Jeździsz na rowerze, jesteś nam obcy narodowo

Data: 2016-01-06 03:57:26
Autor: Piotr Ratyński
Jeździsz na rowerze, jesteś nam obcy narodowo
W dniu niedziela, 3 stycznia 2016 20:22:50 UTC+1 użytkownik komandir napisał:
"Poprzedni rząd wdrażał lewicową koncepcję, jak gdyby świat musiał zgodnie z marksistowskim wzorcem poruszać się tylko w jednym kierunku: w stronę mieszanki kultur i ras, świata rowerzystów i wegetarian, który stawia jedynie na odnawialne źródła energii i zwalcza wszystkie formy religii. To nie ma nic wspólnego z tradycyjnymi polskimi wartościami" - powiedział polski minister spraw zagranicznych.

Cały tekst: http://wyborcza.pl/1,75477,19422953,waszczykowski-mowi-zachodnim-mediom-ze-polacy-nie-chca-dyktatury.html#ixzz3wD85xFfZ

Moje zaufanie do polityków wszystkich opcji jest od dawna na poziomie poniżej zera i ogólnie wszystko co mówią lata mi tam gdzie mucha, ale gdy czytam takie dyrdymały, to na usta cisną mi się panie o najstarszym zawodzie świata, pomimo to, że uważam siebie za człowieka dość dobrze wychowanego.

Jeździsz na rowerze, jesteś nam obcy narodowo