[LUB] Jeździ się coś?

Data: 2009-03-30 21:43:10
Autor: Bartek[Lublin]
[LUB] Jeździ się coś?
Witam

Jako, że po sporej przerwie mam nawroty cyklozy, a dzień jeszcze nie za długi, to naszło mnie pytanie co z Porannym Patrolem i ogólnie z rowerowaniem w Lublinie.
Z tego co przejrzałem grupe, to nie widziałem w ostatnim czasie żadnych wzmianek o 'porannej zaprawie rowerowej' ;], może nadeszła pora na reaktywacje?

Pozdrawiam
Bartek

Data: 2009-03-31 05:28:49
Autor: sarajewo
[LUB] Jeździ się coś?

"Bartek[Lublin]" <holden_1986@nie_spamuj_tlen.pl> wrote in message news:gqr7co$87q$1news.onet.pl...
Witam

Jako, że po sporej przerwie mam nawroty cyklozy, a dzień jeszcze nie za długi, to naszło mnie pytanie co z Porannym Patrolem i ogólnie z rowerowaniem w Lublinie.

Rusza w czwartek - na razie jest nas może 2 :)

Może być wstępnie 5.00 pod Media - ale jeszcze do potwierdzenia.

Tomek

Data: 2009-03-31 10:45:59
Autor: Bartek[Lublin]
[LUB] Jeździ się coś?

Użytkownik "sarajewo" <sarajewo@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqs2ll$ffv$1inews.gazeta.pl...

Rusza w czwartek - na razie jest nas może 2 :)

Może być wstępnie 5.00 pod Media - ale jeszcze do potwierdzenia.

To może by tak 5:30? trase już jakąś masz? ja myślałem o rundce wokół zalewu, spod MM to powinno wyjść jakieś 30km.

Data: 2009-04-01 20:29:10
Autor: sarajewo
[LUB] Jeździ się coś?

[...]

Potwierdzam 5:30 MM - jutro (czwartek).

Tomek

Data: 2009-04-01 22:26:23
Autor: Bartek[Lublin]
[LUB] Jeździ się coś?

Użytkownik "sarajewo" <sarajewo@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr0bqk$63i$1inews.gazeta.pl...

Potwierdzam 5:30 MM - jutro (czwartek).

Ja niestety w związku z tym, że jutro wyjeżdżam na weekendowe rowerowanie to muszę sobie odpuścić jutrzejszy poranny patrol ;/.

Bartek

[LUB] Jeździ się coś?