Jeszcze trochę kolorów jesieni

Data: 2012-12-17 00:09:41
Autor: jotemon
Jeszcze trochę kolorów jesieni
 Kilka fotek ze szlaku Suchy Stratenec w Małej Fatrze http://members.upcpoczta.pl/jozef.mysliwiec/suchy
Trasa wiodła z Doliny Kúr na dziko do zielonego szlaku, do Javoriny i dalej czerwonym przez Suchy, Stratenec i niebieskim zejście do Doliny Kúr.

Będzie mi miło jeżeli ktoś zaproponuje dodanie komentarza lub jego korektę. Będzie to z korzyścią nie tylko dla mnie, ale też dla tych którzy jeszcze tam nie byli. Np. na P-04, z lewej strony w oddali widać wynurzającą się górę. Może Andrzej, może ktoś inny, potrafi ją zidentyfikować. Na P_16 mam wątpliwości co widać z lewej strony Małego Krivania. Przy okazji warto rzucić okiem na mapę on-line http://mapy.hiking.sk/.

Chyba znowu przegiąłem trochę z kolorami, ale nie mogłem się opanować.

jotemon

Jeszcze trochę kolorów jesieni