Jewish Faces

Data: 2012-01-14 10:04:12
Autor: mkarwan
Jewish Faces
Data: 2012-01-14 12:16:00
Autor: rAzor
Jewish Faces
Użytkownik - mkarwan napisał:
http://jewishfaces.com/

Ciekawe zestawienie. Są gęby ciekawych i w sumie porzadnych ludzi, ale też i kanalii nie brak.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski"

Data: 2012-01-14 05:00:48
Autor: brat_olin
Jewish Faces
On 14 Jan, 12:16, rAzor <komu...@na.koBym .ru> wrote:
U¿ytkownik - mkarwan napisa³:

>http://jewishfaces.com/

Ciekawe zestawienie. S± gêby ciekawych i w sumie porzadnych
ludzi, ale te¿ i kanalii nie brak.

Ale co tam robi Clint Eastwood??  Chcieliby?

--
Smart questioons to stupid answers

Data: 2012-01-14 15:21:01
Autor: u2
Jewish Faces
W dniu 2012-01-14 14:00, brat_olin pisze:
Ale co tam robi Clint Eastwood??  Chcieliby?

A nie krecil w Hollywood ?

Data: 2012-01-14 06:29:07
Autor: brat_olin
Jewish Faces
u2 <u...@o2.pl> wrote:
brat_olin pisze:

> Ale co tam robi Clint Eastwood??  Chcieliby?

A nie krecil w Hollywood ?

Chuck Norris tez krecil.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-01-14 15:59:58
Autor: u2
Jewish Faces
W dniu 2012-01-14 15:29, brat_olin pisze:
A nie krecil w Hollywood ?
Chuck Norris tez krecil.

Z polobrotu ?

Data: 2012-01-14 16:23:03
Autor: Leprechaun
Jewish Faces

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4f119870$0$1216$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-01-14 15:29, brat_olin pisze:
A nie krecil w Hollywood ?
Chuck Norris tez krecil.

Z polobrotu ?

Nie masz nic do powiedzenia ch³opski filozofie to http://13k.pl/-/sugestia.php

BomBel

Data: 2012-01-14 22:51:22
Autor: mkarwan
Jewish Faces
From: Cherlak <razor@banzai.pl>
Subject: Re: Jewish Faces
Newsgroups: pl.soc.polityka
Sender: rAzor <>
Date: Sat, 14 Jan 2012 12:28:01 +0100
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
IP address: 83.9.1.221
IP address city: Szczecin

Data: 2012-01-15 08:30:21
Autor: Przemysław W
Jewish Faces
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jero5c$fmj$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik - mkarwan napisał:
http://jewishfaces.com/

Ciekawe zestawienie. Są gęby ciekawych i w sumie porzadnych ludzi, ale też i kanalii nie brak.

Którzy to kanalie, a którzy porządni wg. ciebie?

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-15 11:01:05
Autor: rAzor
Jewish Faces
Użytkownik - Przemysław W napisał:
[...]

Twoich idoli - Rona Jeremy, Heidi Fleiss i Courtney Love zaliczam do kanalii.
Z porządnych wskazałbym Boba Dylana, choć lewak i dziwak.

Data: 2012-01-15 14:02:17
Autor: Przemysław W
Jewish Faces
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jeu852$2o0$1inews.gazeta.pl...
[...]

Lewak i porządny? Wyjaśnij! Przypominam sobie twój sig o "obronie własnej".

Przemek

Data: 2012-01-15 14:16:38
Autor: rAzor
Jewish Faces
[...]

Bo i wśród lewaków (takich na amerykańską modłę, nie na twoja, moskiewską) bywają ludzie porządni. Ty pewnie nie wiesz kto to jest Dylan, więc i tak nie zajarzysz w czym rzecz. Ale z pasją mógłbyś o Jeremym, "rwaniu kudłów z rowa" i rozporkach nawijać godzinami. he he he

Data: 2012-01-15 14:26:10
Autor: Przemysław W
Jewish Faces

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jeujjm$869$3inews.gazeta.pl...
[...]

Ty mnie kundel nigdy nie zawodzisz. Bezbłędnie wyczuwam kiedy coś pieprzniesz i nie będziesz umiał tego obronić Hałdziany prostak z ciebie.

Przemek

Data: 2012-01-15 17:11:37
Autor: rAzor
Jewish Faces
[...]

moskiewskÄ…) bywajÄ… ludzie porzÄ…dni. Ty pewnie nie wiesz kto to jest
[...]

Chcesz powiedzieć, ze to tak jak ty? Jak na przykład kiedyś broniłeś Michnika, a potem się tego wypierałeś? Albo że głosowałeś na PiS?
Masz strasznie ruchome stawy. Musisz wyglądać jak mongolski cyrkowiec. he he he

Data: 2012-01-15 18:32:23
Autor: Przemysław W
Jewish Faces
[...]

Żenująco prostacka riposta i na dodatek kłamliwa. Ja rozumiem, że jesteś z nizin społecznych, że w domu masz delikatnie mówiąc nieciekawą sytuację, ale postaraj się wymyśleć coś orginalniejszego. Wystarczy, że spytam cię o jakiś dowód na to co piszesz i znowu będziesz wekslował.

Przemek

Data: 2012-01-15 19:34:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Jewish Faces

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jev2ja$7i7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Fakt. Z nizin społecznych ale z górnej półki. Jak preziu!.

Data: 2012-01-15 11:03:00
Autor: brat_olin
Jewish Faces
On 15 Jan, 19:34, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U¿ytkownik "Przemys³aw W" <Broñmy RP przed pisem@...pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:jev2ja$7i7$1inews.gazeta.pl...

> Ty mnie kundel nigdy nie zawodzisz. Bezb³êdnie wyczuwam kiedy co¶

>>> Przemek

> ¯enuj±co prostacka riposta i na dodatek k³amliwa. Ja rozumiem, ¿e jeste¶ z
> nizin spo³ecznych, ¿e w domu masz delikatnie mówi±c nieciekaw± sytuacjê,
> ale postaraj siê wymy¶leæ co¶ orginalniejszego. Wystarczy, ¿e spytam ciê o
> jaki¶ dowód na to co piszesz i znowu bêdziesz wekslowa³.

Fakt. Z nizin spo³ecznych ale z górnej pó³ki. Jak preziu!.

Niziny?  O Budzie Ruskiej juz za Kazimierza Wielkiego
wspominano!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-01-16 05:28:11
Autor: stevep
Jewish Faces
Dnia 15-01-2012 o 20:03:00 brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisa³(a):

> [...]

Fakt. Z nizin spo³ecznych ale z górnej pó³ki. Jak preziu!.

Niziny?  O Budzie Ruskiej juz za Kazimierza Wielkiego

Eeee, buda rAzora- Dupikowskiego bardziej znana.
--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-15 14:32:23
Autor: Arnoldzik
Jewish Faces
Dnia Sun, 15 Jan 2012 11:01:05 +0100, rAzor napisa³(a):

U¿ytkownik - Przemys³aw W napisa³:
U¿ytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisa³ w wiadomo¶ci
U¿ytkownik - mkarwan napisa³:
http://jewishfaces.com/

Ciekawe zestawienie. S± gêby ciekawych i w sumie porzadnych ludzi, ale
te¿ i kanalii nie brak.

Którzy to kanalie, a którzy porz±dni wg. ciebie?

Przemek

Twoich idoli - Rona Jeremy, Heidi Fleiss i Courtney Love zaliczam do kanalii.
Z porz±dnych wskaza³bym Boba Dylana, choæ lewak i dziwak.

To satani¶ci.

Data: 2012-01-14 13:40:28
Autor: Antenka
Jewish Faces
On 14 Sty, 10:04, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
http://jewishfaces.com/

Wstrêtne gêby.

Antenka

Data: 2012-01-14 22:52:19
Autor: mkarwan
Jewish Faces
From: Gerlof <latajacy.holender@piraci.nl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Sender: Gerlof <>
Date: Sat, 14 Jan 2012 11:52:41 +0100
P address: 95.49.68.98
IP address city: Podkowa Lesna

Data: 2012-01-15 01:52:46
Autor: Grzegorz Z.
Jewish Faces
mkarwan napisa³:

P address: 95.49.68.98
IP address city: Podkowa Lesna

Na niego te¿ doniesiecie, urwañska kapusto?

--
"Tylko owce potrzebuj± Pasterza"

Data: 2012-01-15 01:03:35
Autor: Obserwator
Jewish Faces
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisa³(a):
mkarwan napisa³:

> P address: 95.49.68.98
> IP address city: Podkowa Lesna

Na niego te¿ doniesiecie, urwañska kapusto?

zdajsie to ty tutaj twierdziles, ze zrobiles donos do ABW na Hansa Klosa?
I to jest wlasnie kapusiostwo: donos do sluzb postkomunistycznych na osobe krytykujaca obecny rzad.

Osobnik ktorego bronisz to zlosliwy troll i takich sie zglasza do abus z prosba o zablokowanie konta, poniewaz nie potrafi korzystac z grup dyskusyjnych w sposob cywilizowany.

Data: 2012-02-16 14:51:53
Autor: Klin
Jewish Faces

Jewish Faces