Jeszcze trochę cierpliwości

Data: 2010-04-16 16:45:28
Autor: cirrus
Jeszcze trochę cierpliwości
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq9n3m$b77$1mx1.internetia.pl...
Od poniedziałku zacznie się w Polsce całkiem nowe życie. Skończyła się
era  kaczorów, nastąpi całkiem nowa jakość życia w Polsce.
Jestem pełen optymizmu... Dość wariactwa, wariactwo się skończyło...
boukun

Jedno się skończyło, drugie się zacznie, zginął Kaczor, kaczyzm nadal szaleje na psp.

--
stevep

Data: 2010-04-16 18:10:15
Autor: HaMMeR
On 2010-04-16 16:45, cirrus wrote:
[...]

A na co liczyliscie (Zwrot grzecznosciowy 'WY') rozowy inzynieruniu?? Wmowili wam matolom, ze jak juz Kaczynski nie bedzie prezydentem, to zniknie 'kaczyzm'
i bedziecie robili za 'inteligencje' albo i nawet za 'elity', a tu kupa!???
:)))))

Jeszcze trochę cierpliwości