Jeszcze większy szok!

Data: 2010-02-11 07:21:03
Autor: Hans Kloss
Jeszcze większy szok!
Nie księża, nie skarbówka, nie pełoscy szpicle- a i tak wiedzą.

Niedawno kupiłem sobie nowy gajerek koloru szarostalowego, a że ów
kolor zupełnie nie pasuje mi do koloru dotychczasowego samochodu to
postanowiłem przy okazji zakupić nowe autko do jazdy po mieście. Wybór
padł na autko skromne, nie rzucające się w oczy (tak trzeba) i
niedrogie (niecałe 70 tysięcy) ale za to w jedynie słusznym stalowym
kolorze. Podpisałem w odpowiednim salonie umowę, wpłaciłem zaliczkę,
zamówiłem różne dodatkowe bajery tak żeby dobić do 70ciu tysięcy i
udałem się do domu,. Dosłownie na drugi dzień telefon.....z banku. Nie
z tego banku w którym mam konto ale z całkiem innego, od którego
wziąłem onegdaj jedynie kartę kredytową. "Halo- czyto pan takismaki"-
Tak, to ja-"Bo my tu dla pana przygotowaliśmy specjalną ofertę
niezwykle korzystnego kredytu na sumę 70 tysięcy". Zdębiałem,
podziękowałem, powiedziałem że nie potrzebuję i się rozłączyłem. W
najbliższym czasie zamierzam zwrócić im tę ich kartę kredytową, wątpię
jednak czy to coś da.
I wszystko odbyło się lege artis, nie mogę nikogo ani niczego o nic
oskarżyć, przecież nic złego się nie stało.
J-23

Data: 2010-02-11 19:22:07
Autor: :heÂŽsk:
Jeszcze większy szok!

 a pozniej sie obudziles...

--

 HeSk

Data: 2010-02-11 12:58:58
Autor: Hans Kloss
Jeszcze większy szok!
On 11 Lut, 19:22, ":heÂŽsk:" <fullpis bigbred...@interia.pl> wrote:

 a pozniej sie obudziles...

Bardzo bym chciał żeby to był tylko zły sen. Niestety, to była  ponura
rzeczywistość czeciejpełoskiej...
J-23

Data: 2010-02-12 10:04:01
Autor: 'heÂŽsk'
Jeszcze większy szok!
On Thu, 11 Feb 2010 12:58:58 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  a pozniej sie obudziles...

Bardzo bym chciał żeby to był tylko zły sen. Niestety, to była  ponura rzeczywistość czeciejpełoskiej...

widzisz jak twoj prezes przez 2 lata spierdzielil gospodarke?
po przez kolejne 2 lata nie da rady sie z tego syfu wygrzebac!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-12 02:00:55
Autor: Hans Kloss
Jeszcze większy szok!
'heÂŽsk' napisał(a):

widzisz jak twoj prezes przez 2 lata spierdzielil gospodarke?

Prezes był na tyle inteligentny żeby ręce trzymać z daleka od
gospodarki- i dlatego kwitła rozwijając się w ponad pięcioprocentowym
tempie. Ryży wytrzeszcz obiecywał "zintensyfikować wzrost gospodarczy"
co wyszło mu oczywiście "tak jak zwykle" i mamy to co mamy. Bo ryży to
jest taki antymidas ;).
Niemniej nadawanie przez salony samochodowe bankom (wybiórczo, bo np.
żaden z banków w którym mam otwarte rachunki nie dzwonił z ofertą
kredytu) o transakcjach klientów nie ma (prawdopodobnie ) nic
wspólnego z żadną ekipą rządzącą a jest wynikiem przekupstwa albo
przestępczej zmowy. Czeciapełoska jest po prostu państwem
kryminogennym, rozmowy salon-bank to nic innego jak twórcze
rozwinięcie koncepcji cmentarnych pełorozmów z Rychem ;) kto re
oczywiście żadną aferą (dla pełofanatyków) nie są.
J-23

Data: 2010-02-12 11:41:42
Autor: 'heÂŽsk'
Jeszcze większy szok!
On Fri, 12 Feb 2010 02:00:55 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

Prezes był na tyle inteligentny żeby ręce trzymać z daleka od
gospodarki- i dlatego kwitła rozwijając się w ponad pięcioprocentowym

 az przyszedl kryzys i gdyby tusk posluchal rad prezesa mielibysmy
 dzis grecje. cale spoleczenstwo byloby zaszczepione przeciwko
 swinskiej grypie.
Ryży wytrzeszcz

 brawo! brawo! zachowujesz sie jak cham. pisz wiecej w tym stylu.
 lepszego dowodu na prostactwo elektoratu pis nie trzeba.

obiecywał "zintensyfikować wzrost gospodarczy"

 i mu sie to udalo. jako jedyni w europie nie jestesmy w dolku.

[...]

 na pewno. po prostu masz za malo zer na koncie.

Czeciapełoska jest po prostu państwem kryminogennym,

 na pewno. lepper jest niewinny. gdy dopadla cie amnezja  puszens to byl u jaroslawa wicepremierem.
rozmowy salon-bank to nic innego jak twórcze
rozwinięcie koncepcji cmentarnych pełorozmów z Rychem ;)

 w salonie czy w banku pracuja zwolennicy pis ?

kto re czywiście żadną aferą (dla pełofanatyków) nie są.

 za to sa dla fanatykow pis.  zobacz: http://ludzie.onet.pl/forum/on79i,u.html

 gorny, lewy rog ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-11 19:51:53
Autor: Polok_prawdziwy
Jeszcze większy szok!
Hans Kloss wrote:

Ciesyć siem łokrutnie powinieneś - to twuj pikny i wymazony świat
kapitulistycny...!

A pockej jesce zdziesińć lot, jak ci psymusowo czipa wgowem wklepiom - potem
łokrutnie dobze mieć bedzies HITRELOWSKO GANGRENO...

Data: 2010-02-11 12:56:57
Autor: Hans Kloss
Jeszcze większy szok!
On 11 Lut, 19:51, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Hans Kloss wrote:

Ciesy siem okrutnie powiniene - to twuj pikny i wymazony wiat
kapitulistycny...!

Nic to z kapitalizmem wspólnego nie ma, za to bardzo dużo ze zwykłym
skurwysyństwem. W komunie milicja potrafiła namierzyć sprawców napaści
na bank w Wołowie po tym ze żona jednego z nich kupiła sobie nowy
dywan. Teraz za kupienie samochodu nic mi wprawdzie nie grozi ale fakt
że byle zasrany bank ma podane na tacy informacje o moich wydatkach
daje mi jakieś wyobrażenie o potencjalnych możliwościach takiej np.
skarbówki.
J-23

Data: 2010-02-11 22:04:11
Autor: Polok_prawdziwy
Jeszcze większy szok!

Hans Kloss wrote:

[...]

No....
- pozyjemy, łobacymy...

A narazie pocytej sem wontek:

"PE odrzuciło program SWIFT "USA""

Data: 2010-02-12 15:55:55
Autor: cyc
Jeszcze większy szok!

Hans Kloss wrote:

[...]

Jak to nie ma nic wspolnego z kapitalizmem ? Przeciez to wolny swiat , wolny rynek , pelna demokracja w ktorej zgodnie z przyjeta zasada , wszystko wszystkim wolno . Wolno wiec rowniez bankom Ciebe skubac i zbierac o Tobie informacje , tak jak robi to ks. proboszcz .......bezkarnie bo to jest jednym z " narzedzi ewangelizacji " !!.

cyc

Data: 2010-02-12 07:13:21
Autor: Hans Kloss
Jeszcze wi�kszy szok!
cyc napisał(a):
. Wolno wiec rowniez bankom Ciebe skubac i zbierac o Tobie  informacje ,

A mi wolno dziękować takim bankom  za dalszą współpracę z której to
wolności nie omieszkałem skorzystać.
Nie mam do nich pretensji o to że mnie "skubią" bo banki tak bardzo
ułatwiają mi życie i pracę oraz oszczędzają tyle  cennego czasu że
należy im się za to gratyfikacja. Jednak również w interesach (a może
nawet ZWŁASZCZA w interesach) ważne jest zachowanie podstawowych norm
etycznych. Gdy tego zabraknie, cały wolny rynek i wszystkie wolności
obywatelskie można sobie w buty włożyć.
J-23

Data: 2010-02-12 16:33:19
Autor: cyc
Jeszcze wi�kszy szok!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a369fb47-cc2a-495c-bae9-1281dcfc87d0z26g2000yqm.googlegroups.com...
cyc napisał(a):
[...]

Banki i normy etyczne to sprzecznosci ! .

cyc

Jeszcze większy szok!