Jeszcze tylko 448 dni.

Data: 2009-09-30 23:28:15
Autor: awe
Jeszcze tylko 448 dni.
Wybierasz sie gdzies? Cmentarz?
awe

Data: 2009-10-01 07:30:45
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Jeszcze tylko 448 dni.
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Wybierasz sie gdzies? Cmentarz?

twój idol wybiera się w polityczny niebyt. Po spektakularnie przerżniętych wyborach.

Przemek
--

"Ja, Jarosław Kaczyński, wyrażam szczery żal i przepraszam Janusza Kaczmarka za zarzucenie mu, że tkwi w układzie, i nazwanie go agentem-śpiochem" - przeprosiny tej treści prezes PiS ma zamieścić na pierwszej stronie głównych dzienników - zdecydował warszawski sąd.

Data: 2009-10-01 09:06:08
Autor: awe
Jeszcze tylko 448 dni.

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:ha1eq7$3o8$1news.onet.pl...
[...]

mysle ze dopoki zyja tacy kretyni jak ty moze sie cieszyc wystarczajaco licznym poparciem i utrzymac sie w polityce a nawet i przejac ponownie wladze.
jak dobrze przemol wiesz - mamy tragiczna sytuacje gospodarcza - i tylko dzieki usluznym mediom znaczna czesc spoleczenstwa nie zdaje sobie sprawy z kryzysu...
awe

Data: 2009-10-01 09:10:47
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Jeszcze tylko 448 dni.
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

mysle....

No nie, gratuluje ci dobrego samopoczucia. Jeśli ci się wydaje, że myślisz, to dajesz dowód na to, że skretyniałeś ostatecznie, he, he, he!

Data: 2009-10-01 16:26:40
Autor: awe
Jeszcze tylko 448 dni.

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:ha1klp$gb7$1news.onet.pl...
[...]

[...]

PS

Co mi pajacu kasujesz posty tak jakbys chcial w tajemnicy utrzymac zes kretyn. Do tego dochodzi sprawa Chlebowskiego pt Afera Hazardowa...idziemy jak widzisz w dobrym kierunku Rysiu
awe

Jeszcze tylko 448 dni.