JetDirect 170x LPT - wiesza si臋

Data: 2010-06-02 23:38:01
Autor: Doxent
JetDirect 170x LPT - wiesza si臋

Po kilku dniach od w艂膮czenia jego serwer www przestaje odpowiadac. Tak samo sam sprz臋t przestaje drukowa膰.

swego czasu popularne na allegro by艂y resetery do router贸w kt贸re co jaki艣 czas od艂膮cza艂y zasilanie od urz膮dze艅 na chwil臋. Ewentualnie mo偶naby da膰 jaki艣 prosty programowany zegar czasowy kt贸ry wy艂膮czy urz膮dzenie kiedy jest niepotrzebne.

Data: 2010-06-02 23:55:19
Autor: Adam 'Adak' K臋pi艅ski
[...]

Myslalem nad tym - w ogole by mi sie cos takiego przydalo (taki sieciowy wlacznik-wylacznik) - wlaczalbym np. zdalnie kompy nie korzystajac z WakeOnLan.

Ale chyba nie tutaj - wolalbym miec stabilny printserwer.
Mam dziadowska kieszen na RJ45 ktora przez rok nie powiesila sie ani razu, a printserwer po tygodniu zdycha - kicha... :-/

--
Adam 'Adak' K臋pi艅ski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327
"Nie ma dobrych wybor贸w, mo偶e by膰 tylko mniejsze z艂o"

JetDirect 170x LPT - wiesza si臋