Jeszcze więcej FR ;-)

Data: 2012-07-26 10:31:18
Autor: RoMan Mandziejewicz
Jeszcze więcej FR ;-)
Hello Robert_J,

Thursday, July 26, 2012, 10:22:56 AM, you wrote:

Kurde, są jeszcze tacy którzy wierzą że to dla poprawy bezpieczeństwa ;-):
http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Fotoradary-zapewnia-mandaty-za-65-mld-zl,wid,14788827,wiadomosc.html

http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/388420,fotoradary-przyniosly-od-poczatku-roku-zaledwie-7-milionow-zlotych.html

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-07-26 10:56:42
Autor: Budzik
Jeszcze więcej FR ;-)
Osobnik posiadający mail roman@pik-net.pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

to chyba fantastyczna wiadomośc?
Znaczy, że bezpieczeństwo na drogach poprawiło się diametralnie, prawda?

No to teraz czekamy tylko na statystyki. --
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2012-07-26 17:00:43
Autor: J.F
Jeszcze więcej FR ;-)
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości
[...]

Nie, to znaczy ze policja przestala uzywac FR, a ITD nie zaczela ich uzywac.

No to teraz czekamy tylko na statystyki.

w 2011 byl wzrost wypadkow w stosunku do 2010. A policja przestala fotografowac chyba w 2010 :-)

Przy czym ... znow zawinila pogoda w grudniu ? Bo o  ile 10 miesiecy bylo w miare wyrownane, to listopad byl znacznie lepszy zas grudzien znacznie gorszy niz w 2010.

J.

Data: 2012-07-26 11:56:41
Autor: Budzik
Jeszcze więcej FR ;-)
[...]

mam wrażenie, że to nie kierowcy nagle zaczęli wolniej jeżdzic, ale raczej urzędnicy w swojej "kompetencji" nie ogarnęli jeszcze obróbki mandatów... --
Pozdrawia... Budzik
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,
że właściwie cieszysz się na tę wyprawę.

Data: 2012-07-26 15:06:19
Autor: J.F
Jeszcze więcej FR ;-)
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:26072012.7079AA70@budzik61.poznan.pl...
[...]

A co tu miec wrazenie ?
Dawno temu Sejm zdecydowal ze ITD zrobi sytem wystawiajacy mandaty automatycznie. W tym celu ITD dostal od policji wszystkie FR i slupki.
Ale systemu nie zrobil, bo to po pierwsze trwa, a po drugie - sporo starego sprzetu sie nie nadaje lub zbyt drogie by to bylo.

I w rezultacie mandatow prawie nie wystawia.

Tym niemniej jednak prace nad systemem ruszyly, sa na ukonczeniu, 300 nowych FR kupionych, i lada moment rozpocznie sie rzez niewiniatek :-)

No, taka sobie, bo 300 FR na 18 tys km drog krajowych to jest jeden co 60km.  W dodatku skrzynki maja byc zawsze czynne.
Wiec obstawia  pare miejscowosci i moze ze dwie drogi krajowe gesto i beda kasowac niedouczonych piratow.
Potem im wydajnosc spadnie, to przeniosa na nowe, lepsze tereny lowieckie :-)

J.

Data: 2012-07-26 22:05:14
Autor: HoMMeR
Jeszcze więcej FR ;-)
W dniu 2012-07-26 15:06, J.F pisze:
> I w rezultacie mandatow prawie nie wystawia.

Zgadza się, ale nie z braku materiału, a z powodu niedziałającego systemu.

> Tym niemniej jednak prace nad systemem ruszyly, sa na ukonczeniu, 300
> nowych FR kupionych, i lada moment rozpocznie sie rzez niewiniatek :-)

Jeszcze nie kupionych, przetarg w przygotowaniu. Zarówno na FR jak i system do ich obsługi.

> Potem im wydajnosc spadnie, to przeniosa na nowe, lepsze tereny
> lowieckie :-)

To nie wydajność FR ma tu kluczową rolę. Wydajność owszem, ale systemu zaadoptowanego z innego "projektu".

Dla informacji - codziennie do systemu wpada około 30tys. zdjęć, z czego z ANPRa wychodzi ok. 10tys, a 5tys nadaje się do obróbki. Mniej niż połowa to przyjęcie mandatu, większość to niewskazanie sprawcy lub przekazanie sprawy do sądu z powodu przekroczenia 180dni na postępowanie mandatowe. Ilość FR ma tu drugorzędne znaczenie, bo jeśli zdjęcia byłyby obrabiane ręcznie, to starczyłoby tych już wykonanych na jakieś dwa lata.

Data: 2012-07-26 23:20:21
Autor: J.F.
Jeszcze więcej FR ;-)
Dnia Thu, 26 Jul 2012 22:05:14 +0200, HoMMeR napisał(a):
W dniu 2012-07-26 15:06, J.F pisze:
 > I w rezultacie mandatow prawie nie wystawia.
Zgadza się, ale nie z braku materiału, a z powodu niedziałającego systemu.

Ale system nie dziala, to i materialu nie zbieraja.

Czy moze jednak zbieraja ? Zdaje sie ze pol roku teraz maja :-)

 > Potem im wydajnosc spadnie, to przeniosa na nowe, lepsze tereny
 > lowieckie :-)
To nie wydajność FR ma tu kluczową rolę. Wydajność owszem, ale systemu zaadoptowanego z innego "projektu".

Mnie sie tam wydaje ze o wydajnosc kierowcow chodzi.
Jak myslisz - po ilu mandatach, lub po jakiej kwocie, przestana sie
spieszyc ? stawiam na ~500zl.

No chyba ze system juz informacje zbiera, a niektorzy sie nieswiadomie
wielokrotnie nagrywaja i nie wiedza co ich czeka :-)

Data: 2012-07-26 23:27:54
Autor: HoMMeR
Jeszcze więcej FR ;-)
W dniu 2012-07-26 23:20, J.F. pisze:

Ale system nie dziala, to i materialu nie zbieraja.

Czy moze jednak zbieraja ? Zdaje sie ze pol roku teraz maja :-)

Zbierają i jak poniżej napisałem, z 30tys zdjęć dziennie tylko jakieś 2tys mandatów - reszta to albo przekroczenie terminu, albo niewskazanie sprawcy.

[...]

Zbiera jak najbardziej. Jak pisałem ok. 30tys zdjęć dziennie. Przetwarzanych z tego jest ok. 5 tys.

Jeszcze więcej FR ;-)