutował, bałakaj se co chcesz, gdzie chcesz, jak chcesz, możesz zafundować sobie koszulkę "Kaczka, a nie umiał latać", pierdolę to. Skatina i tak będzie skatiną. Idę dziecku dać kolację, to ważniejsze niż rozmowa z niczym. EOT.

Data: 2010-04-16 18:25:39
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 18:22:18 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

[...]

A skąd.... nie była. Artykuł był.

Data: 2010-04-16 18:29:42
Autor: karwanjestkretynem
Jeszcze trochę cierpliwości

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał

[...]

Gdzie tam jest informacja, że koszulki były rozdawane za darmo jako dodatek do GW?

Przemysław Warzywny
--
"Benedykt XVI, który w Wielki Piątek w 2005 r. jeszcze jako kardynał wyznał "przerażenie brudem Kościoła", zmaga się dziś z największym kryzysem swego pontyfikatu sprowokowanym próbami oczyszczenia Kościoła z grzechów pedofilii."

Data: 2010-04-16 19:06:56
Autor: raff
[...]

Okay, zatem juz prostuje: koszulki byly dawane tuzom estrady i sztuki by w nich paradowali i pozowali do zdjec w GW.

A czy do nich byly dodane numery GW ? Mozliwe.

Pasuje teraz ?

R.

Data: 2010-04-16 19:36:34
Autor: Grzegorz Z.
Jeszcze trochę cierpliwości

Data: 2010-04-16 16:06:21
Autor: HaMMeR
On 2010-04-16 15:33, Grzegorz Z. wrote:
[...]

Widzisz, jaki z ciebie zalosny smiec, asekurujesz sie, ze to niby
nic nie masz do zmarlych, ale ze juz cie herbatnik boukun uswiadomil, ze
'Od poniedziałku zacznie się w Polsce całkiem nowe życie'...
Jestes tchorz hebany, bo boukun sie nie tylko nie kryje z tym
ze jest zwykla sprzedajna koor..ska kapusta, ale sie tym szczyci
i wrecz zyje jak ta koo..wa!
A ty bedziesz zdany na wieki na takie  'autorytety' dla ciebie
jak boukun, uswiadamiajace ci co krok, ze jestes jeszcze nizej niz oni..!
Gratulacje!

Data: 2010-04-16 16:12:12
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

On 2010-04-16 15:33, Grzegorz Z. wrote:

> [...]

Gratulacje!

> Wolałbym by ci ludzie byli odsunięci od władzy w inny sposób, no ale

Panie H.,

domyslalem sie w panu prywatnej inicjatywy rzemieslniczej.

Czarek

Data: 2010-04-16 16:12:42
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 16 Apr 2010 16:06:21 +0200, HaMMeR napisał(a):

On 2010-04-16 15:33, Grzegorz Z. wrote:
[...]

Nie jestem żałosny śmieć. Nie cieszę się że Prezydent zginął i że inni
ludzie zginęli. Cieszyłbym się jakby Kaczyński przegrał wybory w pierwszej
turze ze Szmajdzińskim, niczym Mazowiecki z Tymińskim w 1990.

Data: 2010-04-16 15:48:34
Autor: Jerzy Tabortowski
[...]

Teeeeera myyyyyy, boukunyyyyyyyyy !!
Skatiny.

Data: 2010-04-16 16:10:15
Autor: Tytus

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:hq9n3m$b77$1mx1.internetia.pl...
[...]

Do wladzy wroci UBecja...

Data: 2010-04-16 16:25:34
Autor: Jerzy Tabortowski
Jeszcze trochę cierpliwości
Do wladzy wroci UBecja...

Czyli boukuny.

Data: 2010-04-16 17:16:41
Autor: boukun

Użytkownik "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hq9r4d$pgr$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ubecja była, jest i będzie... W Polsce przewrotu żadnego nie było, Polska była wolna tylko od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, potem już nigdy... Kiszczak dobierał sobie partnerów do stołu, w tym Lecha K., wcześniej podrzucając go KORowcom w 1985 roku, żeby polską opozycję w międy czasie wytrzebić z Solidarności...
I zaczęli łupić, a potem Jacek i Placek ujebali ustawę lustracyjną...

Mówmy prawdę!

boukun

Data: 2010-04-16 17:24:16
Autor: Tomy M.

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq9v2p$v2r$1mx1.internetia.pl...

[...]

Nie poznaję Cię ... zaczynasz dobrze dedukować.
Ale poczytaj jeszcze, ustawę lustracyjną uwalił
TUSK z Wałęsą i reszta ekipy "Nocnej Zmiany".
Później już faktycznie bylo różnie i można mieć
pretensje o brak zdecydowania obserwowany u braci
Kaczyńskich :-/
Zauważ że chcieli to poprawić, na razie się nie udało.

Tomy M.

Data: 2010-04-16 17:38:36
Autor: boukun

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bc88123$0$17087$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Żeby się o polityce wypowiadać, trzeba mieć choć trochę pojęcia. Pamiętaj o tym szczególnie po ostatnich wydarzeniach:
Kto się polityką para, ten od polityki ginie...

A tu możesz poczytać, jak to było z uwaleniem lustracji:
Premier - mój brat bliźniak będzie dalej inicjował
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.listserv.dziennikarz&aid=50723750
Totalitarny rząd PiSu do dymisji
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.listserv.dziennikarz&aid=50472455

boukun

Data: 2010-04-16 16:45:28
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq9n3m$b77$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jedno się skończyło, drugie się zacznie, zginął Kaczor, kaczyzm nadal szaleje na psp.

--
stevep

Data: 2010-04-16 18:10:15
Autor: HaMMeR
On 2010-04-16 16:45, cirrus wrote:
[...]

A na co liczyliscie (Zwrot grzecznosciowy 'WY') rozowy inzynieruniu?? Wmowili wam matolom, ze jak juz Kaczynski nie bedzie prezydentem, to zniknie 'kaczyzm'
i bedziecie robili za 'inteligencje' albo i nawet za 'elity', a tu kupa!???
:)))))

Data: 2010-04-17 08:12:49
Autor: jadrys
Jeszcze trochę cierpliwości