Jeżdzenie po centrum miasta rowerem to bzdura

Data: 2015-07-07 07:41:53
Autor: tadeklodz
Jeżdzenie po centrum miasta rowerem to bzdura
Uprzejmie informuję kolego że ja w mieście poruszam się niemal wyłącznie rowerem. Powód jest taki że nie znoszę stać w korkach jadąc samochodem a na przystankach komunikacji miejskiej wyczekiwać na tramwaj , autobus też mi nie odpowiada. Po Łodzi źle się jeździ autem a komunikacją też nie lepiej. Ostatnio zastanawiałem się nad skuterem ale wyszło mi na to że : w korku rowerem przejadę po chodniku / ludzie rower jeszcze tolerują/ skutera już nie. Na Piotrkowską wjadę rowerem skuterem nie. A lawirowanie skuterem w korku też nie jest efektywne a obcierka cudzego auta podnosi składkę OC na moje auto w OC rowerowym nie. A trucie się spalinami jest mniej więcej jednakowe dla wszystkich na ulicy

Jeżdzenie po centrum miasta rowerem to bzdura