Jeszcze trochę czarnowidztwa

Data: 2009-03-15 08:48:39
Autor: kc
Jeszcze trochę czarnowidztwa
http://tinyurl.com/aacbeh

To dla entuzjastów banków w swoich portfelach
kc

Data: 2009-03-15 11:50:20
Autor: kigam

Użytkownik " kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
http://tinyurl.com/aacbeh

To dla entuzjastów banków w swoich portfelach
kc

--

To wszystko już wiemy, niech się wysili i napisze coś nowego.

Data: 2009-03-15 12:00:06
Autor: Andrzej Adam Filip
"kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> pisze:

Użytkownik " kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
http://tinyurl.com/aacbeh

To dla entuzjastĂłw bankĂłw w swoich portfelach
kc

To wszystko już wiemy, niech się wysili i napisze coś nowego.

Po co pisać nowe jak (całkowicie) wystarczy "podkreślać" stare?

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Jaki zysk ze złotej klatki, skoro ptaszek uciekł ze środka?

Data: 2009-03-15 12:14:42
Autor: kigam

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> To wszystko już wiemy, niech się wysili i napisze coś nowego.

Po co pisać nowe jak (całkowicie) wystarczy "podkreślać" stare?

Bo on akurat jest "niezależny" cokolwiek to znaczy.

Data: 2009-03-15 11:29:45
Autor: kc
kigam <pilot.zolwia@gmail.com> napisał(a):
Bo on akurat jest "niezależny" cokolwiek to znaczy.

Myślę, że kto był niezależny, okaże się jak cały ten zamęt się skończy.

kc

Data: 2009-03-15 12:46:41
Autor: Bartłomiej Miara
Jeszcze trochę czarnowidztwa
Witam!

Użytkownik " kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
http://tinyurl.com/aacbeh

To dla entuzjastów banków w swoich portfelach

No i? Polskie banki/oddziały w Polsce są w kilka razy lepszej sytuacji niż
inne na świecie. Nawet znajdujący się w najgorszej obecnie KB ma przyzwoite
wskażniki rentowności, stosunek kredów do depozytów itp.

Bartłomiej Miara

Data: 2009-03-15 12:03:31
Autor: kc
Jeszcze trochę czarnowidztwa
Bartłomiej Miara <bmiara@poczta.onet.pl> napisał(a): Polskie banki/oddziały w Polsce są w kilka razy lepszej sytuacji niż
inne na świecie.

Są. Ale czy będą nadal?

Ale nie będę się spierał, bo na bankach akurat niewiele się znam. Wrzuciłem, żeby sprowokować dyskusję. Poza tym dobrze jest zajrzeć na strony nie najczęściej odwiedzane, czego i innym życzę.

kc

Data: 2009-03-15 16:28:56
Autor: kigam

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

żeby sprowokować dyskusję. Poza tym dobrze jest zajrzeć na strony nie
najczęściej odwiedzane, czego i innym życzę.

To, że będą tworzone rezerwy to pewnik, nawet w czasach dobrej koniunktury
banki mają problemy ze ściganiem dłużników. Z tego co pamiętam to dobrze
ponad rok temu Pekao sprzedało długi uznane za nieściągalne w wysokości
ponad 1mld, PKO tak samo ponad 1mld  (to były długi tylko indywidualnych
chyba), BGŻ sprzedał długi o wartości około 700 mln (firm), no nie
zgadniecie komu, ano Lehman Brothers któremu stało się kuku bo handlował
czym...?  To z tego co pamiętam. Tyle kasy uznano za beznadziejne przypadki.
Odnośnie pierwszego zdania należy dodać, iż długi te mogły powstać dawno
temu w czasie spowolnienia, np. na początku 21 wieku i pomimo lepszej
koniunktury nie udało się ich ściągnąć. To pokazuje jak trudno wymsknąć się
z pętli.

Data: 2009-03-15 19:23:39
Autor: Jan Werbiński
Jeszcze trochę czarnowidztwa
Wszyscy tracą na opcjach, banki i firmy. To kto zarabia?
Nie jest to gra o wyniku zerowym? Jak firma traci, to bank zarabia i odwrotnie.
W artykule jednak tracą wszyscy. Bzdura.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-15 22:39:10
Autor: kogutek
Jeszcze trochę czarnowidztwa
Wszyscy tracą na opcjach, banki i firmy. To kto zarabia?
Nie jest to gra o wyniku zerowym? Jak firma traci, to bank zarabia i odwrotnie.
W artykule jednak tracą wszyscy. Bzdura.

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Wcale nie taka bzdura. Wyobraź sobie transakcję jeden sprzedaje lichy ale przewartościowany towar a drugi płaci nic nie wartymi pieniędzmi. Ze co? Że niby
taka transakcja jest niemożliwa? Ależ możliwa. W Polsce dokonano ogromnej ilości
takich transakcji. W reszcie krajów było tak samo. Niedawno na taką okoliczność
zrobili by wojnę światowa i by posprzątali. Tylko się okazuje że nie ma się kto
bić. Poczytaj gazety. Cały czas kombinują jak koń pod górę żeby jakiś większy
konflikt wywołać. Teraz całą nadzieję pokładają  w Iranie i w Korei.   --

Jeszcze trochę czarnowidztwa