Jeszcze w temacie tankowania

Data: 2016-01-04 14:21:18
Autor: lleeoo
Jeszcze w temacie tankowania
Wcześniejszy temat o tankowaniu przypomniał mi sytuacje ze drugiego dnia świat. Stacja orlen na wjeździe do Wisły, na dystrybutorze 0,00 wkładam pistolet mija 5 sek. i mam ponad 6l. Poszedłem do kasy i mowie że coś nie tak im działa bo to fizycznie niemożliwe.
Przyjęcie reklamacji zaczęli od straszenia policją, na szczęści dali się namówić na przejrzenie monitoringu i stąd wiem że tankowałem dokładnie 5sek.
Grzecznie zapłaciłem i poszedłem znowu tankować, tym razem 6l zatankowałem w 11sek.
Obsługa nie przyjęła reklamacji umywa ręce ale przypuszczam że któryś z nich ma patent na nabijani jeleni na te 3-4l na tankowaniu.
Oddział GUM przyjął zgłoszenie tylko sami stwierdzili że nie ma to sensu ponieważ wg prawa muszą pisemnie powiadomić stację na 7 dni przed kontrolą, swoją drogą paranoja jakaś.

Data: 2016-01-04 14:30:08
Autor: quent
On 2016-01-04 14:21, lleeoo wrote:
[...]
kontrolÄ…, swojÄ… drogÄ… paranoja jakaÅ›.

Także miałem kiedyś takie wrażenie, że coś na starcie tankowania jest nie teges. Nie wiedziałem tylko jak im to zakomunikować a nie chciało mi się kopać z koniem, bo tak to pewnie by się skończyło.

Wszędzie kradną ;-)

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2016-01-04 14:44:20
Autor: kosmos
W dniu 2016-01-04 o 14:21, lleeoo pisze:
[...]

No a dlaczego sam nie wezwałeś policji, skoro Cię oszukali? Jak rozumiem, wolałeś zapłacić za paliwo, którego nie zatankowałeś?

Data: 2016-01-04 15:01:26
Autor: J.F.
Jeszcze w temacie tankowania
Użytkownik "lleeoo"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:568a71ce$0$678$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Watpie czy celowo - jak widac latwe do zauwazenia, celowo to zrobilbym to lepiej :-)

Stacja Orlen ... a jaka firma na paragonie ?
Bo tez i obsluga nie ma zadnego interesu tak oszukiwac, jesli z tego grosza nie ma, a przeciez musi sie rozliczyc z tego co co kasa zarejestrowala.
Wlasciciel moglby.

Obsluga to mogla wczesniej do kanisterka wlac pare litrow, przychodzisz, zapominasz sprawdzic czy liczydlo pokazuje zero, a na zapleczu beczka sie napelnia ...

A moze po prstu dystrybutor dla tirow ?

Oddział GUM przyjął zgłoszenie tylko sami stwierdzili że nie ma to sensu ponieważ wg prawa muszą pisemnie powiadomić stację na 7 dni przed kontrolą, swoją drogą paranoja jakaś.

Teoretycznie do sprawdzania stacji jest IH, ale dokladnosc miar zrzucaja na GUM ...

J.

Data: 2016-01-05 08:24:28
Autor: Chris
W dniu 2016-01-04 o 15:01, J.F. pisze:

A moze po prstu dystrybutor dla tirow ?

Ma grubszÄ… rurÄ™ i nie wejdzie do osobowego :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2016-01-04 15:01:45
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Mogłeś spokojnie nalać 6l w 5sek. Wydajność słabej pompy w dystrybutorze to około 56l/min, normalnie maja po 70 a są takie które mają 100l/min :)

Data: 2016-01-04 16:00:33
Autor: lleeoo
W dniu 2016-01-04 o 15:01, Czesław Wiśniak pisze:

[...]

Jak napisałem wcześniej, nalałem drugi raz kontrolnie na tym samym dystrybutorze i wyszło 11sek. na 6l.

Data: 2016-01-04 16:21:06
Autor: Czesław Wiśniak
[...]

Rozumiem, ale nie musi pracować cały czas w takiej samej charakterystyce.

Data: 2016-01-04 18:00:44
Autor: Budzik
Jeszcze w temacie tankowania
U¿ytkownik Czes³aw Wi¶niak kielbasa@wyborcza.pl ...

Jak napisa³em wcze¶niej, nala³em drugi raz kontrolnie na tym samym
dystrybutorze i wysz³o 11sek. na 6l.

Rozumiem, ale nie musi pracowaæ ca³y czas w takiej samej charakterystyce.

Moze za drugim razem po drugiej stronie dystrybutora tez ktos tankowa³?

Data: 2016-01-05 22:07:24
Autor: janusz_k
[...]
Daletego od pewnego czasu korzystam tylko ze stacji tesco albo auchan,
tam mam przynajmniej gwarancję że nikt nie będzie kombinował ani na liczniku ani na paliwie, a benzyny nie będę miał rozcieńczonej
wodą tak jak już mi się dwa razy zdarzyło.

--
Pozdr

Janusz_K

Jeszcze w temacie tankowania