Jezeli ktos mogl dac ciała to tylko Mavs.

Data: 2010-04-25 23:45:25
Autor: Leszczur
Jezeli ktos mogl dac ciała to tylko Mavs.
Spurs sie konczą. Spurs są starzy. Spurs są połamani. Duncan obniżał
loty przez cały sezon i z miesiąca na miesiąc grał gorzej. Spurs
dostaną baty od drugiej najlepszej drużyny Zachodu.
Spurs prowadzą 3-1 i prawdopodobnie wygrają 4-2. I jak tu nie wierzyc
w twierdzenie, zeby nie zakładać się przeciwko nim (ja postawiłem na
Mavs w 6).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-26 00:39:30
Autor: sooobi
On 26 Kwi, 08:45, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
Spurs sie konczą. Spurs są starzy. Spurs są połamani.

Ale Spursi maja Manu Gino. Widzieliscie co ten facet zrobil, wrocil do
gry ze zlamanym nosem i gryzl parkiet. Predator kurwa

Data: 2010-04-26 00:45:10
Autor: Leszczur
On 26 Kwi, 09:39, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]

Ale Spursi maja Manu Gino. Widzieliscie co ten facet zrobil, wrocil do
gry ze zlamanym nosem i gryzl parkiet. Predator kurwa

Pewnie gryzł go z bólu. Stern już myśli o wprowadzeniu sankcji za
publiczne gryzienie parkietu. ;-)
A Manu - wiadomo - forfiter.
Ale urwał!

Pozdro

L'e-szczur

Jezeli ktos mogl dac ciała to tylko Mavs.