Jeszcze tylko brakuje wam "żołnierzy" ale oni już się czołgają !!!

Data: 2015-11-13 14:06:42
Autor: boukun
Jeszcze tylko brakuje wam "żołnierzy" ale oni już się czołgają !!!
Beata Szydło tuż przed desygnacją: mam świetną drużynę, damy radę
Beata Szydło, tuż przed desygnowaniem na premiera, jest - jak sama mówi - "dosyć mocno zapracowana". - Oczywiście to jest dla mnie osobiście ogromnie ważne wydarzenie. Czuję odpowiedzialność. Po raz pierwszy mam taką funkcję do wypełnienia, co nie jest łatwe, ale mam świetną drużynę. Damy radę - podkreśliła Szydło.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,89914,title,Beata-Szydlo-tuz-przed-desygnacja-mam-swietna-druzyne-damy-rade,wid,17971095,wiadomosc.html

 ~nick 1 godzinę i 5 minut temuTo nie jest Pani drużyna tylko Yarozbawa i będzie robić to co on każe. Pani jest tylko figurantką, na którą prezes zwali później wszystkie swoje niepowodzenia.

 ~wp 1 godzinę i 2 minuty temu...z takimi przestępcami to na pewno dacie radę. Jeszcze tylko brakuje wam "żołnierzy" ale oni już się czołgają !!!

Jeszcze tylko brakuje wam "żołnierzy" ale oni już się czołgają !!!