Jeżeli Roman Giertych nie wystartuje w wyborach pre zydenckich, swój głos oddam na kandydata PiS :-)

Data: 2010-04-22 13:18:30
Autor: Antenka
Jeżeli Roman Giertych nie wystartuje w wyborach pre zydenckich, swój głos oddam na kandydata PiS :-)
Na pohybel pełowcom hehehe

Antenka

Data: 2010-04-22 22:24:35
Autor: jadrys
Jeżeli Roman Giertych nie wystartuj e w wyborach prezydenckich, swój głos o ddam na kandydata PiS :-)
W dniu 2010-04-22 22:18, Antenka pisze:
Na pohybel pełowcom hehehe

Antenka

Dla mnie jest tylko trzech na których mogę zagłosować - A. Lepper, P. Ikonowicz albo M. Kamiński.

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-04-22 13:26:46
Autor: zbig

jadrys napisał(a):
W dniu 2010-04-22 22:18, Antenka pisze:
> Na pohybel pe�owcom hehehe
>
> Antenka

Dla mnie jest tylko trzech na kt�rych mog� zag�osowa� - A. Lepper, P.
Ikonowicz albo M. Kami�ski.

Pozdrawiam :-)
Po pysku dostaniesz.lepiej nie pozdrawiaj tylko od razu na kolana.

Data: 2010-04-22 22:36:33
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-22 22:26, zbig pisze:

jadrys napisał(a):

[...]

Spoko, ja w odróżnieniu od ciebie mogę pisać na psp co chcę. Nikt mi nie płaci za posty.

Data: 2010-04-22 13:29:33
Autor: Antenka

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Piotr Ikonowicz nie ma szans, Jadrysiu.

Antenka

Data: 2010-04-22 22:33:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-22 22:29, Antenka pisze:
[...]

No niestety - podobnie jak Giertych nie na szans.... zresztą żaden porządny człowiek nie ma szans w tych wyborach. :-(

Data: 2010-04-22 13:57:44
Autor: Antenka
Jeżeli Roman Giertych nie wystartuje w wyborach prezydenckich, swój głos oddam na kandydata PiS :-)
> Piotr Ikonowicz nie ma szans, Jadrysiu.

> Antenka

No niestety - podobnie jak Giertych nie na szans.... zreszt± żaden
porz±dny człowiek nie ma szans w tych wyborach. :-(

:-(((

Antenka

Data: 2010-04-22 23:20:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

No niestety - podobnie jak Giertych nie na szans.... zreszt± żaden
porz±dny człowiek nie ma szans w tych wyborach. :-(

Pomodlilas sie juz w intencji marszalka Sejmu Bronislawa Komorowskiego?

AR

Data: 2010-04-22 23:31:47
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-22 22:33, jadrys pisze:
[...]

No niestety - podobnie jak Giertych nie na szans.... zresztÄ… ĹĽaden
porządny człowiek nie ma szans w tych wyborach. :-(

On juz nie ma szans nawet na zebranie 100 tys podpisow.

--
the_foe

Data: 2010-04-23 07:16:50
Autor: Wiesiaczek
Jeżeli Roman Giertych nie wy startuje w wyborach prezydenckic h, swój głos oddam na kandydata PiS :-)

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqqbru$1bk$1news.onet.pl...
[...]

No niestety - podobnie jak Giertych nie na szans.... zresztą żaden porządny człowiek nie ma szans w tych wyborach. :-(

PorzÄ…dni ludzie nie startujÄ… w tym cyrku pomieszanym z chlewem.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy sÄ… ogĂłrki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-04-23 07:29:32
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

> porządny człowiek nie ma szans w tych wyborach. :-(

PorzÄ…dni ludzie nie startujÄ… w tym cyrku pomieszanym z chlewem.

abc sie ucieszy.  :-)

Data: 2010-04-22 23:31:15
Autor: the_foe
W dniu 2010-04-22 22:24, jadrys pisze:
[...]

To prawie jak Lenin, Marks i Engels. Tak wiem, prawie robi wielka roznice.

--
the_foe

Data: 2010-04-23 07:15:12
Autor: Wiesiaczek
Jeżeli Roman Giertych nie wystartuje w wyborach prez ydenckich, swój głos oddam na kandydata PiS :-)

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqqbak$v8i$1news.onet.pl...

Tylko Kononowicz!

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy s± ogórki i gdy ich nie ma"

Jeżeli Roman Giertych nie wystartuje w wyborach pre zydenckich, swój głos oddam na kandydata PiS :-)