Jetta 1.6 FSI - sprzegło się zapadło

Data: 2016-07-24 16:12:04
Autor: obcyfer
Jetta 1.6 FSI - sprzegło się zapadło
W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 01:05:55 UTC+2 użytkownik mafa napisał:
Dzisiaj zapadło mi się sprzęgło, podczas zmiany biegów. Po ręcznym odci±gnięciu jest OK - co to może być?

Teraz chyba ta jazda to niebezpieczna jest?

aha - niedawno były wymieniane tarcze hamulcowe.

Data: 2016-07-25 09:17:35
Autor: sandman
W dniu 2016-07-25 o 01:12, obcyfer@gmail.com pisze:
[...]

A tam jest sprzęgło hydrauliczne? Jeżeli tak, sprawdĽ poziom płynu hamulcowego.

--
sandman

Data: 2016-07-25 00:56:06
Autor: obcyfer
W dniu poniedziałek, 25 lipca 2016 09:17:45 UTC+2 użytkownik sandman napisał:

> aha - niedawno były wymieniane tarcze hamulcowe.

A tam jest sprzęgło hydrauliczne? Jeżeli tak, sprawdĽ poziom płynu hamulcowego.

sprawdziłem jest full.

Jetta 1.6 FSI - sprzegło się zapadło