Jeździsz na rowerze, jesteś nam o bcy narodowo

Data: 2016-01-07 19:25:55
Autor: Titus Atomicus
Jeździsz na rowerze, jesteś nam o bcy narodowo
In article <56897509$0$22831$65785112@news.neostrada.pl>,
 komandir <rafalsarna@wp.pl> wrote:

"Poprzedni rząd wdrażał lewicową koncepcję, jak gdyby świat musiał zgodnie z marksistowskim wzorcem poruszać się tylko w jednym kierunku: w stronę mieszanki kultur i ras, świata rowerzystów i wegetarian, który stawia jedynie na odnawialne źródła energii i zwalcza wszystkie formy religii. To nie ma nic wspólnego z tradycyjnymi polskimi wartościami" - powiedział polski minister spraw zagranicznych.

Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75477,19422953,waszczykowski-mowi-zachodnim-mediom-ze-pol
acy-nie-chca-dyktatury.html#ixzz3wD85xFfZ

Tu jest ciag dalszy, jakby.
Tym razem Sasin u Olejnik:
http://wiadomosci.radiozet.pl/Wiadomosci/Kraj/Gosc-Radia-ZET-Jacek-Sasin-
u-Moniki-Olejnik-00016885
http://natemat.pl/167557,sasin-u-olejnik-wegetarianizm-i-rowery-to-symbol
-nowinek-kulturowych-dziennikarka-wegetarianizm-to-nowinka
--
TA

Data: 2016-01-08 07:54:02
Autor: bans
W dniu 2016-01-07 o 19:25, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Uwaga - ankieta. Kto oprócz mnie od dawna już nie klika w linki Titusa, wiedząc że trzeba doklejać końcówkę adresu?

Niektórzy są niereformowalni, wiem, ale żeby przez wiele lat nie nauczyć się wklejać poprawnie linków?!

--
bans

Data: 2016-01-08 00:25:08
Autor: rmikke
W dniu piątek, 8 stycznia 2016 07:54:04 UTC+1 użytkownik bans napisał:
> [...]

Niektórzy są niereformowalni, wiem, ale żeby przez wiele lat nie nauczyć się wklejać poprawnie linków?!

SOA#1

Data: 2016-01-08 08:53:51
Autor: kawoN
W dniu 08.01.2016 o 07:54, bans pisze:

[...]

Jakoś podejrzanie mało postępowy ten Titus jak na rowerzystę... ;-)

kawoN

Data: 2016-01-08 09:28:30
Autor: Andrzej Ozieblo
W dniu 2016-01-08 o 07:54, bans pisze:

Niektórzy są niereformowalni, wiem, ale żeby przez wiele lat nie nauczyć
się wklejać poprawnie linków?!

To napisz jak sie to robi, bo szczerze mowiac ja tez nie wiem. :)

Data: 2016-01-08 09:59:40
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Fri, 8 Jan 2016 09:28:30 +0100, Andrzej Ozieblo napisał(a):

W dniu 2016-01-08 o 07:54, bans pisze:

Niektórzy są niereformowalni, wiem, ale żeby przez wiele lat nie nauczyć
się wklejać poprawnie linków?!

To napisz jak sie to robi, bo szczerze mowiac ja tez nie wiem. :)

Wrzuć w google "krótki link" :) Otrzymasz np. tiny.pl
--
Jacek
Co robi Jarosław jak ma ochotę popieprzyć?

Data: 2016-01-08 02:18:09
Autor: rmikke
W dniu piątek, 8 stycznia 2016 09:59:42 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

Wrzuć w google "krótki link" :) Otrzymasz np. tiny.pl

Byłbym wdzięczny za używanie raczej goo.gl - inne skracarki mi korpofilter obcina...

Data: 2016-01-08 10:26:38
Autor: Andrzej Ozieblo
Jeździsz na rowerze, jesteś nam obcy narodowo

Wrzuć w google "krótki link" :) Otrzymasz np. tiny.pl

To umiem, ale myslalem, ze jest jakis myk, typu wlozenie linku miedzy cudzyslowy, by dzialal w calosci.

Data: 2016-01-08 11:17:47
Autor: twistedme
W dniu 2016-01-08 o 09:28, Andrzej Ozieblo pisze:
W dniu 2016-01-08 o 07:54, bans pisze:

Niektórzy są niereformowalni, wiem, ale żeby przez wiele lat nie nauczyć
się wklejać poprawnie linków?!

To napisz jak sie to robi, bo szczerze mowiac ja tez nie wiem. :)

Shimano produkuje elektroniczne przerzutki, Korea robi którąś z kolei próbę atomową, a czytniki nie potrafią w dalszym ciągu wyświetlić linka w całości?

Paranoja ;)

A ciekawe, że ten pierwszy link nie działa, a drugi, mimo, że też złamany już tak...

Jeździsz na rowerze, jesteś nam o bcy narodowo