Je?eli kto? jedzie S22...

Data: 2011-02-18 21:16:49
Autor: Eli
Je?eli kto? jedzie S22...
....to niech pomyśli o objeździe. Koło miejscowości Nowe Monasterzysko leży sobie TIR. Przejezdności niet.

--
pzdr, Eli

Data: 2011-02-18 21:18:41
Autor: Kuba \(aka cita\)
Je?eli kto? jedzie S22...

Użytkownik "Eli" <elizeo43okantdupypotlucspam@wp.pl> napisał w wiadomości news:ijmk38$sv2$1news.onet.pl...
...to niech pomyśli o objeździe. Koło miejscowości Nowe Monasterzysko leży sobie TIR. Przejezdności niet.

mówisz o tym co lezy/ał tam od rana?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-02-18 21:25:01
Autor: Eli
Je?eli kto? jedzie S22...
...to niech pomyśli o objeździe. Koło miejscowości Nowe Monasterzysko leży sobie TIR. Przejezdności niet.

mówisz o tym co lezy/ał tam od rana?

Nie mam pojęcia od kiedy leży, sam chętnie dowiedziałbym się czegoś więcej. Policja zatrzymała mnie przy samym Elblągu, poinformowała mnie jak wyżej i pojechałem sobie inną drogą.

--
pzdr, Eli

Data: 2011-02-18 22:24:35
Autor: CeSaR