Jeżeli dzi¶ sobota, to Turkoglu i dzie do Raptors

Data: 2009-07-04 11:34:59
Autor: Tomasz Radko
Jeżeli dzi¶ sobota, to Turkoglu i dzie do Raptors
53/5. Kontrakt z Raptors startuje z poziomu $10.1$, kontrakt z Blazers zaczynał się od około $9M - w sumie różnica wynosiła około $6.5M. Ładny pieni±żek. Potwierdza się teoria, że gracza 99.5 raza na 100 wybieraj± wyższy kontrakt.

Blazers być może przyjrz± się Marionowi, którego Raptors będ± musieli odpu¶cić. Podobno miał z Toronto ofertę $30+M/4 i jej nie przyj±ł.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-04 03:57:00
Autor: sooobi
On 4 Lip, 11:34, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
[...]

Ja z kolei czytalem ze w Toronto jest duze skupisko Tureckiej
spolecznosci i to byl powod:P

Data: 2009-07-04 12:51:52
Autor: wiLQ
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

53/5. Kontrakt z Raptors startuje z poziomu $10.1$,

Taaa, nie ma to jak zaczac dyskusje, ktora dzien pozniej jest juz
nieaktualna. A Raptors jak nic probuja wygrac Eurolige ;-)
Niemniej strach sie bac o ich obrone...

kontrakt z Blazers zaczynał się od około $9M - w sumie różnica wynosiła około $6.5M. Ładny pieni±żek. Potwierdza się teoria, że gracza 99.5 raza na 100 wybieraj± wyższy kontrakt.

W przeciwienstwie do innych dziedzin zycia gdzie sie to nie zdarza.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-04 13:00:53
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:
[...]

Nie w tym rzecz. W innych dziedzinach raczej nie zdarzaj± się analizy typu: Jones powinien zostać w Duperschwanz GmbH, bo tam ma większ± szansę na zdobycie tytułu największej firmy w Pcimiu Dolnym. Czy też Trypućko powinien zaakceptować niższ± pensję, bo wtedy Fabrykę Przerabiania Stradivariusów na Zapałki będzie stać na zatrudnienie Dreptaka.

A w analizach dotycz±cych NBA na takie opinie się trafia.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-04 13:31:09
Autor: wiLQ
> [...]

Nie w tym rzecz. W innych dziedzinach raczej nie zdarzaj± się analizy typu: Jones powinien zostać w Duperschwanz GmbH, bo tam ma większ± szansę na zdobycie tytułu największej firmy w Pcimiu Dolnym.

Hmmm, w tym miejscu IMHO analogia jest slaba. Zdobycie tytulu NBA moze
sie przekladac na zwiekszone marketingowe dochody.

Czy też Trypućko powinien zaakceptować niższ± pensję, bo wtedy Fabrykę Przerabiania Stradivariusów na Zapałki będzie stać na zatrudnienie Dreptaka.

A w analizach dotycz±cych NBA na takie opinie się trafia.

Sam takowych uzywam. I o ile powyzsza analogia jest trafiona o tyle jak sie nad tym
zastanawiam to sami gracze sa winni takiego stanu rzeczy. Ocenia sie ich
po ich slowach, nawet jesli czyny mowia co innego. I tak przykladowo
Gordon, tuz po podpisaniu 55M$ wspomnial, ze wygrywanie bylo wazne.
Artest, tuz po podpisaniu 33M$, powiedzial, ze on tak wlasciwie to juz
nie gra dla pieniedzy, a Kobo, pomimo iz mial szanse optowac i wzmocnic
druzyne, niemal na bank bedzie gledzil jak to mu zalezy na mistrzostwie
i wygrywaniu. Itp itd. W zwiazku z powyzszym wydaje mi sie, ze takowe argumentacje beda
uzasadnione dopoki sami gracze beda sie na nie powolywac.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-04 13:35:00
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:

W zwiazku z powyzszym wydaje mi sie, ze takowe argumentacje beda
uzasadnione dopoki sami gracze beda sie na nie powolywac.

Czyli, jak rozumiem, dopóki politycy będ± mówić, że ich decyzje motywowane s± dobrem dobrem wspólnym i dbało¶ci± o przyszło¶ć państwa i narodu - to znaczy, że tak faktycznie jest?

pzdr

TRad

Data: 2009-07-04 14:23:32
Autor: wiLQ
> [...]

Czyli, jak rozumiem, dopóki politycy będ± mówić, że ich decyzje motywowane s± dobrem dobrem wspólnym i dbało¶ci± o przyszło¶ć państwa i narodu - to znaczy, że tak faktycznie jest?

Nie. To oznacza, ze beda pod tym wzgledem oceniani.
Gdy polityk dorobi sie kupy pieniedzy i dzieki wplywom zatrudni na
cieplych posadkach wszystkich znajomych nie gratuluje mu sie sukcesu, o
ktory walczyl, tylko wytyka jak bredzil w publicznych wypowiedziach.

Zreszta kiedys sie zastanawialem, chyba nawet na grupie, czy mialby
szanse sie przebic polityk z kampania "zamierzam bic sie o [garsc
konkretnych i sensownych rozwiazan] i wyrwac z kasy panstwa [konkretny
kosztorys z uwzglednieniem pensji dla znajomych]". Ironicznie w
porownaniu z reszta klasy, nie bylby to ktos wzbudzajacy zaufanie?

--
pzdr
wiLQ

Jeżeli dzi¶ sobota, to Turkoglu i dzie do Raptors