Jezeli przyjac

Data: 2009-04-04 07:50:48
Autor: konserwator
Jezeli przyjac
ze PO atakuje IPN to mozna smialo powiedziec, iz ta "partia" jest UBecka!

rym
(generał) Waldemar Pawlak naszym przyjacielem jest.....
Czlowiek, ktory w swoim otoczeniu toleruje aferzystow nie moze byc prezydentem Polski!

Data: 2009-04-04 08:09:13
Autor: antyanatinae
Jezeli przyjac
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

ze PO atakuje IPN to mozna smialo powiedziec, iz ta "partia" jest UBecka!

Je¶li wzi±c pod uwagę, że ty za dowód winy Katarasińskiej, uznajesz jej s±dowe uniewinnienie, można ¶miało powiedziec, że masz nierówno pod sufitem.

P.
--

Poseł Janusz Palikot o  braciach Kaczyńskich:
"Dajemy się oszukiwać durnym bliĽniakom"

Data: 2009-04-04 08:20:21
Autor: konserwator
Jezeli przyjac

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gr6ti9$mhf$1inews.gazeta.pl...
[...]

co innego sadowe wyroki a co innego przyzwoitosc.
Hitlera tez nikt nie skazal nie mowiac o guru PO stalinie!

rym

Data: 2009-04-04 08:25:28
Autor: antyanatinae
Jezeli przyjac
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

co innego sadowe wyroki a co innego przyzwoitosc.

Niedoczytałes do końca bidoku i wyszło ci tak, że powiniene¶ się pochlastac, he, he, he!

P.

Data: 2009-04-04 08:32:30
Autor: konserwator
Jezeli przyjac

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gr6ugp$qle$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

co innego sadowe wyroki a co innego przyzwoitosc.

Niedoczytałes do końca bidoku i wyszło ci tak, że powiniene¶ się pochlastac, he, he, he!

Ciebie "doczytywac"?
nie zartuj...

hehe

rym
ps. a tak przy okazji: kogo ostatnio Niesiolecki nakapowal?

Data: 2009-04-04 08:40:42
Autor: antyanatinae
Jezeli przyjac

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał

Ciebie "doczytywac"?
nie zartuj...

Wiem, że my¶lenie nie jest twoj± mocn± stron±, ale niedoczytałe¶ to co sam wpastowałe¶! My¶l co piszesz i odpowiadaj na temat, może ci się w końcu uda.

P.

Data: 2009-04-04 08:18:05
Autor: Scoffer
Jezeli przyjac
On Sat, 4 Apr 2009 07:50:48 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

ze PO atakuje IPN to mozna smialo powiedziec, iz ta "partia" jest UBecka!

 jezeli przyjac, ze za IPN stoi PIS to ta partia jest stalinowska!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-04-04 08:21:04
Autor: konserwator
Jezeli przyjac

Uzytkownik ""Scoffer <he®sk>"" <%?brednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:2sudt4hu8mad9v0m7up09d33n2fnhfdshg4ax.com...
[...]

a co tam u twojego kumpla generala Pawlaka?
Jak tam przetargi na sikawki?

rym

Data: 2009-04-04 08:24:57
Autor: Scoffer
Jezeli przyjac
On Sat, 4 Apr 2009 08:21:04 +0200, "konserwator"
> [...]

 jezeli przyjac, ze za IPN stoi PIS to ta partia jest stalinowska!
a co tam u twojego kumpla generala Pawlaka?

 po kolei:
  1. pawlak to nie moj kumpel, nawet go nie znam
 2. nie wiedzialem, ze ma stopien generala

Jak tam przetargi na sikawki?

 trzeba by zapytac IPN...

Data: 2009-04-04 08:30:37
Autor: konserwator
Jezeli przyjac

Uzytkownik ""Scoffer <he®sk>"" <%?brednie@interia.pl> napisal w wiadomosci news:u6vdt4ttiqv3hdopkl8qtcdmlk8t5g6q1e4ax.com...
> [...]

a co tam u twojego kumpla generala Pawlaka?

 po kolei:

 1. pawlak to nie moj kumpel, nawet go nie znam

NO JAK?
HEHE
koalicjant!

ile tam na remizy pojdzie w tym roku i na dogaszania pozarow?

 2. nie wiedzialem, ze ma stopien generala

no to juz wiesz!
wy z PO lubicie generalow a to Kiszczak, a to Jaruzel czy Pawlak!

rym

Data: 2009-04-04 08:39:52
Autor: Scoffer
Jezeli przyjac
On Sat, 4 Apr 2009 08:30:37 +0200, "konserwator"
<djmac§don¨Čald@algonet.se> wrote:

 1. pawlak to nie moj kumpel, nawet go nie znam

NO JAK?

 a tak.

HEHE

 hihihihihiiiiii

koalicjant!

nie moj ;o)

ile tam na remizy pojdzie w tym roku i na dogaszania pozarow?

 caly umorzony dlug PiSu ? ;o)

 2. nie wiedzialem, ze ma stopien generala

no to juz wiesz!

 dobrze "mondrego" posluchac. jaki stopien ma braciszek prezes ?

wy z PO lubicie generalow a to Kiszczak, a to Jaruzel czy Pawlak!

 braciszkowie byli w wojsku ?

Data: 2009-04-04 11:12:04
Autor: cytryna
Jezeli przyjac

> [...]

 2. nie wiedzialem, ze ma stopien generala

no to juz wiesz!
wy z PO lubicie generalow a to Kiszczak, a to Jaruzel czy Pawlak!

W tym sezonie sikawki maja wzięcie. Każdy obszczymurek pragnie nasikać do kropielnicy co podobno ma gwarantować dostatnie życie i uznanie u koalicjanta.
Dobry przykład z Popowa czyni cuda w ZSLu. Wystarczy popatrzec jak polewa ten
cwaniak Kłopotek, jak za starych dobrych UBckich czasów.

--

Jezeli przyjac