Jeszcze większe pijebańce?

Data: 2020-04-18 14:53:01
Autor: kk
Jeszcze większe pijebańce?
"W Gruzji od piątku obowiązuje całkowity zakaz ruchu samochodów osobowych - poinformował rzecznik gruzińskiego premiera Irakli Czikowani. ..."

http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/abv

Data: 2020-04-18 15:13:26
Autor: RadoslawF
Jeszcze większe pijebańce?
W dniu 2020-04-18 o 14:53, kk pisze:

"W Gruzji od piątku obowiązuje całkowity zakaz ruchu samochodów osobowych - poinformował rzecznik gruzińskiego premiera Irakli Czikowani. ..."

http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/abv

Geniusze i trolle znane z narzekania na pis nie mają pojęcia
co robią idioci przy korycie w innych krajach.

Turcja, w piątek przed weekendem (tym świątecznym dla nas)
ogłosili wieczorem (20:00 lub 22:00) że od północy zakaz
wychodzenia i zakaz otwierania sklepów, do 24:00 w niedzielę.
Tam większość ludzi pracuje i po nocy lecieli do sklepu
zrobić zakupy które mieli zaplanowana na sobotni poranek.
Właściciele po nocy otwierali sklepy spożywcze żeby dać ludziom
szanse zrobienia zakupów.

U nas do sklepów można chodzić wedle uznania w Grecji SMSem
uzyskuje się zgodę na wyjście do sklepu czy do lekarza.
A u nas przychodnie nie pracują.  :(
W Dubaju SMSem uzyskuje się zgodę na wyjście po zakupy,
trzeba podać sklep i czas zakupów. Wszystkie fotoradary
przestawili na robienie zdjęć przejeżdżających aut.
Wyłapują tych którzy jeżdżą bez odpowiedniej zgody.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-18 15:59:52
Autor: Budzik
Jeszcze większe pijebańce?
Użytkownik RadoslawF radoslawfl@gmail.com ...

[...]

Masz duza wyrozumiałosc w sobie czy az tak gietkie plecy?

[...]

O fuck, to my juz teraz nie drugie Wegry a druga Turcja?
U nas do sklepów można chodzić wedle uznania w Grecji SMSem
uzyskuje się zgodę na wyjście do sklepu czy do lekarza.
A u nas przychodnie nie pracują.  :(

No własnie: co tam w Grecji? Bo wszedzie pełno informacji o Włoszech, Hiszpani, Dani, Szwecji itd a o Grecji ani słowa...

W Dubaju SMSem uzyskuje się zgodę na wyjście po zakupy,
trzeba podać sklep i czas zakupów. Wszystkie fotoradary
przestawili na robienie zdjęć przejeżdżających aut.
Wyłapują tych którzy jeżdżą bez odpowiedniej zgody.

Nastepny piekny kraj z którym wolałbym sie nie porownywac...

Ale tak ogolnie - nie lepiej oceniac własne podwórko zamiast pocieszac sie ze gdzie indziej bija murzynów?
Robi ci sie na sercu lzej jak sie dowiesz ze inni maja gorzej?

--
Pozdrawia... Budzik
Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

Data: 2020-04-18 19:35:32
Autor: RadoslawF
Jeszcze większe pijebańce?
W dniu 2020-04-18 o 17:59, Budzik pisze:

[...]

Lubie stosować konkretne nazewnictwo, ale to już ze mną
przerabiałeś. No chyba że masz ochotę na druga rundę.

[...]

Poważnie?
To w której wiosce zamknęli ci spożywczaki na weekend?

[...]

Ja nie porównuje siebie, ciebie tylko obowiązujące zarządzenia.
Ale nic to pozdrów tych co cię tak mądrze wychowali. :-)

Ale tak ogolnie - nie lepiej oceniac własne podwórko zamiast pocieszac
sie ze gdzie indziej bija murzynów?
Robi ci sie na sercu lzej jak sie dowiesz ze inni maja gorzej?

A tobie się robi lżej na sercu jak uznasz że możesz przedpisce
skrytykować?
Bo to że maja gorzej w kwestii jednego zakazu nie oznacza
że maja gorzej w innych. Ale byle keybordwarior tego małym
rozumkiem nie ogarnie.

Pozdrawiam

Data: 2020-04-18 18:59:51
Autor: Budzik
Jeszcze większe pijebańce?
[...]

Nie, dzieki, do dzis sni mi sie po nocach chociaz ni chuja nie pamietam o co chodziło.
Za to pamietam inne sprawy, nie tylko z rozmowy ze mna ;-(

[...]

Jeszcze nie ale skoro sie do nich porównujemy...
Znaczy moment: w niedziele w sumie pozamykali.

[...]

Po prostu pytam, bo uwazam ze tego typu relatywizacje sa formą manipulacji. Nie wiem gdzie tutaj widzisz jakas wielka krytyke przedpiscy....

Bo to że maja gorzej w kwestii jednego zakazu nie oznacza
że maja gorzej w innych. Ale byle keybordwarior tego małym
rozumkiem nie ogarnie.

Masz racje, nie warto z toba dyskutowac. ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2020-04-19 11:54:23
Autor: RadoslawF
Jeszcze większe pijebańce?
W dniu 2020-04-18 o 20:59, Budzik pisze:

[...]

Przypomnę, konkretnie nazwałem głoszona przez ciebie teorię.
Bardzo ci się to nie spodobało.  :-)

[...]

Pozamykali na sobotę i niedzielę w dodatku z zaskoczenia.
To tak żebyś miał dobre porównanie.

[...]

Formą manipulacji jest krytyka przedpiscy do której potem nie
chcesz się przyznać.

Ale powstrzymać się nie potrafisz. ;-P

Pozdrawiam

Data: 2020-04-19 13:59:58
Autor: Budzik
Jeszcze większe pijebańce?
[...]

Musiało być jednak mało konkretnie albo ogólnie mało mnie to obeszło bo nie pamietam ;-D
Mam jednak wrazenie ze obserwujac kilka twoich rozmow rowniez z innymi osobami wszystkie koncza sie tak samo - poziom sie obniza i robi sie jakos tak nieprzyjemnie...

[...]

Ale mnie juz sama proba relatywizowania poprzez porownanie do Turcji irytuje.
[...]

Nie napisałem ze nie było krytyki.
Napisałem ze w najlepszym razie była niewielka, imo jak najbardziej w ramach dozwolonej w zakresie rozmowy.
Krytyka pogladu, nie rozmowcy.
Czymze byłaby rozmowa jeżeli nie wymiana krytycznych pogladów?
Wiec moze zamiast odbierania argumentów ad personam - odnies sie merytorycznie do takiego sposobu argumentacji?
Czy dla ciebie rzeczywiscie odzywka "a u  was bija murzynów" uspokaja i poprawia ci humor?

[...]

Bo ja tego nie robię po to zeby jakas korzysc osiągnać.
Wiec kwestia wartosci jest drugorzedna.
A niech inni tez maja szanse wyrobienia sobie własnego zdania.

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2020-04-19 17:12:01
Autor: RadoslawF
Jeszcze większe pijebańce?
W dniu 2020-04-19 o 15:59, Budzik pisze:

[...]

Lamentowałeś tak głośno i tak długo że mam wrażenie że pamiętasz
ale nie chcesz tego przyznać.  :-)

[...]

Ciebie irytują moje wpisy, porównania robione przez innych
cię nie irytują.

[...]

I dalej uprawiasz manipulacje.

Krytyka pogladu, nie rozmowcy.

Ten pogląd nie ja jeden wyraziłem, ale dyskutujesz tylko
ze mną.

Czymze byłaby rozmowa jeżeli nie wymiana krytycznych pogladów?
Wiec moze zamiast odbierania argumentów ad personam - odnies sie
merytorycznie do takiego sposobu argumentacji?

A ty kiedy się odniesiesz merytorycznie?

Czy dla ciebie rzeczywiscie odzywka "a u  was bija murzynów" uspokaja i
poprawia ci humor?

Nie.
Z tego co spostrzegłem tobie poprawia humor

[...]

Wiem, ty ją próbujesz osiągnąć, ale nie bardzo wychodzi.

Wiec kwestia wartosci jest drugorzedna.
A niech inni tez maja szanse wyrobienia sobie własnego zdania.

Byle nie w sprawie informacji o Turcji.
Moralność Kalego.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2020-07-21 13:32:02
Autor: u 2
Jeszcze większe pijebańce?
W dniu niedziela, 19 kwietnia 2020 17:19:55 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]
> jakos tak nieprzyjemnie...

Lamentowałeś tak głośno i tak długo że mam wrażenie że pamiętasz

ano, jesteś kretynem

nie pozdrawiam ciebie kretynie

Data: 2020-04-20 10:46:11
Autor: T.
Jeszcze większe pijebańce?
[...]

https://www.facebook.com/ObronimyDinozaury/photos/a.349304615671459/603062433629008/?type=3&theater

:-)

T.

Data: 2020-04-20 10:59:59
Autor: Budzik
Jeszcze większe pijebańce?
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...

[...]

CZyli jednak lzej na sercu. Spoko.

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2020-04-18 16:27:18
Autor: kk
Jeszcze większe pijebańce?
On 2020-04-18 15:13, RadoslawF wrote:
[...]

Możliwe, ale zawsze mogę tutaj liczyć na trole.

Data: 2020-04-18 23:34:10
Autor: radekp@konto.pl
Jeszcze większe pijebańce?
Sat, 18 Apr 2020 15:13:26 +0200, w
<5e9afe9f$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>, RadoslawF <radoslawfl@gmail.com>
napisał(-a):

Geniusze i trolle znane z narzekania na pis nie mają pojęcia
co robią idioci przy korycie w innych krajach.
[...]

Cieszymy się, że wynalazłeś jakieś przypadki jeszcze bardziej "ciekawych"
zarządzeń, ale metoda chwalenia przez pokazywanie pojedynczych gorszych
przypadków to dno i żenada.

PS. W Danii dzieciaki zaczynają wracać do szkół. Studenci już wrócili (czy tam
od poniedziałku). A u nas minister radośnie ogłasza, że dzieciaki przez 2 lata
nie będą chodziły do szkół :D.

Data: 2020-04-19 01:56:18
Autor: Przemek Jedrzejczak
Jeszcze większe pijebańce?
Wprowadzenie stanu zagrożenia jest w interesie rządzących. Osranym ze strachu suwerenem łatwiej się rządzi. Przykład z lasami jest idealny.

Data: 2020-04-19 13:07:13
Autor: kk
Jeszcze większe pijebańce?
On 2020-04-19 10:56, Przemek Jedrzejczak wrote:
Wprowadzenie stanu zagrożenia jest w interesie rządzących. Osranym ze strachu suwerenem łatwiej się rządzi. Przykład z lasami jest idealny.

Co gorsza ludziki nie widzą w tym niczego złego. Jakby im jeść zakazali to może by zaprotestowali, ale do lasu ... siedź w domu przed telewizroem i d..y nie zawracaj.

Data: 2020-04-19 04:48:15
Autor: Przemek Jedrzejczak
Jeszcze większe pijebańce?
Idę o zakład że gdyby prezes ogłosił że trzeba założyć na łeb torbę z Biedry to spory procent społeczeństwa zapytałby tylko czy można zrobić otwór gębowy czy tylko na oczy ;-)

Ps nigdy nie widziałem tylu spacerowiczów w podeszłym wieku co w ostatnich tygodniach. Niemieccy lekarze zalecają wzmacnianie odporności więc dziadki drepczą.

Data: 2020-04-19 22:01:54
Autor: Poldek
Jeszcze większe pijebańce?
napisał(-a):

[...]

Za 2 lata przekonamy się, czy przeżyje więcej Polaków, czy Duńczyków :-)
Powinni wypuścić takiego wirusa, który by zarażał tylko tych, którzy w niego nie wierzą ;-)

Data: 2020-04-19 22:43:34
Autor: kk
Jeszcze większe pijebańce?
napisał(-a):

[...]

Starszych czy młodszych?

Powinni wypuścić takiego wirusa, który by zarażał tylko tych, którzy w niego nie wierzą ;-)

Aha aha.

Data: 2020-04-19 14:41:37
Autor: Zenek Kapelinder
Jeszcze większe pijebańce?
A to dla ciebie kk jakaś różnica? Załóżmy że najlepiej będzie jak by po połowie było.

Data: 2020-04-20 18:37:59
Autor: kk
Jeszcze większe pijebańce?
On 2020-04-19 23:41, Zenek Kapelinder wrote:
A to dla ciebie kk jakaś różnica? Załóżmy że najlepiej będzie jak by po połowie było.

Dla mnie? O naród chodzi !!! Nie będzie po połowie bo jak wiadomo wirus nie wirus starszych bardziej dotyka. Ktoś nawet chciał wirusa zmieniać by odwrotnie działał.

Data: 2020-04-20 08:45:01
Autor: J.F.
Jeszcze większe pijebańce?
napisał(-a):
[...]

W NYC chyba juz po epidemii
https://www1.nyc.gov/site/doh/covid/covid-19-data.page

Miesiac i ... 8811 zmarlych plus prawdopodobnie ze 4 tys nieprzetestowaych.
dobija chyba do 10+5, jesli nie 12+6
.... a wladza co ? Stay at home. i nos maske.

NYC liczy ok 8.5 mln mieszkancow.

A swoja droga to jestem ciekaw - wszyscy zdazyli sie tam juz zarazic, tylko niektorzy z natury odporni (albo wczesniejszego zarazenia),
czy spozniona izolacja daje efekty ?

Ale czy przy duzej liczbie zarazonych moze dac efekty ?
Musialby taki nieswiadomy nosiciel przez te ok 2 tyg zarazic srednio mniej niz jedna osobe ... a potem i tak sie przywlecze i znow bedzie epidemia ...

J.

Data: 2020-04-20 11:00:00
Autor: Budzik
Jeszcze większe pijebańce?

NYC liczy ok 8.5 mln mieszkancow.

Słuchałem dzis wywiadu z jakas babką co mieszka na manhatanie - mowi ze w parku pełno ludzi, bez maseczek.
A na ulicach nawet jakbys chcaił to nie ma szans nie przemiszczac sie w tłoku.
W sklepach wszystkiego brakuje, na papier toaletowy mozesz miesiac czekac a rolka ze 2 dolce...

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2020-04-20 22:04:48
Autor: PiteR
Jeszcze większe pijebańce?
in <news:XnsABA57A90A8A33budzik61pocztaonetpl127.0.0.1>

https://www.youtube.com/watch?v=1dpePc1O_I8

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2020-07-22 13:21:03
Autor: sirapacz
Jeszcze większe pijebańce?

od poniedziałku). A u nas minister radośnie ogłasza, że dzieciaki przez 2 lata
nie będą chodziły do szkół :D.

daj źródło - chcesz bym na zawał zszedł?

Data: 2020-07-22 14:03:25
Autor: ąćęłńóśźż
Jeszcze większe pijebańce?
Oj tam oj tam, szkoły mają swoje dobre strony:
www.bild.de/video/clip/news-ausland/am-helllichten-tag-geschehen-knick-knack-und-das-mitten-auf-dem-schulhof-71720978.bild.html
No chyba że Ty od tego zawał...

-- -- -
chcesz bym na zawał zszedł?

Data: 2020-07-22 16:02:23
Autor: sirapacz
Jeszcze większe pijebańce?
W dniu 2020-07-22 o 14:03, ąćęłńóśźż pisze:
Oj tam oj tam, szkoły mają swoje dobre strony:
www.bild.de/video/clip/news-ausland/am-helllichten-tag-geschehen-knick-knack-und-das-mitten-auf-dem-schulhof-71720978.bild.html No chyba że Ty od tego zawał...

nie znam niemieckiego ale film chyba komentarza nie wymaga:)
:]

Data: 2020-07-22 19:09:49
Autor: ąćęłńóśźż
Jeszcze większe pijebańce?
Jak pamiętam z RTL z lat 90-tych, cyt.:
"Ja, ja, ja, ja, ja, jaa..."

-- -- -
nie znam niemieckiego

Data: 2020-07-22 23:18:21
Autor: Janusz
Jeszcze większe pijebańce?
W dniu 2020-07-22 o 19:09, ąćęłńóśźż pisze:
Jak pamiętam z RTL z lat 90-tych, cyt.:
"Ja, ja, ja, ja, ja, jaa..."

-- -- -
nie znam niemieckiego

Mało pamietesz:)
Jeszcze było "ja ser gut, sznele"
a tylko jeden film obejrzałem :)

--
Janusz

Data: 2020-07-23 10:08:20
Autor: collie
Jeszcze większe pijebańce?
W dniu 22.07.2020 o 23:18, Janusz pisze:

Jak pamiętam z RTL z lat 90-tych, cyt.:
"Ja, ja, ja, ja, ja, jaa..."

Mało pamietesz:)
Jeszcze było "ja ser gut, sznele"
a tylko jeden film obejrzałem :)

Ja pamiętam "komm zurück" na polu minowym ("Helga, komm zurück!")
oraz "hände hoch!" i "speck! speck!" z jakiegoś filmu wojennego.

Data: 2020-07-23 13:02:14
Autor: radekp@konto.pl
Jeszcze większe pijebańce?
Wed, 22 Jul 2020 13:21:03 +0200, w <rf97pl$2u57k$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
sirapacz <newsy@sircomp.pl> napisał(-a):

> od poniedziałku). A u nas minister radośnie ogłasza, że dzieciaki przez 2 lata
> nie będą chodziły do szkół :D.
> daj źródło - chcesz bym na zawał zszedł?

Przecież wybory nie są możliwe przez 2 lata, to jak szkoła ma być? :D

Jeszcze większe pijebańce?