Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy

Data: 2012-07-15 11:16:34
Autor: breyas325
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
Witam, mam problem. Ostatnio wypatrzyem sobie na allegro Peugeota jet forca. Tylko jest taki problem poniewa ten peugeocik ma kopnik i licznik cyfrowy. I nie wiem czy istnieje  wersja ganikowa z cyfrowym licznikiem. Chodzi dokadnie o tego  http://otomoto.pl/peugeot-jet-force-M3276055.html Jeli mia by kto jakie oferty ( do 3500z)tego konkretnie modelu ( Na ganiku) to prosz o wysanie . Z gry dziki i pozdrawiam :))

Data: 2012-07-15 14:52:53
Autor: $heikh el $hah
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
W dniu 2012-07-15 13:16, breyas325 pisze:
Witam, mam problem. Ostatnio wypatrzyłem sobie na allegro Peugeota jet
forca. Tylko jest taki problem ponieważ ten peugeocik ma kopnik i
licznik cyfrowy. I nie wiem czy istnieje  wersja gaźnikowa z cyfrowym
licznikiem. Chodzi dokładnie o tego
http://otomoto.pl/peugeot-jet-force-M3276055.html
Jeśli miał by ktoś jakieś oferty ( do 3500zł)tego konkretnie modelu ( Na
gaźniku) to proszę o wysłanie .
Z góry dzięki i pozdrawiam :))

http://bit.ly/NaaXem

Z dołu nie ma za co, pozdrawiam również i życzę bezawaryjnej jazdy tym modelem peugeota, hehe. ;>

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-15 13:56:56
Autor: breyas325
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
$heikh el $hah napisal

[...]

No wanie chyba nie do koca zrozumiae o Co mi chodzi.. Wiem e jest C - Tech i TSDI ale C tech ma analogowy zegar i Kopnik a TSDI Ma cyfrowy zegar i nie ma kopnika. A ten ktry ja znalazem ma kopnik  i cyfrowe zegary. I std moje pytanie jaka to wersja ?

Data: 2012-07-15 17:03:38
Autor: $heikh el $hah
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
W dniu 2012-07-15 15:56, breyas325 pisze:
No właśnie chyba nie do końca zrozumiałeś o Co mi chodzi.. Wiem że jest
C - Tech i TSDI ale C tech ma analogowy zegar i Kopnik a TSDI Ma cyfrowy
zegar i nie ma kopnika. A ten który ja znalazłem ma kopnik  i cyfrowe
zegary. I stąd moje pytanie jaka to wersja ?

Jest to wersja limitowana, złożona z dwóch powypadkowych JetForców prze wujka Citroena w drewnianej budzie w centrum Pcimia Dolnego.

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-15 18:56:33
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-07-15 17:03, $heikh el $hah pisze:
[...]

Dobra. Też kiedyś byłem w twoim wieku, choć nie miałem takiego problemu.
Chcesz dobrej rady? Odpuść sobie tego JetForca. I w ogóle Peugeoty (Vivacity jest ok, ale stylistycznie do bani/dla pani).

Chcesz coś z wysokim tunelem, żeby nie przypominało sedesu z silnikiem i kołami? Jeśli tak, to weź Gilerę Runner. Jeżeli nie, to Aprilię SR DiTech (dobre osiągi, niskie spalanie, fajna stylistyka), albo starego, sprawdzonego Aeroxa. Ja mam Malaguti F15, ale gdybym mógł zamienić na Runnera w dobrym stanie, to ani chwili bym się nie wahał.

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-16 23:02:33
Autor: Magic
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
W dniu 2012-07-15 13:16, breyas325 pisze:
Witam, mam problem. Ostatnio wypatrzyem sobie na allegro Peugeota jet
forca.

Wic pisz na skutery.net, to jest grupa dyskusyjna dotyczca MOTOCYKLI.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-16 23:24:04
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-07-16 23:02, Magic pisze:
W dniu 2012-07-15 13:16, breyas325 pisze:
Witam, mam problem. Ostatnio wypatrzyłem sobie na allegro Peugeota jet
forca.

Więc pisz na skutery.net, to jest grupa dyskusyjna dotycząca MOTOCYKLI.

Odblokowany Peugeot JetForce JEST MOTOCYKLEM, więc ukaraj się za swoją ignorancję strzeleniem sobie baranka o dekiel.

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-17 07:06:52
Autor: AZ
On 2012-07-16, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
[...]

Tak, tak. Jest motocyklem. Poczules sie lepiej?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-17 10:12:13
Autor: erg
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy

Uytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa w wiadomoci news:ju32uc$np6$3node1.news.atman.pl...
On 2012-07-16, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Odblokowany Peugeot JetForce JEST MOTOCYKLEM, wic ukaraj si za swoj
ignorancj strzeleniem sobie baranka o dekiel.

Tak, tak. Jest motocyklem. Poczules sie lepiej?

Daj mu spokoj, przeciez to tuman.

erg

Data: 2012-07-17 10:31:26
Autor: $heikh el $hah
On 2012-07-16, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Odblokowany Peugeot JetForce JEST MOTOCYKLEM, więc ukaraj się za swoją
ignorancję strzeleniem sobie baranka o dekiel.

Tak, tak. Jest motocyklem. Poczules sie lepiej?

Daj mu spokoj, przeciez to tuman.

Argumentów już brak, więc z miejsca inwektywa?
Zastanów się jeszcze raz, kto tu wyszedł na tumana.

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-17 10:43:48
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-07-17 09:06, AZ pisze:
On 2012-07-16, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
[...]

Dlaczego uważasz, że powinienem? Ja z długości swojego zaganiacza jestem zadowolony, a przynajmniej nie mam kompleksów na jego tle, bo to typowy Europejczyk.
Ale ciekaw jestem, czym jest dla ciebie Peugeot JetForce 125 Compressor.
Jeśli też nie jest motocyklem, to by chyba znaczyło, że ty masz MOTOCYKL tylko w teorii, a w praktyce jest to dla ciebie tylko przedłużenie krótkiego chujka.

PS – Wy tu nigdy nie luzujecie linek, co? Smutno to wygląda, nawet na tle Sikacza. :)

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-17 10:48:10
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-07-17 10:43, $heikh el $hah pisze:

Ale ciekaw jestem, czym jest dla ciebie Peugeot JetForce 125 Compressor.

to skuter jest

Jeśli też nie jest motocyklem

Oczywiscie ze jest motocyklem. Z mocy ukazu, tak samo jak slimak to ryba, a marchewka to owoc.

pozdr
newrom
--
RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-07-17 11:12:46
Autor: $heikh el $hah
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
W dniu 2012-07-17 10:43, $heikh el $hah pisze:

Ale ciekaw jestem, czym jest dla ciebie Peugeot JetForce 125 Compressor.

to skuter jest

A Mercedes SLK200 Kompressor convertible to nie samochód, tylko cabriolet.
*Genius!*

Jeśli też nie jest motocyklem

Oczywiscie ze jest motocyklem. Z mocy ukazu, tak samo jak slimak to
ryba, a marchewka to owoc.

Tak. A żarówka żarnikowa 100W jest tak naprawdę promieniennikiem ciepła a nie żarówką w przeciwieństwie do świetlówki.

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-17 11:47:51
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-07-17 11:12, $heikh el $hah pisze:

A Mercedes SLK200 Kompressor convertible to nie samochód, tylko cabriolet.
*Genius!*

zieeew.

Tak. A żarówka żarnikowa 100W jest tak naprawdę promieniennikiem ciepła
a nie żarówką w przeciwieństwie do świetlówki.

No widzisz jak ladnie zrozumiales. Papier wszystko przyjmie, zaliczenie skutera do motocykli tez :)

pozdr
newrom

Data: 2012-07-17 12:17:00
Autor: $heikh el $hah
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
No widzisz jak ladnie zrozumiales. Papier wszystko przyjmie, zaliczenie
skutera do motocykli tez :)

Hint: typ nadwozia.
Zablokowany - MOTOrower.
Odblokowany - MOTOCYKL.
Pojemność silnika, rodzaj skrzyni biegów, konstrukcja nie gra roli.
Chyba że dla kogoś, kto się kompleksów pozbywa dopiero od litra pod dupą.

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-17 10:21:20
Autor: AZ
On 2012-07-17, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
[...]

Czytasz umiesz co napisal newrom?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-17 13:42:07
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-07-17 12:17, $heikh el $hah pisze:

Hint: typ nadwozia.
Zablokowany - MOTOrower.
Odblokowany - MOTOCYKL.
Pojemność silnika, rodzaj skrzyni biegów, konstrukcja nie gra roli.

Czyli jesli mamy motocykl o pojemnosci 1000cm^3 i jest on zblokowany np do 50KM to mamy do czynienia z motorowerem. Tak ? :-D

Chyba że dla kogoś, kto się kompleksów pozbywa dopiero od litra pod dupą.

Jak nie ma litra to nie jedzie!

pozdr
newrom

Data: 2012-07-17 13:56:03
Autor: $heikh el $hah
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
Czyli jesli mamy motocykl o pojemnosci 1000cm^3 i jest on zblokowany np
do 50KM to mamy do czynienia z motorowerem. Tak ? :-D

1) motorower [łac.-ang.], pojazd jednośladowy stanowiący najprostszy rodzaj MOTOCYKLA z silnikiem spalinowym o niewielkiej pojemności skokowej (zwykle ok. 50 cm3)

zależnie od budowy: moped (uruchamianie za pomocą pedałów), mokick (z rozrusznikiem nożnym), mofa (z przekładnią bezstopniową), motorynka (niewielkie gabaryty, małe koła).
http://encyklopedia.pwn.pl/haslo/3943855/motorower.html

2) motorower - pojazd jednośladowy lub dwuśladowy zaopatrzony w silnik spalinowy o pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm3, którego konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h
http://www.lex.pl/du-akt/-/akt/dz-u-05-108-908

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-17 14:07:39
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-07-17 13:56, $heikh el $hah pisze:

1) motorower [łac.-ang.], pojazd jednośladowy stanowiący najprostszy
rodzaj MOTOCYKLA z silnikiem spalinowym o niewielkiej pojemności
skokowej (zwykle ok. 50 cm3)

Alez sie wijesz i wymyslasz ciagle nowe definicje, widze dla Ciebie przyszlosc w machinie urzedniczej ułe.

[...]

Czyli podzial motorower - motocykl jest podzialem sztucznym. Urzedniczym. Natomiast podzial motocykl - skuter jest podzialem naturalnym. Tak jak sztuczne jest oddzielanie ludzi od ssakow, ale naturalne ssakow od ptakow. O ile podzial urzedniczy motorower - motocykl ma sens bo da sie dzieki temu np dopuscic malolatow do jezdzenia nimi, czy pozwolic doroslym by jezdzili nimi bez PJ. O tyle rozpisywanie sie w przepisach oddzielnie o skuterach i motocyklach jest bezcelowe. Rzuca sie je do jednego wora ze wzgl na pojemnosc/moc/V-max.
Pisalem juz ze papier wszystko przyjmie ? :)
Swoja droga to musisz miec zajebiste kompleksy ze z takim zacietrzewieniem reagujesz na nazwanie skutera skuterem, a nie motocyklem. Osobiscie tego zupelnie nie rozumiem, nawet rozwazam zakup skutera jak mi sie uda sprzedac motocykle.

pozdr
newrom

Data: 2012-07-17 14:49:18
Autor: $heikh el $hah
> [...]

> – http://encyklopedia.pwn.pl/haslo/3943855/motorower.html

Alez sie wijesz i wymyslasz ciagle nowe definicje, widze dla Ciebie

Tak, naturalnie, ja się wiję. Podałem dwie definicje - encyklopedyczną i prawną.

Czyli podzial motorower - motocykl jest podzialem sztucznym.

Tak w teorii (prawnej), jak i w praktyce, bo mało kto zostawia blokady, których ściągnięcie powoduje, że również z prawnego punktu widzenia mamy już do czynienia z motocyklem.

Urzedniczym. Natomiast podzial motocykl - skuter jest podzialem
naturalnym.

Bzdura. Istnieje hierarchia (systematyka): rodzaj, typ, podtyp.
Podział naturalny występuje typach i podtypach: szosowy, turystyczny, terenowy, trialowy itd. W przypadku skutera mamy np.: motocykl/skuter/miejski. Przypomnę, że mówimy o podziale naturalnym.

Swoja droga to musisz miec zajebiste kompleksy ze z takim
zacietrzewieniem reagujesz na nazwanie skutera skuterem, a nie
motocyklem.

Nie mam żadnych kompleksów i nic przeciwko nazywania rzeczy po imieniu. "Zacietrzewienie" (uzupełnione ignorancją) pokazał Magic:
Więc pisz na skutery.net, to jest grupa dyskusyjna dotycząca MOTOCYKLI.

Może on ma kompleksy, kryzys wieku przemijania, niedobór testosteronu? Już nieistotne, bo chyba wszystko jasne?

A skuter jest dla mnie idealny do jazdy po Krakowie (dojeżdżania na uczelnię). I nie wstydzę się nim jeździć, bo nie wygląda jak sedes na kołach: http://kut.as/f15-jpg

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-17 13:10:07
Autor: AZ
On 2012-07-17, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

Tak w teorii (prawnej), jak i w praktyce, bo mało kto zostawia blokady, których ściągnięcie powoduje, że również z prawnego punktu widzenia mamy już do czynienia z motocyklem.

ROTFL!

[...]

No patrzac na jego sygnaturke to na pewno.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-17 15:17:02
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-07-17 14:49, $heikh el $hah pisze:

Podałem dwie definicje - encyklopedyczną i  prawną.

A ta
"Zablokowany - MOTOrower.
Odblokowany - MOTOCYKL.
Pojemność silnika, rodzaj skrzyni biegów, konstrukcja nie gra roli.
Chyba że dla kogoś, kto się kompleksów pozbywa dopiero od litra pod dupą. "

To jest encyklopedyczna czy prawna ?

Nie mam żadnych kompleksów i nic przeciwko nazywania rzeczy po imieniu.

No to co Ci przeszkadza nazywanie skuterow skuterami ?

"Zacietrzewienie" (uzupełnione ignorancją) pokazał Magic:
Więc pisz na skutery.net, to jest grupa dyskusyjna dotycząca MOTOCYKLI.

zieeew, a Ty musiales podjac boj w obronie skuterow ?

A skuter jest dla mnie idealny do jazdy po Krakowie (dojeżdżania na
uczelnię).

I super :)

I nie wstydzę się nim jeździć, bo nie wygląda jak sedes na
kołach: http://kut.as/f15-jpg

Faktycznie nie wyglada jak sedes, dla mnie to on wogole nie wyglada. No ale gust to sprawa bardzo osobista :)
Ja bym raczej celowal w cos w stylu scarabeo, albo vespy.

pozdr
newrom
PS. zajefajny jest ten napis 'mechatronic', odrazu pomyslalem 'zajebisty transformers' ;)

Data: 2012-07-17 13:18:36
Autor: AZ
On 2012-07-17, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

newromie ale chyba przyznasz, ze ladny to motocykl, prawda?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-17 15:22:35
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-07-17 15:18, AZ pisze:

newromie ale chyba przyznasz, ze ladny to motocykl, prawda?

"Ladny" to jakis nowy model kawasaki ?
Przepraszam, nie sledze branzy "hewiindsustries" ;)

oizdr
newrom

Data: 2012-07-17 13:24:40
Autor: AZ
On 2012-07-17, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
newromie ale chyba przyznasz, ze ladny to motocykl, prawda?

"Ladny" to jakis nowy model kawasaki ?

Ja mowie o MOTOCYKLU kolegi, tym fajerfoksie F-15.

Przepraszam, nie sledze branzy "hewiindsustries" ;)

No to ic na forum skuterowe.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-18 07:49:39
Autor: Roman Niewiarowski
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
W dniu 2012-07-17 15:24, AZ pisze:

Ja mowie o MOTOCYKLU kolegi,

Ty masz kolegow?! :P

tym fajerfoksie F-15.

Dzieki za info o aktualizacji, do dzis uzywalem fajerfoksa 13.01 ale juz sie robi apgrejd.

No to ic na forum skuterowe.

Raczej Ty idz na forum kolejowo-hutnicze :P

Data: 2012-07-17 15:48:50
Autor: $heikh el $hah
On 2012-07-17, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

"Sarkazm jest ucieczką dla przegranych. Sarkazmem przegrani próbują sprowadzić zwycięzców do swojego poziomu." //Mała Miss (2005)

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-17 18:29:41
Autor: Sir Piernik
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
$heikh el $hah pisze:
....>8
"Sarkazm jest ucieczką dla przegranych. Sarkazmem przegrani próbują
sprowadzić zwycięzców do swojego poziomu." //Mała Miss (2005)

Pierwszy raz widze by tak ktos, z wlasnej woli wylozyl sie do gory brzuszkiem i z lapkami w powietrzu :)
Podziwiam, pelen szacunek - "poddaje sie ale tylko inteligentni to zrozumieja a oni juz i tak wiedzieli wczesniej ze nie mam racji" :)

Pozdrawiam
Sir Piernik
Betvelwe

PS. Mam nadzieje ze, podobnie jak kazdy skuterman odczuwasz frajde
sciskajac bak kolanami. Jak kazdy prawdziwy motocyklista :)

Data: 2012-07-17 19:30:59
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-07-17 18:29, Sir Piernik pisze:
PS. Mam nadzieje ze, podobnie jak kazdy skuterman odczuwasz frajde
sciskajac bak kolanami. Jak kazdy prawdziwy motocyklista :)

Niestety nie. Ale rekompensuję sobie tę niedogodność w zimie, na snowboardzie, poza trasami. No i seksem, przez rok cały, z młodymi kobietami. Jak każdy prawdziwy mężczyzna :)

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-17 19:58:41
Autor: Monster
W dniu 2012-07-17 19:30, $heikh el $hah pisze:
[...]

Prawdziwy mężczyzna a erotoman gawędziarz to dwie inne bajki.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-17 20:17:44
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-07-17 19:58, Monster pisze:
[...]

   ^^^
I wszystko jasne. :)

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-17 21:49:30
Autor: Monster
W dniu 2012-07-17 20:17, $heikh el $hah pisze:
[...]

Niby co,że jeżdżę motocyklem?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-17 22:21:02
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-07-17 21:49, Monster pisze:
[...]

Nudnym jak niedzielny schabowy.

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-17 20:36:50
Autor: AZ
On 2012-07-17, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Tomek
BMW R1100S
   ^^^
I wszystko jasne. :)

Niby co,że jeżdżę motocyklem?

Nudnym jak niedzielny schabowy.

Rzekl gosc ktory lata na skuterku :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-17 22:39:26
Autor: $heikh el $hah
On 2012-07-17, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Tomek
BMW R1100S
    ^^^
I wszystko jasne. :)

Niby co,że jeżdżę motocyklem?

Nudnym jak niedzielny schabowy.

Rzekl gosc ktory lata na skuterku :-)

I snowboardzie. :)

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-17 20:54:06
Autor: AZ
On 2012-07-17, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

Nudnym jak niedzielny schabowy.

Rzekl gosc ktory lata na skuterku :-)

I snowboardzie. :)

No i na chuj ten lans?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-17 23:05:45
Autor: Yogi\(n\)
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
Uytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisa w wiadomoci news:ju4jde$7ed$3node1.news.atman.pl...
On 2012-07-17, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

Nudnym jak niedzielny schabowy.

Rzekl gosc ktory lata na skuterku :-)

I snowboardzie. :)

No i na chuj ten lans?

Facet, ktry tak si ubiera, moe jedzi tylko na pedalskim skuterze lub snowboardzie ;-)
http://i45.tinypic.com/nbcgih.jpg

--
Yogi(n)

Data: 2012-07-17 21:27:56
Autor: AZ
On 2012-07-17, Yogi(n) <yogi_n@wp.pl> wrote:

Facet, który tak się ubiera, może jeździć tylko na pedalskim skuterze lub snowboardzie ;-)
http://i45.tinypic.com/nbcgih.jpg

To ten szejk? Ojajebie...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-17 23:36:39
Autor: Kuczu
On 2012-07-17, Yogi(n) <yogi_n@wp.pl> wrote:

Facet, który tak się ubiera, może jeździć tylko na pedalskim skuterze lub
snowboardzie ;-)
http://i45.tinypic.com/nbcgih.jpg

To ten szejk? Ojajebie...

Jaka grupa taki szejk ;)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-07-18 10:41:44
Autor: Magic
On 2012-07-17, Yogi(n) <yogi_n@wp.pl> wrote:

[...]

ROTFL
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-18 08:53:07
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
Yogi(n) napisa(a):
Facet,

gdzie na tym zdjeciu jest facet?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-07-18 08:58:40
Autor: Marcin N
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
Yogi(n) napisa(a):
Facet,

gdzie na tym zdjeciu jest facet?

A jak powinien wyglda prawdziwy facet?

--
MN

Data: 2012-07-18 07:03:36
Autor: AZ
On 2012-07-18, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
Facet,

gdzie na tym zdjeciu jest facet?

A jak powinien wyglądać prawdziwy facet?

Widze, ze wpadl Ci w oko.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-18 09:12:09
Autor: Kuczu

http://1.bp.blogspot.com/_uCXIyogE66E/TKoRW-pdALI/AAAAAAAACy0/B6g0BFg5CVw/s1600/P1160859c.JPG

Data: 2012-07-18 07:16:07
Autor: AZ
On 2012-07-18, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

A jak powinien wyglądać prawdziwy facet?

http://1.bp.blogspot.com/_uCXIyogE66E/TKoRW-pdALI/AAAAAAAACy0/B6g0BFg5CVw/s1600/P1160859c.JPG

To Ty?? Kurcze, inaczej sobie Ciebie wyobrazalem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-18 09:19:28
Autor: Kuczu
On 2012-07-18, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

A jak powinien wyglądać prawdziwy facet?

http://1.bp.blogspot.com/_uCXIyogE66E/TKoRW-pdALI/AAAAAAAACy0/B6g0BFg5CVw/s1600/P1160859c.JPG

To Ty?? Kurcze, inaczej sobie Ciebie wyobrazalem.

Nie, to wujek Staszek motocyklista z dziada pradziada.

Data: 2012-07-18 10:42:46
Autor: Magic
On 2012-07-18, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

A jak powinien wyglądać prawdziwy facet?

http://1.bp.blogspot.com/_uCXIyogE66E/TKoRW-pdALI/AAAAAAAACy0/B6g0BFg5CVw/s1600/P1160859c.JPG

To Ty?? Kurcze, inaczej sobie Ciebie wyobrazalem.

Nie no, Kuczowi jeszcze trochę brakuje, zwłaszcza z przodu.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-18 10:43:49
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Magic napisał(a):

Nie no, Kuczowi jeszcze trochę brakuje, zwłaszcza z przodu.

Malego ma?

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-07-18 17:25:43
Autor: Magic
Kamil Nowak 'Amil' napisał(a):
Magic napisał(a):

Nie no, Kuczowi jeszcze trochę brakuje, zwłaszcza z przodu.

Malego ma?

Lagi ostatnio skrócił.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-07-18 18:08:34
Autor: Ivam
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
Uytkownik "Yogi(n)"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:5005d3bc$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...
http://i45.tinypic.com/nbcgih.jpg

Zawsze mnie zastanawialo po co osobom, ktore akurat w tym momencie nie uprawaja sportu, frotka na nadgarstku. Teraz juz sie domyslam -  zeby rownomiernie samoopalacz rozetrzec po twarzy.

Zgadlem? Co wygralem?

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upoledzonych Umysowo

Data: 2012-07-18 18:06:26
Autor: Ivam
Użytkownik "AZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ju4id2$7ed$2@node1.news.atman.pl...
Rzekl gosc ktory lata na skuterku :-)

O! Nie skonczylem czytac calego watku, a napisalem to samo;)

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

Data: 2012-07-17 22:28:21
Autor: Monster
W dniu 2012-07-17 22:21, $heikh el $hah pisze:
[...]

No tak,cóż to jest 98KM dla katalogboys'a

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-17 22:38:21
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-07-17 22:28, Monster pisze:
[...]

Moc nie gra tu żadnej roli.
Każde BMW 2.00 jest fabrycznie nudne, herr Monster.

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-17 22:48:04
Autor: Monster
W dniu 2012-07-17 22:38, $heikh el $hah pisze:
[...]

No to ciekawostka,na ilu zdążyłeś się wynudzić?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-18 18:05:41
Autor: Ivam
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
Użytkownik "$heikh el $hah"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ju4hfe$edn$1@usenet.news.interia.pl...
Tomek
BMW R1100S
   ^^^
I wszystko jasne. :)

Niby co,że jeżdżę motocyklem?

Nudnym jak niedzielny schabowy.

Powiedzial wlasciciel skutera;)

A tak powaznie - nie wiedziales, ze Twoj skuter nazywa sie FireFox?

Data: 2012-07-17 16:11:01
Autor: $heikh el $hah
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
Faktycznie nie wyglada jak sedes, dla mnie to on wogole nie wyglada. No
ale gust to sprawa bardzo osobista :)
Ja bym raczej celowal w cos w stylu scarabeo, albo vespy.

Teraz też bym wolał Vespę (zwłaszcza 250 GTS), bo i w garniaku by szło gdzieś podjechać z klasą. Ale na klasyki przyjdzie jeszcze czas. :)

A Scarabeo jest szkaradna, chyba że w takim zestawieniu:
http://kut.as/scarabeo-jpg

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-20 13:13:19
Autor: tomekgs
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
Roman Niewiarowski wrote:

I nie wstydz si nim jedzi, bo nie wyglda jak sedes na
koach: http://kut.as/f15-jpg

Faktycznie nie wyglada jak sedes, dla mnie to on wogole nie wyglada.
No ale gust to sprawa bardzo osobista :)
Ja bym raczej celowal w cos w stylu scarabeo, albo vespy.

Ja sie troche boje, ale moglby ktos zapytac kolege $heikh el $hah, czy go pozdrawiaja gestem uniesionej dloni inni motocyklisci.
Moze to pozbawi go zludzen?

t.

Data: 2012-07-20 14:01:13
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-07-20 13:13, tomekgs pisze:
Roman Niewiarowski wrote:

[...]

W mieście nie. W trasie się zdarzało. ~Dekadę temu.
Przestało się zdarzać, gdy standardem na pierwszokomunijny prezent stał się skuter z tesco za 2500 zł w komplecie z iPadem.
Mając to na uwadze, pierwszy zacząłem podnosić łapę, choć oczywiście z wyjątkami. Większość odmachuje. :)
Zresztą sprawa jest analogiczna do wypadów FR w stosunku do narciarzy. Jedni są w porządku i się ich pozdrawia zwykłym "dzień dobry" (jak to w górach), inni patrzą na nas (deskarzy) jak na kosmitów mających złe zamiary i takich nie pozdrawiamy. :)

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-20 12:09:44
Autor: AZ
On 2012-07-20, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

W mieście nie. W trasie się zdarzało. ~Dekadę temu.
Przestało się zdarzać, gdy standardem na pierwszokomunijny prezent stał się skuter z tesco za 2500 zł w komplecie z iPadem.

Tez mi sie zdarza machnac bo teraz chinskie skutery z daleka wygladaja jak gixxery :-(

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-20 05:13:36
Autor: ursyn
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
W dniu pitek, 20 lipca 2012 14:09:44 UTC+2 uytkownik AZ napisa:
Tez mi sie zdarza machnac bo teraz chinskie skutery z daleka wygladaja jak gixxery :-(

-- Artur
ZZR 1200

A tak si zapytam, bo nie wiem ;) wieak jestem, policjantom na motongach machacie?

Pozdrawiam
    ursyn

Data: 2012-07-20 12:22:54
Autor: AZ
On 2012-07-20, ursyn <ursynek@gmail.com> wrote:
Tez mi sie zdarza machnac bo teraz chinskie skutery z daleka wygladaja jak gixxery :-(

A tak się zapytam, bo nie wiem ;) świeżak jestem, policjantom na motongach machacie?

Tak.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-07-20 14:17:39
Autor: Kuczu
W dniu 2012-07-20 14:13, ursyn pisze:

A tak się zapytam, bo nie wiem ;) świeżak jestem, policjantom na motongach machacie?

Tak, wole byc pierwszy ktory machnie.

Data: 2012-07-20 14:25:32
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-07-20 14:17, Kuczu pisze:
W dniu 2012-07-20 14:13, ursyn pisze:

A tak się zapytam, bo nie wiem ;) świeżak jestem, policjantom na
motongach machacie?

Tak, wole byc pierwszy ktory machnie.

A strasznikowi wiejskiemu toczącemu się skuterem?

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-20 22:15:53
Autor: Monster
[...]

Machaj,nawet kilka razy zdarzyo si w kanionie razem popyla:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-07-21 07:26:32
Autor: Jasio
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
Uytkownik "Monster" <alpy2@op.pl> napisa w wiadomoci news:5009bc79$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ostatnio zdarzyo mi si z daleka kolegom mrugn dugimi ostrzegajc, e za winklem policja stoi.
Z bliska machnlimy sobie nawzajem. I okazao si, e to te policjanci. (:

--
Jasio
vfr vfr etz

Data: 2012-07-20 14:26:37
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-07-20 14:09, AZ pisze:
On 2012-07-20, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:

[...]

Ale co? Nie odmahójom? :(

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-17 19:35:10
Autor: $heikh el $hah
W dniu 2012-07-17 17:17, Kuczu pisze:
W dniu 2012-07-17 14:49, $heikh el $hah pisze:

I nie wstydzę się nim jeździć, bo nie wygląda jak sedes na  kołach:
http://kut.as/f15-jpg

A jednak

Mogłeś sobie darować ten żenujący komentarz, bo na twoje zdanie (jak i reszty zrzeszenia preclowych motonitów wzajemnej adoracji) mam serdecznie wyjebane. :)

--
☼ $heikh el $hah
  ツ أحمد، ويمارس الجنس، تنفجر

Data: 2012-07-17 21:08:16
Autor: Kuczu
W dniu 2012-07-17 19:35, $heikh el $hah pisze:

A jednak

Mogłeś sobie darować ten żenujący komentarz, bo na twoje zdanie (jak i
reszty zrzeszenia preclowych motonitów wzajemnej adoracji) mam
serdecznie wyjebane. :)

ROTFL. Zwlaszcza ze tak naprawde nie napisalem nic konkretnego. Ty dopowiedziales sobie wszystko.
Zenua na calej linii. Musisz miec spore kompleksy.

Data: 2012-07-17 21:54:39
Autor: Sir Piernik
Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy
Kuczu pisze:
....>8
Zenua na calej linii. Musisz miec spore kompleksy.

No, jak kazdy z tej paczki co to chetnie beda "eksplodowac" :)
(przetlumacz sobie to dziecinne "przeslanie" w obcym jezyku...)

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2012-07-18 18:10:32
Autor: Jasio
Użytkownik "Roman Niewiarowski" <newrom@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:50055592$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No, już w łacinie występowało słowo motorower!
Ciekawe czemu tak późno pojawili się panowie Łukasiewicz, Diesel, Daimler...

--
Jasio
vfr vfr etz

Jet Force Kopnik i Licznik Cyfrowy