Jetdirect do HP LJ 5

Data: 2009-06-02 12:31:38
Autor: BQB
Jetdirect do HP LJ 5
Który z print serwerów jetdirect obecnych na allegro będzie działać z HP LJ 5? Bo na stronie HP nie mogę tego znaleĽć.

Data: 2009-06-02 12:08:24
Autor: Jacek Kalinski
Jetdirect do HP LJ 5
W artykule <4a24ff8a$2@news.home.net.pl>, BQB napisał(a):

Który z print serwerów jetdirect obecnych na allegro będzie działać z HP LJ 5? Bo na stronie HP nie mogę tego znaleĽć.

"In addition to the above, the HP LaserJet 5M printer offers an HP Jetdirect card (p/n J2552A - Discontinued, replaced with J4100A)"

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=bpl02899

Jacek

Data: 2009-06-02 12:43:15
Autor: Mariusz Kruk
Jetdirect do HP LJ 5
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "BQB"
Który z print serwerów jetdirect obecnych na allegro będzie działać z HP LJ 5? Bo na stronie HP nie mogę tego znaleĽć.

Prawdopodobnie którykolwiek z portem równoległym.
My używali¶my np. EX i EX Plus.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / Jak  to mówi stare porzekadło: nie ma brzyd-
|  Kruk@epsilon.eu.org   | kich Makintoszy, tylko wina czasem  brak(Ar-
| http://epsilon.eu.org/ | tur 'Zmechu' Prokopiuk)
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2009-06-02 13:18:59
Autor: BQB
Jetdirect do HP LJ 5
Mariusz Kruk pisze:
[...]

Nie ja potrzebuję karty do drukarki, równoległy będzie również wykorzystywany.

Data: 2009-06-02 13:22:31
Autor: Mariusz Kruk
Jetdirect do HP LJ 5
[...]

Może co¶ z tego znajdziesz:
http://www.printerworks.com/Catalogs/EX-Catalog/EX_SupplyAcces.html#JETDIRECT

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Sme  Borgove.  Budete  asimilovani. Odpor je
..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. marny.

Jetdirect do HP LJ 5