Je?eli to prawda

Data: 2011-02-26 14:38:08
Autor: jadrys
Je?eli to prawda

To pani generałowa nie ma prawa mówić o honorze męża:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Swiadek-gen-Blasik-zwymyslal-pilota,wid,13172003,wiadomosc_prasa.html

Przełożony wymyślający żołnierzowi który chce się trzymać regulaminu, na pewno nie zaloguje na honor... Wątpliwości budzi tylko ten świadek, - dlaczego do tej pory milczał?

Data: 2011-02-26 14:03:34
Autor: MH
Je?eli to prawda
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

To pani generałowa nie ma prawa mówić o honorze męża:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Swiadek-gen-Blasik-zwymyslal-pilota,wid,
13172003,wiadomosc_prasa.html

Nawet i bez tych rewelacji wystarczy by o honorze tego pana lepiej nie mówić w
myśl zasady , że o zmarłych ......

Przełożony wymyślający żołnierzowi który chce się trzymać regulaminu, na pewno nie zaloguje na honor... Wątpliwości budzi tylko ten świadek, - dlaczego do tej pory milczał?

Widocznie miał ku temu powody. Nietrudno domyślić się jakie.

MH

Data: 2011-02-26 18:10:14
Autor: jadrys
Je?eli to prawda
W dniu 2011-02-26 15:03,  MH pisze:
[...]

Jednak mało kto nie odniesie się do prowokacyjnego zachowania wdowy. I jak dla mnie jest to wystarczający powód żeby wyrazić również swoje zdanie na ten temat.

[...]

Nie wiem na pewno, ale chyba na takie zachowanie jest paragraf... Nazywa się to ukrywaniem ważnych dla śledztwa informacji.

Data: 2011-02-26 18:13:48
Autor: MH
Je?eli to prawda
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Nie wiem na pewno, ale chyba na takie zachowanie jest paragraf... Nazywa się to ukrywaniem ważnych dla śledztwa informacji.

==============

....... między młotem , a kowadłem.

MH

Data: 2011-02-27 09:41:42
Autor: jadrys
Je?eli to prawda
W dniu 2011-02-26 19:13,  MH pisze:
[...]

KK jest bezduszny i nie przewiduje interesu świadka.

Data: 2011-02-26 15:09:14
Autor: u2
Je?eli to prawda
W dniu 2011-02-26 14:38, jadrys pisze:

[...]

Zauważ,że znalazł się świadek dopiero teraz, wygadał się dla GWna i WSI
24. Przesłuchiwany w prokuraturze nic nie powiedział.

Poza tym w męskiej rozmowie może paść trochę mięska. Mężczyźni nie
zwracają na to większej uwagi.

Data: 2011-02-26 14:58:53
Autor: MH
Je?eli to prawda

Poza tym w męskiej rozmowie może paść trochę mięska. Mężczyźni nie
zwracają na to większej uwagi.

==================

Nie pierdol !!

MH

Data: 2011-02-26 15:17:15
Autor: boukun
Je?eli to prawda

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d69098b$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bo to wstyd był od samego początku i poniżenie dla Polski, taki wariacki lot, z taką ekipą.. Tylko Polakom to sie mogło przydażyć, stwierdziłem to już 10 kwietnia u. r.

boukun

Data: 2011-02-26 17:23:41
Autor: zinek
Je?eli to prawda

[...]

bo to kolejna jebana prowokacja - gdzie jest niby ten film z okecia ?
kolejna bzdura.

Data: 2011-02-26 17:36:25
Autor: the_foe
Je?eli to prawda
W dniu 2011-02-26 15:09, u2 pisze:
Poza tym w męskiej rozmowie może paść trochę mięska. Mężczyźni nie
zwracają na to większej uwagi.

spieprzaj dziadu! ;)

--
the_foe

Data: 2011-02-26 18:09:20
Autor: jadrys
Je?eli to prawda
[...]

Na pierwszy oka można by przepuszczać że to lipny świadek. Zobaczymy jak się sprawa potoczy. Jak na razie to mam go za normalnego oszusta.

Męska rozmowa to może być w burdelu, partyjce pokera albo przy butelce, a nie w wojsku i przy wykonywaniu swoich obowiązków.

Data: 2011-02-26 21:40:21
Autor: pluton
Je?eli to prawda
Męska rozmowa to może być w burdelu, partyjce pokera albo przy butelce,
a nie w wojsku i przy wykonywaniu swoich obowiązków.

W wojsku przy wykonywaniu (nie)swoich obowiaskow wystarczy butelka.

Nullification

Data: 2011-02-27 09:41:38
Autor: jadrys
Je?eli to prawda
W dniu 2011-02-26 21:40, pluton pisze:
Męska rozmowa to może być w burdelu, partyjce pokera albo przy butelce,
a nie w wojsku i przy wykonywaniu swoich obowiązków.

W wojsku przy wykonywaniu (nie)swoich obowiaskow wystarczy butelka.

W wojsku słucha się rozkazów, a nie wykłóca z przełożonym.

Data: 2011-02-27 13:56:01
Autor: Kaczysta
Je?eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikd2ob$5sv$1news.onet.pl...
[...]

A dokładniej - rozkazy się wykonuje. Gdy podwładny zaczyna dyskutować z przełożonym o treści rozkazu - zaczyna się burdel i kończy sie armia.
AZ

Data: 2011-02-27 14:49:23
Autor: jadrys
Je?eli to prawda
W dniu 2011-02-27 13:56, Kaczysta pisze:

[...]

No tak.. Można co prawda zażądać rozkazu na piśmie, ale pierwsze trzeba go wykonać.

Data: 2011-02-27 18:00:02
Autor: Bogdan Idzikowski
Je?eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikdknh$1hm$1news.onet.pl...
[...]

W czasie lotu - włączasz podręczny samolotowy fax i masz już rozkaz na piśmie.
Podwładny, który tak się zachowa na drugi dzień szlifuje bruki.

Data: 2011-02-27 23:07:18
Autor: jadrys
Je?eli to prawda

[...]

No i to jest jasne. Oczywiście to o tych brukach. Z tym faksem to możne był różnie. - Może np. dojść nieczytelny, albo wcale nie dojść.

Data: 2011-02-28 09:46:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Je?eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikehur$i64$1news.onet.pl...

[...]

Każdy żołnierz posiada osobisty fax, by w wypadku odmowy wykonania rozkazu otrzymać go na piśmie.

Data: 2011-02-28 12:20:13
Autor: jadrys
Je?eli to prawda

[...]

I pewnie sekretarkę, albo w zależności od upodobań - sekretarza?

Data: 2011-02-28 14:08:39
Autor: Bogdan Idzikowski
Je?eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikg0dp$1f2$1news.onet.pl...

[...]

Bezwzględnie tak. A tego przekonania nabrałem oglądając w ubiegłym tygodniu w TVN24 dwóch ekspertów, pilotów. Jeden mówił, że należy wykonać zadanie, a jak nie wykonasz to masz przej..ane. Drugi mówił, że można odmówić, zażądać na piśmie itp. Przekonał mnie ten pierwszy.
I jak Błasik zażądał lotu bez pieprzenia o pogodzie, to kapitan miał tylko dwa wyjścia: lecieć lub kopa w d..ę.
I to byłoby na tyle.

Data: 2011-02-28 18:27:56
Autor: jadrys
Je??eli to prawda

[...]

To jest oczywiste. Żołnierze wiedzą że stawiając przełożonym warunki daleko nie zajdą. I tak jest nie tylko w wojsku, ale w całym życiu. Dlatego trudno mi uwierzyć w tą kłótnię o tak błahą sprawę jak prognoza pogody. Więc możemy przyjąć prawie z pewnością że ten świadek jest z kapelusza wyciągnięty.

Data: 2011-02-28 18:45:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Je??eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikglv2$jba$1news.onet.pl...

[...]

Świadek z kapelusza, a Błasik meldował przezydentowi, no bo tak nigdy się nie robi. I nagranie z kamery.
Wiedz o tym, że świadek mówił pierwszy i to coś 2 miechy temu (GW podawała).
To mamy dwa potwierdzenia.
Ale wy nie możecie w to uwierzyć, bo wam rozpi...ala bzdurny pomysł zamachu.

A w wypadkach innych już tacy ostrożni nie jesteście.
Pomówienie Blidy przez kryminalistkę za obietnicę wypuszczenia z aresztu wystarczyło by wypuśćić na Blidę dziką sforę o 6-tej rano.
Pomówienie Mazura przez kryminalistę wystarczyło na wniosek o ekstradycję. Amerykański sędzia wyśmiał ten wniosek.

Data: 2011-02-28 18:58:26
Autor: the_foe
Je??eli to prawda
[...]

no i slynna lista Ziobry, co z nia pojechal do Szwajcarii w poszukiwaniu lewej kasy Bog wie kogo. Tez go wysmiali.

--
the_foe

Data: 2011-02-28 20:37:20
Autor: jadrys
Je??eli to prawda

[...]

Gdybyś myślał logicznie to też byś poddał w wątpliwość zeznania tego świadka.
  Kamery przemysłowe nie rejestrują dĹşwięku.
I to pomĂłwienie kazało jej popełnić samobĂłjstwo gdy weszła  do niej policja?
  Amerykanie mają gdzieś żądania swojego wasala.

Data: 2011-03-01 09:06:10
Autor: Bogdan Idzikowski
Je??eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikgtgv$f9g$2news.onet.pl...

[...]

Zachowanie przed kamarami może potwierdzać lub zaprzeczać treści rozmowy.
Blida popełniła samobójstwo i wytarła odciski palców.
Gdyby w żądaniu ekstradycji były fakty, sędzia inaczej by się zachował.

Data: 2011-03-01 13:27:47
Autor: jadrys
Je?eli to prawda

Gdybyś myślał logicznie to też byś poddał w wątpliwość zeznania tego świadka.
 Kamery przemysłowe nie rejestrują dźwięku.
I to pomówienie kazało jej popełnić samobójstwo gdy weszła  do niej policja?
[...]

Ale pewność o czym oni dyskutowali będziemy mieć tylko wtedy gdy specjalista od czytania treści z ruchu warg nie będzie miał nic wspólnego z polityką.., - no i inie będzie to też taka całkowita pewność.

Może strzeliła przez ręcznik, albo coś w tym rodzaju. Chyba nie wierzysz że policja przyszła do niej z rozkazem zamordowania?

GW*o prawda, jankesi jeszcze w niczym nie poszli nam na rękę. Taki mają styl że krajom takim jak Polska zawsze i wszędzie mówią nie, oczywiście takie odmowy są zawoalowane w dyplomatyczne maniery, ale fakt pozostanie faktem bez względu na to jak nam się go podaje.

Data: 2011-03-01 15:53:23
Autor: cirrus
Je??eli to prawda
[...]

Rzeczywiście błaha bo kosztowała życie 96 osób.

--
stevep

Data: 2011-03-01 22:12:43
Autor: jadrys
Je?eli to prawda
W dniu 2011-03-01 15:53, cirrus pisze:
[...]

Ten zamach nie miał wiele wspólnego z silami natury.

Data: 2011-03-02 08:36:45
Autor: Bogdan Idzikowski
Je?eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikjnf6$l74$1news.onet.pl...
[...]

Z siłami kosmicznymi? Czy astralnymi?

Data: 2011-03-02 15:34:20
Autor: jadrys
Je?eli to prawda

Ten zamach nie miał wiele wspólnego z silami natury.

Z siłami kosmicznymi? Czy astralnymi?

Raczej siłami perswazji.. Zarówno z pokładu jak i z wieży.

Data: 2011-03-02 16:02:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Je?eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iklkg0$bef$1news.onet.pl...

Ten zamach nie miał wiele wspólnego z silami natury.

Z siłami kosmicznymi? Czy astralnymi?

Raczej siłami perswazji.. Zarówno z pokładu jak i z wieży.

No to sru - wyjaśniaj.

Data: 2011-03-03 15:56:23
Autor: jadrys
Je??eli to prawda

[...]

Ile razy można to samo wyjaśniać?

Data: 2011-03-03 16:21:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Je??eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikoaki$1o9$4news.onet.pl...

[...]

Jeszcze nigdy całościowo nie opisywałeś przebiegu domniemanego zamachu. Tylko coś tam bąkałeś półgębkiem.

Data: 2011-03-03 22:05:40
Autor: jadrys
Je??eli to prawda

[...]

Opisywałem już to całościowo, a nawet wprowadzałem poprawki.

Data: 2011-03-04 09:30:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Je??eli to prawda

[...]

Chyba we własnej imaginacji. Na psp nic takiego nie widziałem.

Data: 2011-03-04 13:11:35
Autor: jadrys
Je??eli to prawda

[...]

Pewnie przeoczyłeś, - kilka miesięcy opisywałem to kilkukrotnie.

Data: 2011-03-04 13:46:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Je??eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikqksk$bfj$1news.onet.pl...

[...]

Starannie czytam psp i nic takiego nie widziałem. Pewnie boisz się kompromitacji. W ciągu kilku miesięcy wiele zmieniło się. Mamy większą wiedzę. I coraz większą.

Data: 2011-03-05 10:53:35
Autor: jadrys
Je??eli to prawda

[...]

No, mylisz się, - opisywałem to całościowo, a i wprowadzałem małe poprawki detali.

Tak, po roku znajdują się świadkowie których zeznania "rzucają nowe światło na tą sprawę"... koń by się uśmiał.

Data: 2011-03-05 11:10:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Je??eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikt172$hd2$1news.onet.pl...

[...]

No cóż. Niektórzy są na zawsze pozbawieni zdrowego rozsądku. Jesteś tego przykładem.

Data: 2011-03-05 16:10:55
Autor: jadrys
Je??eli to prawda

[...]

Albo tacy co nie znają życia, albo co gorsze za pieniądze sieją dezinformację.

Data: 2011-02-28 18:56:47
Autor: the_foe
Je?eli to prawda
[...]

tym bardziej ze jakies kwasy w jednostce byly, a Protasiuk byl tam sekowany (albo byl cieniasem i nie nalezaly mu sie awanse, ale wynik ten sam - czul sie gnojony i sie stawial). Dzialanie pod presja w lotnictwie jest niedpuszczalne (nie liczac misji bojowych ofc)

--
the_foe

Data: 2011-02-28 19:06:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Je?eli to prawda

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ikgnks$pk$1news.dialog.net.pl...
[...]

Będziemy wiedzieli trochę więcej (o ile to prawda, a nie wymysł gazety):

Co mówił generał? Odczytają z ruchu warg
więcej:
http://www.fakt.pl/Co-mowil-general-Odczytaja-z-ruchu-warg,artykuly,97280,1.html

Data: 2011-02-28 18:16:44
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

ROTFL - ale komedia.

Data: 2011-02-28 19:30:07
Autor: the_foe
Je?eli to prawda

[...]

odpowiednie srodowisko zlustruje czlowieka od czytania z ruchu warg. Na pewno mial ojca w KBW ;)

--
the_foe

Data: 2011-02-28 19:07:10
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
odpowiednie srodowisko zlustruje czlowieka od czytania z ruchu warg. Na pewno mial ojca w KBW ;)

to odpowiednie srodowisko potrafi takze wyslac archeologow na miejsce
katastrofy lotniczej po uplywie wielu dni, co jest ewenementem na miare
swiatowa i niewatpliwie duzym sukcesem, ktory zostal osiagniety w konkurencji
bicia rekordow glupoty.

Data: 2011-02-27 19:25:46
Autor: złodziej podatków
Je?eli to prawda
> [...]

Zauważ,że znalazł się świadek dopiero teraz, wygadał się dla GWna i WSI

24. Przesłuchiwany w prokuraturze nic nie powiedział.

 W życiu jest taka zasada że nie pytany nie odpowiada. A w prokuraturze tym bardziej. Nie pytali więc nic nie wspominał. --

Data: 2011-02-27 23:07:14
Autor: jadrys
Je?eli to prawda
W dniu 2011-02-27 19:25, złodziej podatków pisze:
[...]

To po co go wzywali, żeby nie zapytać?

Data: 2011-02-26 15:33:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Je?eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikavmo$ksg$1news.onet.pl...

[...]

Taki tępy jesteś? Ma dobrą pracę i nie chce jej stracić. I nie do tej pory, gdyż mówił to wcześniej, ale nie chciał przed prokuratorem.

Data: 2011-02-26 18:08:44
Autor: jadrys
Je?eli to prawda

[...]

Nie sądzę żeby za wyjawienie prawdy ktoś go zwolnił.

Data: 2011-02-26 19:47:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Je?eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikbc5f$16c$3news.onet.pl...

[...]

Życia chłopie nie znasz. Nie ośmieszaj się. Za drobniejsze sprawy ludzie mili kłopoty.
A przypomnij sobie, co mówili krewni ofiar z katastrofy w Mirosławcu. Jak ich straszono, by nie rozpuszczali języków.

Data: 2011-02-27 09:41:34
Autor: jadrys
Je?eli to prawda

[...]

Znam życie aż za dobrze.. Ja tylko odniosłem się do tej konkretnej sprawy. A tu nie widzę powodów zaszkodzenia komukolwiek (poza pamięcią po Generale, rzecz jasna) wyjawieniem tego incydentu na lotnisku.

Data: 2011-02-27 12:27:05
Autor: Bogdan Idzikowski
Je?eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikd2oc$5sv$4news.onet.pl...

[...]

Ale świadek widział!

Data: 2011-02-27 14:49:19
Autor: jadrys
Je?eli to prawda

[...]

To nie powinien milczeć.

Data: 2011-02-27 17:57:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Je?eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikdknh$1hm$3news.onet.pl...

[...]

To mu powiedz! Na pewno cię usłucha.

Data: 2011-02-27 23:07:10
Autor: jadrys
Je?eli to prawda

[...]

To już leży w gestii prokuratora.

Data: 2011-02-28 16:38:06
Autor: the_foe
Je?eli to prawda
W dniu 2011-02-27 14:49, jadrys pisze:

[...]

a jak milczal rok? Powinien mowic czy dalej milczec?

--
the_foe

Data: 2011-02-28 18:27:26
Autor: jadrys
Je??eli to prawda
W dniu 2011-02-28 16:38, the_foe pisze:

a jak milczal rok? Powinien mowic czy dalej milczec?

Tak. Teraz tylko wprowadza zamieszanie do tej sprawy i sprawia że można w niej poczuć próbę kreowania faktów.

Data: 2011-02-28 18:49:03
Autor: the_foe
Je??eli to prawda
W dniu 2011-02-28 18:27, jadrys pisze:
W dniu 2011-02-28 16:38, the_foe pisze:

a jak milczal rok? Powinien mowic czy dalej milczec?

Tak. Teraz tylko wprowadza zamieszanie do tej sprawy i sprawia Ĺźe moĹźna
w niej poczuć próbę kreowania faktów.

a jakby mial informacje, ze Tusk przez telefon zmuszal pilota do startu a potem do podejscia?

--
the_foe

Data: 2011-02-28 20:37:16
Autor: jadrys
Je??eli to prawda
W dniu 2011-02-28 18:49, the_foe pisze:
[...]

To i tak by mu nikt nie uwierzył, skoro mówi to dopiero teraz.

Data: 2011-03-01 02:01:48
Autor: the_foe
Je??eli to prawda
W dniu 2011-02-28 20:37, jadrys pisze:
[...]

Nasz Dziennik by mu uwierzyl

--
the_foe

Data: 2011-03-01 13:27:17
Autor: jadrys
Je?eli to prawda
W dniu 2011-03-01 02:01, the_foe pisze:

To i tak by mu nikt nie uwierzył, skoro mówi to dopiero teraz.

Nasz Dziennik by mu uwierzyl

Bo "Nasz Dziennik" nie szuka prawdy tylko swoich racji.

Data: 2011-02-26 16:24:10
Autor: Hans Kloss
Je?eli to prawda

[...]

Dlaczego J.Kaczyński milczałponad pół roku, a potem oświadczył, że ten w trumnie to nie jego brat?

HansKoss

Data: 2011-02-26 16:46:51
Autor: Marek Czaplicki
Je?eli to prawda
Hans Kloss pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 16:24 :
Dlaczego J.Kaczyński milczałponad pół roku, a potem oświadczył, że ten w
trumnie to nie jego brat?

pan prezes nie powiedział tego, że to nie jego brat. z właściwą dla siebie intuicją stwierdził jedynie, że "nie jest pewny.." . mała rzec, ale pan prezes zawsze stosuje takie wybiegi gdy chce aby pół Polski dociekało, co chce powiedzieć. drugie pół ma to gdzieś.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 17:03:41
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

szkoda, ze ty  nie masz nie tylko intuicji, ale przede wszystkim brak ci
elementarnej przyzwoitosci, bo odpowiadasz na tekst wielonikowego trolla,
ktory podszywa sie pod inne osoby na tej grupie. Takie podszywanie, jest wyjatkowym chamstwem i wykroczeniem. Skoro wiec popierasz tego typu chamstwo i wykroczenia, to widocznie sam jestes
nie lepszy od tego ktory popelnia tego typu wykroczenia.

Twoja opinia o Kaczynskim jest wiec nic nie warta, bo to opinia osoby o bardzo
niskim morale.

Ponadto na jakiej podstawie, twierdzisz, ze jakies pol Polski docieka, a inne
pol ma to w nosie? Robiles sondaze na ten temat?

Data: 2011-02-26 18:14:19
Autor: Marek Czaplicki
Je?eli to prawda
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 18:03 :

Ponadto na jakiej podstawie, twierdzisz, ze jakies pol Polski docieka, a
inne pol ma to w nosie?

Robiles sondaze na ten temat?

tak. pytałem się swoich kumpli. połowa kumpli w ogóle nie interesuje się polityką. druga połowa ma pana prezesa za .... czy to wystarczy? Ty też w wielkim szacunku mając zasady, używasz nika. dlaczego więc zabraniasz tego innym? może byś tak zajął się w większości trawionego czasu na grupie, polityką, a nie dociekaniami kto jest agentem i dlaczego?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 17:34:58
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
[...]

ale to nie jest sadaz. Ja mam kumpli ktorzy mowia zupelnie cos innego, anizeli
twopi kumple i wszyscy interesuja sie polityka i ekonomia.

W moim otoczeniu, sadaz wypadlby wiec inaczej, anizeli w twoim otoczeniu.

Data: 2011-02-26 18:40:15
Autor: Marek Czaplicki
Je?eli to prawda
obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 18:34 :

[...]

a myślisz, że jak są przeprowadzane prawdziwe sondaże. przecież pan prezes Jarosław Kaczyński czasami wyraźnie daje znak, że są sondaże dla łże-mediów i takie jakieś nadzwyczajnie prawdziwe. w tych pierwszych prowadzi cały czas Platforma, w tych drugich pan prezes jest świętym człowiekiem i ma circa 99,999 %
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 18:12:59
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
[...]

generalnie w krajach cywilizowanych tego typu sadazy nikt nie przeprowadza.
To za czasow tuska tego typu maniera zostala doprowadzona do absurdu, bo *cenrala* w ten sposob po prostu sprawdza, jakie sa nastroje spoleczne,jakie
rezultaty idoktrynacji non stop prowadzonej przez czolowe postkomusze
masmedia, oraz na co ta banda rzadzaca aktualnie, moze sobie jeszcze z tak
zniewolonym (George Orwell nawet o takich rezultatach nie snil)spoleczenstwem
pozwolic.

Jak widac pozwolic sobie moze jeszcze na bardzo duzo,szczegolnie po zamachu
pod Smolenskiem, kiedy zastraszono jeszcze bardziej to juz niezle zniewolone
spoleczenstwo.

Pan Jaroslaw Kaczynski jest czlowiekiem normalnym, a nie swietym.
Ja na jego miejscu (kiedy mial wladze w reku), pozwolil bym sobie na duzo
wiecej, skoro jak sie okazuje i tak trzeba bylo za probe zmian, zaplacic
zyciem. Ja zycia bym tak tanio komuchom, nie oddal:))

Data: 2011-02-26 19:42:55
Autor: Marek Czaplicki
Je?eli to prawda
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 19:12 :
[...]

zaczynam się bać. więc pan prezes jako premier mógł "pozwolić sobie na dużo więcej niż robił". ciekawość kiedy do rządzących dojedzie w końcu prosta refleksja, że nie mają władzy dla samego upajania się nią, ale są wybrani nie do władania, ale do rządzenia?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 18:52:26
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
> [...]

zaczynam się bać. więc pan prezes jako premier mógł "pozwolić sobie na dużo więcej niż robił". ciekawość kiedy do rządzących dojedzie w końcu prosta refleksja, że nie mają władzy dla samego upajania się nią, ale są wybrani nie do władania, ale do rządzenia?

Pana Jaroslawa sie boisz? A Tuska i Komoruskiego nie?

A za czyich rzadow (od tzw. transformacji ustrojowej) zginelo najwiecej
osob nalezacych do opozycji, dowodcow wojskowych (podobno wiecej anizeli
podczas II wojny swiatowej- w samych tylko katastrofach lotniczych) jak i do
administracji tegoz rzadu?

Np. Pan Grzegorz Michniewicz to byl nawet bardzo bliski wspolpracownik tuska.

Sadownictwo, sluzby wszelkiego rodzaju, wymiar sprawiedliwosci w rozsypce
etcetera, i ty sie tego nie boisz? A stac cie na wynajecie ochrony, bo byc moze niebawem bedziesz jej potrzebowal
dla siebie i rodziny, jak tusk jeszcze porzadzi:))

Data: 2011-02-26 20:06:44
Autor: Marek Czaplicki
Je?eli to prawda
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 19:52 :

Pana Jaroslawa sie boisz? A Tuska i Komoruskiego nie?

pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego boję się z jednej przyczyny. nie wyobrażam sobie sytuacji w której chciałbym być rządzony przez starego kawalera, czyli człowieka, który nie potrafił nawiązać normalnych stosunków z piękniejszą połową Polaków. ja wiem zaraz pojawi się opinia, że pan prezes ukochał Polskę, Polaków i co tam jeszcze. ale wiem też że kobiety mają intuicję i na kilometr wyczują fałsz i nieumiejętność poradzenia sobie w życiu.
dla mnie poza tym Tusk jest takim gościem, z którym chętnie poszedłbym na piwo i pogadał o pierdołach. to tyle i aż tyle. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 11:24:02
Autor: Hans Kloss
Je?eli to prawda
On 26 Lut, 20:06, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

dla mnie poza tym Tusk jest takim go ciem, z kt rym ch tnie poszed bym na
piwo i pogada o pierdo ach. to tyle i a tyle. :-)
Taki jest właśnie granice możliwościi tuskodonka- piłeczka, piwo i
gadanie o pierdołach. I nic ponad to, co już w tym roku wyjaśnią mu
zapewne wdzięczni wyborcy. Poza tym przywódca jest od rządzenia, od
podejmowania trafnych decyzji i wykonywania ich a nie od "nawiązywania
normalnych stosunków" czy picia piwa na piłkarskim meczyku.
Kompetencje ci się pochrzaniły, nie po raz pierwszy zresztą...
J-23

Data: 2011-02-26 20:37:15
Autor: Marek Czaplicki
Je?eli to prawda
Hans Kloss pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 20:24 :

[...]

nie jestem odosobniony. to "wyznawcy" prawej strony tzw sceny politycznej wyobrażają sobie swojego wyborcę jako takiego, który o niczym innym nie myśli tylko ważkie sprawy wszechświata pod kopułką obraca. w przeważającej większości wypadków ludzie głosując opierają się na prostych przesłankach. ożeniony/zamężna to normalny mężczyzna/kobieta, lubi życie rodzinne, wychowuje dzieci to i wie ile utrzymanie normalnego domu wymaga zachodu itd... może Ty jesteś inny i do swojego głosu dokładasz jakieś wymieniane przez wszystkie przypadki przez polityków zagadnienia: Ojczyzna, Bóg, honor itd... ja nie wnikam dlaczego ludzie oddają na tego czy tamtego głos. interesuje mnie tylko dlaczego ja mam oddać głos na tego lub owego.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 19:46:12
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
> [...]

> gadanie o pierdołach. nie jestem odosobniony. to "wyznawcy" prawej strony tzw sceny politycznej wyobrażają sobie swojego wyborcę jako takiego, który o niczym innym nie myśli tylko ważkie sprawy wszechświata pod kopułką obraca. w przeważającej większości wypadków ludzie głosując opierają się na prostych przesłankach. ożeniony/zamężna to normalny mężczyzna/kobieta, lubi życie rodzinne, wychowuje dzieci to i wie ile utrzymanie normalnego domu wymaga zachodu itd... może Ty jesteś inny i do swojego głosu dokładasz jakieś wymieniane przez wszystkie przypadki przez polityków zagadnienia: Ojczyzna, Bóg, honor itd... ja nie wnikam dlaczego ludzie oddają na tego czy tamtego głos. interesuje mnie tylko dlaczego ja mam oddać głos na tego lub owego.

nie wiem co ci odpowie Hans Klos, ale ty chyba nie rozumiesz gdzie ty w ogole
zyjesz.

Polska jest w takiej sytuacji, ze polityk ktory rzadzi krajem nie ma prawa
zachowywac sie jak na wczasach. To tak jakby. glowa rodziny ktora jest zadluzona po uszy, urzadzala sobie
nadal wycieczki i bale, kiedy zona z dziecmi nie maja za co zaplacic za
mieszkanie, a komornik stoi pod drzwiami.

Ba, ponadto ta jego rodzina zaczyna miec problemy z zakupem podtawowych
srodkow do przezycia.

Ale ty myslisz jak panienka, ktora z towarzystwa takiego gogusia, jest bardzo
zadowolona:)

Data: 2011-02-26 20:59:07
Autor: Marek Czaplicki
Je?eli to prawda
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 20:46 :

[...]

a powiedz mi jedno. kiedy pan prezes będąc premierem polskiego rządu zachowywał się i mówił rzeczy jak mężczyzna. bez owijania w bawełnę? np dymisjonując jednego ze swoich vice-premierów mówił, ze już nigdy nie wolno kontaktować się z ludźmi o marnej reputacji i to nigdzie indziej tylko na zorganizowanej ad hoc "masówce". a potem tylnymi drzwiami ustanowił znowu tego człowieka ministrem i vice-premierem. dlaczego każesz mi się przejmować w swych wyborach całą Polską nie zauważając że dla każdego Polaka, Polska to to czy będzie co do garnka włożyć dzisiaj i jutro? skoro w wyborach startują ludzie którzy chcą rządzić, to po jaką cholerę ja mam jeszcze rozmyślać o jakichś wielkich sprawach. dla mnie ja i moja rodzina są najważniejsze w całym kosmosie. nie przejmuję się całym narodem bo uważam że jak ja zadbam o swój kawałek narodu, swoją rodzinę  i tak samo postąpią inni, to każdy będzie zadbany i zadbany będzie naród.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 20:20:35
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
[...]

nie wiem o czym mowisz. Podaj mi link do zrodla tej informacji, to sprobuje wtedy odpowiedziec.

[...]

ja ci sie nie kaze przejmowac. Jestes na grupie o polityce, wiec jakos ta
polityka sie chyba przejmujesz skoro tu jestes.

Piszesz tu teksty w ktorych krytykujesz PiS i braci Kaczynskich, wiec ci
ripostuje, kiedy z twoimi wypowiedziami sie nie zgadzam, bo uwazam, ze mijasz
sie z prawda.

Ty po prostu nie rozumiesz, jaki wplyw ma sytuacja ogolna kraju w ktorym
zyjesz, na sytuacje twojej rodziny i jej dobrobytu. Ty nie widzisz tych
zwiazkow, ktore sa oczywiste dla kazdego mieszkanca kraju ktorego nie zarazono
komunizmem.

To wlasnie tej obecnej wladzy, zalezy abys takich zwiazkow nie widzial i nie
zabiegal o nie. Oni kontyntynuuja ta sama polityke jaka prowadzili w PRL-u
komunisci, a wczesniej okupanci wobec Polski (Niemcy w czasie wojny, zaborcy).

Dlatego jestesmy generalnie coraz biedniejsi, bo oni nie mysla wlasnie o
narodzie jako calosci(a dokladniej o naszych rodzinach), ale tylko o swoich
rodzinach i swoich kontach w banku.

Data: 2011-02-26 21:34:51
Autor: Marek Czaplicki
Je?eli to prawda
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 21:20 :

nie wiem o czym mowisz. Podaj mi link do zrodla tej informacji, to
sprobuje wtedy odpowiedziec.

Zapewnił, że ze sprawy wyciągnięto wniosek: "Nigdy więcej nie wolno już rozmawiać z ludźmi o marnej reputacji" - powiedział.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,3655358.html

Piszesz tu teksty w ktorych krytykujesz PiS i braci Kaczynskich, wiec ci
ripostuje, kiedy z twoimi wypowiedziami sie nie zgadzam, bo uwazam, ze
mijasz sie z prawda.

przeglądnij sobie archiwum grupy. krytykuję nie tylko PiS i nie tylko wymienionych przez Ciebie. ostatnio pamiętam była taka dyskusja o ograniczeniu wydatków na kampanie wyborcze i np PiS zorganizował kampanię wyborczą samorządową w internecie za kilkanaście tys w skali kraju. pochwaliłem to i chciałbym by tak postępowały inne partie. więc argument nie trafiony.
[...]

mój drogi. pozwól mi samemu rozstrzygać co w moim życiu zależy od rządzących, a co ode mnie. ja jestem dorosły i jak synek chciał na coś domowego dać ze swojej skarbonki to mu powiedzieliśmy, że pieniądze w jego skarbonce są tylko dla niego i my dlatego jesteśmy jego rodzicami, żeby zadbać o wszystkie rzeczy w domu. ja wiem. dwadzieścia lat budowania wolnego rynku i cały czas od rządzących wymaga się żeby zajmowali się brakiem masła w sklepie. trzeba sobie radzić w życiu i nie mówię o przekrętach tylko o tym, żeby samemu być odpowiedzialny za swoje życie.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 20:53:30
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
> [...]

Zapewnił, że ze sprawy wyciągnięto wniosek: "Nigdy więcej nie wolno już rozmawiać z ludźmi o marnej reputacji" - powiedział.

ale to napisali w GW, a ja tej gazecie nie wierze za grosz, bo to nie jest
gazeta informacyjna, tylko dezinformacyjna.

> [...]

przeglądnij sobie archiwum grupy. krytykuję nie tylko PiS i nie tylko wymienionych przez Ciebie. ostatnio pamiętam była taka dyskusja o ograniczeniu wydatków na kampanie wyborcze i np PiS zorganizował kampanię wyborczą samorządową w internecie za kilkanaście tys w skali kraju. pochwaliłem to i chciałbym by tak postępowały inne partie. więc argument nie trafiony.

a po co mam przegladac? Nie jestes az taka wazna osoba, zebym na ciebie tracil
czas. Generalnie piszesz przewaznie anty-pisowsko, czepiasz sie pierdol,
wynajdujesz absurdalne zarzuty, a powaznych oznak nieudolnosci rzadu tuska,
nie zauwazasz. Ba, ty twierdzisz, ze to fajny gosc i poszedlbys z nim na piwo.

Przykro mi, ale rozumujesz niestety tak typowa blondynka, a nie facet ktory
twardo stoi na ziemi.

> [...]
> zarazono komunizmem.

mój drogi. pozwól mi samemu rozstrzygać co w moim życiu zależy od rządzących, a co ode mnie.

alez ja ci nie bronie rozstrzygac o twoim zyciu. Jak sobie poscielesz tak
bedziesz mial. Stwierdzam tylko,ze ty nie widzisz pewnych zwiazkow pomiedzy
twoja sytuaacja, a sytuacja kraju w ktorym przyszlo ci zyc. Jest to po prostu
odpowiedz, na sugestie ktore zawarles w tekscie powyzej. Przeczytaj co napisales i dlaczego nastepnie tak, a nie inaczej ci
odpowiedzialem. ja jestem dorosły i jak synek chciał na coś
[...]

Wiesz co Marek, ty jestes naprawde w sumie bardzo sympatyczny czlowiek, ale chyba mowimy zupelnie innymi jezykami, mimo ze obydwaj poslugujemy sie j. polskim.

Chyba jednak jestes troche zagubiony, wiec postaram sie zmienic retoryke w
stosunku do ciebie i wybacz jesli wczesniej nieco zbyt ostro cie potraktowalem.

Data: 2011-02-26 22:02:41
Autor: Marek Czaplicki
Je?eli to prawda
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 21:53 :
ale to napisali w GW, a ja tej gazecie nie wierze za grosz, bo to nie jest
gazeta informacyjna, tylko dezinformacyjna.
skoro Ci źródło nie odpowiada. to inne
http://www.wiadomosci24.pl/artykul/cham_i_warchol_o_marnej_reputacji_9302.html --
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 21:17:39
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
> [...]
> ale to napisali w GW, a ja tej gazecie nie wierze za grosz, bo to nie jest
> gazeta informacyjna, tylko dezinformacyjna.

:)))...to zrodlo jest tak samo miarodajne jak GW. Nie wiesz do kogo nalezy WSI24?

Takie informacje nalezy zwasze wziac z duza dosza ostroznosci i nastepnie isc do zrodla, jesli chce sie uzyskac obiektywna informacje.

Dlatego wlasnie na tej grupie tak sie awanturuje i krzycze, ze obiektywna
rzetelna informacja jest dzisiaj na wage zlota.

Drogi Mraku, my zyjemy w swiecie iluzji i dezinformacji. Niestety taka jest
rzeczywistosc i trzeba umiec sie przd tym swiatem iluzji i dezinformacji jakos
bronic, aby dokonywac najmniej blednych dla nas wyborow.

Data: 2011-02-26 13:27:26
Autor: Hans Kloss
Je?eli to prawda
On 26 Lut, 22:17, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Drogi Mraku, my zyjemy w swiecie iluzji i dezinformacji.

Już sam fakt że niemal rok po tej tragedii pojawiają się nagle jakieś
nowe filmy rewelacyjne z miejsca zdarzenia i nowi świadkowie rzucający
"całkiem nowe" (ROTFL) światło na jego okoliczności budzi u ludzi
przytomnych uśmiech politowania.
Zwłaszcza ze owe "rewelacyjne dowody i zeznania" doskonale współgrają
z  kampanią oszczerstw i kalumnii wszczętą  przez środowiska niechętne
Prezydentowi Kaczyńskiemu już na drugi dzień po katastrofie....
J-23

Data: 2011-02-26 21:37:00
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): Już sam fakt że niemal rok po tej tragedii pojawiają się nagle jakieś
[...]

mnie osobiscie szokuje fakt, jak ludzie moga byc powaznie zdezinformowani.
Podejrzewalem Marka o udwanie, ale po dzisiejszej z nim dyskusji widze, ze on chyba tak to wszytko jednak widzi.

Wiem tez, ze to jest stosunkowo mlody czlowiek i chyba nie wie w jakim kraju
jednak zyje. W PRL, bylo podobnie i wielu mlodych ludzi nie zdawalo sobie sprawy w czym
przyszlo im zyc.

Data: 2011-02-26 22:28:54
Autor: Marek Czaplicki
Je?eli to prawda
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 22:17 :
[...]

ależ ja te słowa prezesa o ludziach marnej reputacji oglądałem w TV na własne uszy, dlatego dziwi mnie to podejście o podanie źródeł. źródło podałem.

--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 21:43:56
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
> [...]

ależ ja te słowa prezesa o ludziach marnej reputacji oglądałem w TV na własne uszy, dlatego dziwi mnie to podejście o podanie źródeł. źródło podałem.

ale chwila moment.  W koncu jakiej to niby marnej reputacji byl LPR albo
Samoobrona?
Taka gebe im przyklejono. Kaczynski z nimi zawarl koalicje bo nie mial innego
wyjscia (wielokrotnie o tym byla juz mowa w sieci).

W trakcie trwania tej koalicji zaczely wychodzic na swiatlo dzienne jakies
brudy i Kaczynski byl zmuszony zrezygnowac z tej wspolpracy.

Zachowal sie tak jak zachowuja sie w panstwach o ustabilizowanej demokracji,
mezowie stanu. Podaja sie do dymisji, a nie trzymaja sie jak goowno obcasa
swojego stolka. A tak wlasnie postepuje tusk. Trzyma sie na sile i na chama.

Data: 2011-02-26 22:55:51
Autor: Marek Czaplicki
Je?eli to prawda
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 22:43 :

[...]

przecież o ludziach "marnej reputacji" mówił pan prezes Jarosław Kaczyński.
ja nie wnikam w to czy pan prezes miał wyjście czy jego nie miał.
wiesz ja mieszkam w miejscu skąd pochodzi pan Andrzej Lepper i tu ludzie dobrze wiedzą kim jest i co sobą reprezentuje.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 22:20:22
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
> [...]

wiesz ja mieszkam w miejscu skąd pochodzi pan Andrzej Lepper i tu ludzie dobrze wiedzą kim jest i co sobą reprezentuje.

a co miala w/g ciebie zrobic w sytuacji w ktorej sie znalazl? Mial od razu rozwiazac rzad?

Pojecie *marna reputacja* jest zreszta pojeciem wzglednym. Ty uwazasz akurat Leppera za czlowieka o marnej reputacji i przyczepiles sie z
tego powodu do Pana Kaczynskiego, bo ty akurat tak uwazasz.

Samooobrone jednak jakasz czesc spoleczenstwa wybrala. Dzisiaj zwolennicy Komoruskiego, wrzeszcza ze zostal wybrany w demokratycznychg wyborach, wiec
pomimo autentycznie bardzo podejrzanej reputacji to to jest OK?

A jaka reputacje ma Tusk i jego rzad? To ci nie przeszkadza?

Data: 2011-02-26 22:33:34
Autor: Marek Czaplicki
Je?eli to prawda
Marek Czaplicki pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 22:28 :

[...]

to nie tvn24.pl lecz coś innego. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 21:48:08
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
to nie tvn24.pl lecz coś innego. :-)

a kto zalozyl ten portal i dlaczego akurat koncowka 24 ? Kto go prowadzi? Widzisz jak sie z mety kojarzy? Sam tekst niestety tendencyjny, malo rzetelny i malo obiektywny.
Tal sie nie pisze tekstow zupelnie niezaleznych.

Data: 2011-02-26 23:09:34
Autor: Marek Czaplicki
Je?eli to prawda
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 22:48 :

[...]

a konkrety. co ma nazwa portalu do zawartych treści. skoro cały czas Ci nie odpowiada źródło to przegooglaj "Andrzej Lepper", "Ludzie o marnej reputacji" czy tym podobne. rządasz źródeł. napisz jakie są wg Ciebie wiarygodne. potem pogadamy. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 22:29:42
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
[...]

ale co to ma do rzeczy? Kto rzadzi od trzech lat Polska? Lepper? Kto kuma sie z wrogami Polski? Kto ma fatalna reputacje? Kto ma gdzies Polske?
Kto doprowadzil do ruiny Polske ? Lepper?

O czym mamy pogadac? Skoro ty nadal podajesz jakies absurdalne zarzuty w
stosunku do polityka, ktory od trzech lat nie rzadzi i podal sie do dymisji,
jak prawdziwy maz stanu, wlasnie dlatego, ze zawidl sie na koalicjancie.
ktorym byl Lepper. Chcesz mnie do czego przekonac? Do tego, ze Pan Kaczynski ktory zachowala sie
jak maz stanu, jest gorszy od klamliwej , pozbawionej honoru i godnosci ljazy,
ktora trzyma sie jak howno obcasa swojego stolka?

Mam sie do niego przekonac, tylko dlatego, ze on jest taki fajny kumpel do piwa?

Ty sie dobrze czujesz?

Data: 2011-02-27 19:47:11
Autor: elele
Je?eli to prawda
> [...]

> ale to napisali w GW, a ja tej gazecie nie wierze za grosz, bo to nie jest

> gazeta informacyjna, tylko dezinformacyjna.

jemu nie odpowiada żadne źródło w którym nie można odwrócić kota ogonem. Jest nieprzemakalny i niereformowalny. Nawet patrząc na czarne powie że jest białe jeżeli wódz tak każe. Przegraną w wyborach nazwać sukcesem lub stwierdzić że prezydent został wybrany przez pomyłkę. Ta formacja tak ma.

Data: 2011-02-27 18:56:13
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
elele@poczta.onet.pl napisał(a):
[...]

kota ogonem to wlasnie ty biedny czlowieczku odwracasz. Dlaczego nie piszesz
pod jednym nickiem *zlodziej podatkow*, tylko po kolejnym na tej samej grupie? Chcesz w ten sposob robic *tlum* rzekomych zwolennikow pelobandy, zlodzieju
podatkow i maly oszuscie?

Data: 2011-03-05 15:51:57
Autor: złodziej podatków
Je?eli to prawda
> [...]

Chcesz w ten sposob robic *tlum* rzekomych zwolennikow pelobandy, zlodzieju

Pogięło cię. Nie naprężaj się tak bo się zes....sz. Chyba nie bez przyczyny
ktoś już tu przerobił twój nick zgodnie z rzeczywistością.

Data: 2011-02-26 19:25:31
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
> [...]

pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego boję się z jednej przyczyny. nie wyobrażam sobie sytuacji w której chciałbym być rządzony przez starego kawalera, czyli człowieka, który nie potrafił nawiązać normalnych stosunków z piękniejszą połową Polaków. ja wiem zaraz pojawi się opinia, że pan prezes ukochał Polskę, Polaków i co tam jeszcze. ale wiem też że kobiety mają intuicję i na kilometr wyczują fałsz i nieumiejętność poradzenia sobie w życiu.

acha, probuje rozumiec, chociaz wiem, ze boisz sie Pana Kaczynskiego zupelnie
innych powodow, a nie dlatego, ze zyje jako singiel, tak ostatnio modny i na
topie sposob na zycie.
dla mnie poza tym Tusk jest takim gościem, z którym chętnie poszedłbym na piwo i pogadał o pierdołach. to tyle i aż tyle. :-)

masz ewidentnie niemeski sposob myslenia o polityce. Podobnie mysli kazda  kobieta, ktora czyta pisemka dla blondynek:)

Jestes pewny, ze jestes mezczyzna?

Data: 2011-02-26 19:39:52
Autor: obserwator
Je?eli to prawda

 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): (...)

jeszcze cos mi sie przypomnialo w zwiazku z ta twoja wypowiedzia o stanie
cywilnym Pana Kaczynskiego. Zwolennicy PO i SLD - bylej  partii komunistycznej, przepoczwarzonej w rzekomo
postepowa partie, cierpia na dysonans poznawczy (albo chorobe psychiczna;
schizofrenie zbiorowa), bowiem z jednej strony bronia praw singli i zwiazkow nieheterogennych, a z drugiej boja sie polityka ktory jest singlem.

Obecni *postepowcy*, ten jego stan cywilny, uwazaja za jakis podejrzany, na
podobnej zasadzie,jak kiedys ciemniactwo, nazywalo samotne kobiety, starymi
pannami i je wysmiewalo oraz dyskryminowalo.

No wiec jaki to jet postep, nowoczesnosc i tolerancja ?

:)))

Data: 2011-02-26 20:41:52
Autor: Marek Czaplicki
Je?eli to prawda
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 20:25 :
masz ewidentnie niemeski sposob myslenia o polityce. Podobnie mysli kazda
kobieta, ktora czyta pisemka dla blondynek:)

masz rację z jednego powodu. moja kobieta sprowadza mnie na ziemię i jak widzi, że ja zaczynam mówić o jakichś wielkich sprawach to zaraz: synkowi trzeba kupić buty, wyprawkę do szkoły, skończył się papier, czy inne. mężczyźni mogą spokojnie bujać w obłokach tylko dlatego, że są kobiety i one zawsze znajdą odpowiednią miarę do życia. a życie rodzinne jest najważniejsze, czy się to komuś podoba czy nie. nie te rzeczy, które można zobaczyć w TV, przeczytać o nich w prasie, internecie, czy usłyszeć w radiu, ale np większa temperatura wieczorem dziecka.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 19:57:04
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
> [...]

masz rację z jednego powodu. moja kobieta sprowadza mnie na ziemię i jak widzi, że ja zaczynam mówić o jakichś wielkich sprawach to zaraz: synkowi trzeba kupić buty, wyprawkę do szkoły, skończył się papier, czy inne. mężczyźni mogą spokojnie bujać w obłokach tylko dlatego, że są kobiety i one zawsze znajdą odpowiednią miarę do życia. a życie rodzinne jest najważniejsze, czy się to komuś podoba czy nie. nie te rzeczy, które można zobaczyć w TV, przeczytać o nich w prasie, internecie, czy usłyszeć w radiu, ale np większa temperatura wieczorem dziecka.

ale zapytaj swoja zone, czy rozumie jaki te jej aktualne problemy z zakresu
ekonomii gospodarstwa domowego maja zwiazek z polityka kraju w ktorym zyje.

Zapytaj takze, jakimi kryteriami sie kieruje kiedy glosuje na jakiegos polityka.

Data: 2011-02-26 21:06:52
Autor: Marek Czaplicki
Je?eli to prawda
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 20:57 :

> [...]

ktorym zyje.

Zapytaj takze, jakimi kryteriami sie kieruje kiedy glosuje na jakiegos

myślisz, że jest taką sobie blondynką? zapewniam Cię, że o sprawach o których czasami rozmawia się na grupie typu finanse państwa, makro i mikro ekonomia wie więcej niż wszyscy. a kryteriami jakimi się kieruje są takie jak: nie wygadywanie głupot i nie zajmowanie się rzeczami na których się nie zna.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 20:30:29
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
[...]

pytam, bo niestety kobiety generalnie nie mysla w kategoriach tego typu ktore
opisalem, a ktore cechuja raczej umysly meskie.

Kobiety zwracaja bardziej uwage na wyglad danego polityka, a nie na jego
glebsze poklady intelektu. Kobiety sa przede wszystkim estetkami.

Kobiety niestety rowniez nie kojarza swojej aktualnej sytuacji ekonomicznej z polityka danego kraju, bo polityka intersuja sie bardzo rzadko, w
przeciwienstwie do mezczyzn.

Narzekaja na sytuacje ekonomiczna, ale nie rozumieja dlaczego taka sytuacja jest. Kiedy ida na wybory, to glosuja na samca ktory lepiej je zbajeruje.

Heteroseksualny samiec, na tego typu bajery, nabrac sie nie da:)

Data: 2011-02-26 21:49:15
Autor: Marek Czaplicki
Je?eli to prawda
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 26 luty 2011 21:30 :
Kobiety zwracaja bardziej uwage na wyglad danego polityka, a nie na jego
glebsze poklady intelektu. Kobiety sa przede wszystkim estetkami.

w Twoich słowach jest jak sądzę zawarta sugestia, że pan prezes Jarosław Kaczyński wyposażony jest w te wszystkie przymioty intelektu, które czynią go godnym do sprawowania najwyższych urzędów w państwie. niestety rozczaruję Cię. o tym decydują wyborcy. skoro więc wyborcy zadecydują, że prezes może być prezesem jakiejś tam partii opozycyjnej to pan Jarosław Kaczyński takim pozostanie.
Kobiety niestety rowniez nie kojarza swojej aktualnej sytuacji
ekonomicznej z polityka danego kraju, bo polityka intersuja sie bardzo
rzadko, w przeciwienstwie do mezczyzn.

poznaj jakąś kobietę. rozkochaj ją w sobie a potem zacznij mówić o czym rozprawiają kobiety i czym się interesują. ja tylko cały czas mówię: "bez kobiet siedzielibyśmy dalej na drzewach i interesowalibyśmy się co najwyżej piłka nożną". :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-26 21:10:23
Autor: obserwator
Je?eli to prawda
> [...]

w Twoich słowach jest jak sądzę zawarta sugestia, że pan prezes Jarosław Kaczyński wyposażony jest w te wszystkie przymioty intelektu, które czynią go godnym do sprawowania najwyższych urzędów w państwie. niestety rozczaruję Cię. o tym decydują wyborcy. skoro więc wyborcy zadecydują, że prezes może być prezesem jakiejś tam partii opozycyjnej to pan Jarosław Kaczyński takim pozostanie.

pisze generalnie, a nie akurat pod Pana Kaczynskiego.
Ale dlaczego boisz sie tak wygranej Pana Kaczynskiego, ze znowu ten luzny
temat o preferencjach wyborczych kobiet, sprowadzasz do tematu Kaczynskiego?

> [...]

poznaj jakąś kobietę. rozkochaj ją w sobie a potem zacznij mówić o czym rozprawiają kobiety i czym się interesują. ja tylko cały czas mówię: "bez kobiet siedzielibyśmy dalej na drzewach i interesowalibyśmy się co najwyżej piłka nożną". :-)

ale ja na ten temat nie pisalem. Skad ci taki rodzaj argumentow personalnych
przyszedl do glowy? To ty pisales o swojej zonie, a ja nic na temat mojej zony
nie pisalem. Nie wiesz tez nic o moim zyciu osobistym, wiec nie rozumiem
dlaczego mi dajesz jakies rady? Nie pislem tez, ze jestem przeciwnikiem kobiet.

Pisze tylko o roznicach miedzy plciami w kontekscie kryteriow ktorymi sie kieruja przy wyborach na stanowiska panstwowe ( i nie tylko:)

Ja pisze o roznicach w kryteriach ktorymi sie kieruja wyborcy roznych plci.

Data: 2011-02-28 16:41:08
Autor: the_foe
Je?eli to prawda
W dniu 2011-02-26 18:03,  obserwator pisze:
Takie podszywanie, jest wyjatkowym chamstwem i wykroczeniem.

http://www.sport.pl/inne/1,64998,259478.html
chociaz nie wiem czy i nas padnie taki wyrok, Mikulski tez podszywal sie pod Klossa i nikt go nie zamknal.

--
the_foe

Data: 2011-02-26 18:08:22
Autor: jadrys
Je?eli to prawda
[...]

A jednak, na własne uszy słyszałam słowa z jego ust mówiące m.in. "To nie mój brat, on nie byl generałem".

Data: 2011-02-26 21:46:26
Autor: pluton
Je?eli to prawda
A jednak, na własne uszy słyszałam słowa z jego ust mówiące m.in. "To
nie mój brat, on nie byl generałem".

<hans kloss mode>
  piedrolisz glupoty
</hans kloss mode>

Nullification

Data: 2011-02-27 09:41:30
Autor: jadrys
Je?eli to prawda
W dniu 2011-02-26 21:46, pluton pisze:
A jednak, na własne uszy słyszałam słowa z jego ust mówiące m.in. "To
nie mój brat, on nie byl generałem".

<hans kloss mode>
   piedrolisz glupoty
</hans kloss mode>

To nie ja, - ja przytoczyłem tylko zasłyszane słowa.

Data: 2011-02-26 23:22:51
Autor: cytryna
Je?eli to prawda
> [...]

A jednak, na własne uszy słyszałam słowa z jego ust mówiące m.in. "To nie mój brat, on nie byl generałem".

Możliwe, że Prezesowi chodziło o znany tytuł: Brat Pana Boga, mógł też pośmiernie awansować śp. Prezysenta niejako "z rozpędu" feldmarszałek Kielich. Ludzie z radości robią różne głupstwa.

Data: 2011-02-27 09:41:25
Autor: jadrys
Je?eli to prawda
W dniu 2011-02-26 23:22, cytryna pisze:
[...]

Tak oczywiście, może miał coś innego na myśli. Nie słuchałem całego jego przemówienia, i może te slowa są wyrwane z kontekstu. A może kogoś cytował. J. Kaczyński jest znany z cytatów, ot choćby te słowa o "przyjaciołach moskalach".

Data: 2011-02-27 10:26:32
Autor: cytryna
Je?eli to prawda

*************************

************************
[...]

*********************************
A jeżeli to prawda: Co przemawia za zamachem (usystematyzowany zbiór przesłanek) http://synteza.salon24.pl/272556,co-przemawia-za-zamachem-2010-04-
10-v1-0-4-026   1. Niszczenie wraku samolotu przez Rosjan.   2. Wycinka drzew o które podobno zahaczył samolot (łącznie z osławioną brzozą).   3. Nienaturalna mgła, która szybko się pojawił i znikła o dziwnej porze (w Niemczech jedna z elektrowni atomowych jest chroniona przed samolotami za pomocą generatorów mgły, technicznie jest to wiec możliwe i jest zarazem jedynym sposobem zabezpieczenia przed zdjęciami z kosmosu).   4. motywy Putina: zemsta na prezydencie i wykończenie generałów NATO oraz przejęcie tajnego sprzętu do komunikacji, dojście do przejęcia w wojsku dowodzenie przez generałów szkolonych w Moskwie za pośrednictwem p.o. prezydenta   5. motywy Tuska: przejęcie wszystkich niezależnych od rządu instytucji w tym NBP i obsadzenie ich swoimi ludźmi - przejęcie TVP i zapychanie dziury budżetowej, dalsze krycie swojej nieudolności i korupcji w kraju oraz braku reform   6. motywy Komorowskiego: nie miał szans w debatach z profesorem Lechem, a Jarosław miał tak złą opinię w mediach, że z góry był skazany na niepowodzenie, choć gafy Komorowskiego prawie mu umożliwiły wygraną   7. Ukrycie kokpitu samolotu w hangarach (kluczowy element dla wyjaśnienia zdarzenia) i twierdzenie jakoby się rozpadł, bo samolot lądował na plecach, gdy nawet w symulacji MAK pokazano, że samolot upadł bokiem!   8. Początkowe kłamstwa na temat prób wielokrotnego lądowania i o tym, że lądował generał zamiast pilota oraz kłamstwa o naciskach prezydenta - typowa dezinformacja specsłużb kryjących swoje prawdziwe działania.   9. Decyzję o lądowaniu podjęła centrala w Moskwie, mimo sprzeciwu rosyjskich kontrolerów lotu, którzy potem nie informowali samolotu o błędnym kursie i ścieżce podejścia, który mógł wynikać z powszechnie znanych metod oszukiwania aparatury samolotu (możliwe, że również tej na lotnisku).  10. Film ze "strzelaniny" zaraz po katastrofie - jeżeli nawet jest manipulacją, to świadczy o działaniu ukrywającym zbrodnie w innym miejscu (hipoteza dwóch miejsc).  11. Rozbicie delegacji na pro-rosyjską i pro-polską, zginęli tylko ci który byli ważni i służyli Polsce lub nie mieli większego znaczenia i PO mogło ich poświęcić dla sprawy przejęcia pełni władzy (mając przy tym doskonałe alibi) oraz przejęcie wojska przez frakcję pro-putinowską zamiast frakcji pro-NATOwskiej.  12. Historia Rosji i ciągłych mordów politycznych tam występująca oraz brak demokracji i zabójstwa dziennikarzy oraz byłych agentów wywiadu. Zaufanie jakim został obdarzony Putin przez Tuska graniczy z absurdem lub jest celowe.  13. Raport MAK pomijający całkowicie kwestię lotniska i propaguje na świecie stereotyp Polaka pijaka, jest jawnym zaprzeczeniem obiektywności i pracą na zlecenie FSB lub GRU.  14. Sposób prowadzenia śledztwa i oddanie wszystkich dowodów w ręce Rosji w tym kluczowych czarnych skrzynek, które można w dowolny sposób modyfikować, całkowite poddanie się w tej sprawie państwa Polskiego, krycie kłamstw na temat dezinformacji rosyjskiej przez 9 miesięcy mimo, że były niezbite dowody na jej fałsz w postaci rozmów wieży z Moskwą. Dzięki temu przyspieszone wybory prezydenckie wygrał Komorowski.  15. Brak jakiejkolwiek dymisji w rządzie i służbach mu podległych za przygotowanie tej wizyty, w normalnych katastrofach nigdy czegoś takiego nie było - zawsze ktoś ponosi odpowiedzialność, a tym bardzie wtedy gdy ginie prezydent i całe dowództwo wojska!  16. Ćwiczenia wojskowe Rosyjsko-Białoruskie poprzedzające katastrofę symulujące interwencję w Polsce (w razie, gdyby potrzebna była pomoc dla PO chciana lub nie).  17. Zlikwidowanie ochrony BOR wielu placówek rządowych poprzedzające "katastrofę", które mogą świadczyć o chęci umożliwienia uzgodnień międzyrządowych w zakresie podziału wizyt w Katyniu bez zbędnych świadków.  18. Przebieg śledztwa polskiego - nieudolne, bez inicjatywy, pozwalający na wszystko Rosji. Rozdzielenie prokuratury od rządu 10 dni przed katastrofą i "umycie rąk" przez Tuska (typowe zachowanie Piłata).  19. Sytuacja w kraju - podziały społeczne i polityczne ułatwiające ingerencje obcych mocarstw. Wrogość PO do PIS i na odwrót, PO stało się naturalnym sprzymierzeńcem Rosji po przejęciu całej władzy - do przewidzenia przez ewentualnych planistów zamachu i analityków sytuacji po nim.  20. Pozostawienie w Polsce tysięcy sowieckich agentów i brak rozliczenia z PRL (zdrajcami Polski - naśladowcy ich mogą liczyć na podobną karierę w III RP).  21. Śledztwo w Polsce prowadzi główny odpowiedzialny za zaniedbania przy organizacji ochrony wizyty - minister Miller, któremu podlega BOR, a który z kolei kryje zaniedbania służ podległych Tuskowi. W takiej sytuacji śledztwo nie może być obiektywne, a jest jedynie wynikiem nastrojów społecznych.  22. Zachowanie prezydenta i rządu po "katastrofie" nagradzanie rosyjskich milicjantów za dopuszczenie do bezczeszczenia i okradania ciał zabitych oraz medale dla szefów polskich służb, które tą wizytę "zabezpieczały". Typowa postawa podnoszenia morale ludzi, którzy mogli by się wystraszyć i zacząć "sypać".  23. Stan samolotu, a właściwie jego rozdrobnienie i zmasakrowanie ciał, wskazuje na wybuch ? samolot podchodził do lądowania z minimalną prędkością i był tuż nad ziemię, w takich wypadkach zazwyczaj samolot dzieli się na kilka części, a nie wiele tysięcy, i zazwyczaj ktoś przeżywa.  24. Na początku ukrywano przez ponad miesiąc prawdziwy czas katastrofy przesuwając go o kilkanaście minut później, gdy w rzeczywistości z prędkości lotu wynika, że prawdziwy czas katastrofy mógł nastąpić kilkadziesiąt minut wcześniej.  25. Osoby mogące mieć wpływ na dalsze wyjaśnienia związane ze śledztwem w Polsce zginęły w podejrzanych okolicznościach ? chodzi o: Eugeniusz Wróbel (specjalista lotniczy), Krzysztof Knyż (kamerzysta), biskup Mieczysław Cieślar (znajomy jednej z ofiar), prof. Marek Dulinicz (pomysłodawca wysłania polskich archeologów do Smoleńska, biorąc pod uwagę bierność wojskowych śledczych w Polsce).  26. Uznanie lotu wojskowego samolotu pilotowanego przez żołnierzy, który przewoził najważniejszych dowódców wojskowych na wojskowe lotnisko, za przelot cywilny, aby można był stosować przepisy oddające wszystkie dowody stronie rosyjskiej. Autor: u2 <u 2@o2.pl>    Data: 24 lutego 2011 18:19:16 --

Autor: u2<u 2@o2.pl>
Data: 24 lutego 2011 18:19:16

Mam własną teorię co do przyczyn i skutków tego zamachu. I póki co ona trzyma się mocno i jest coraz bardziej realna. Tylko w 3cim punkcie jest ona w paru detalach zgodna z tym tekstem powyżej. I zaledwie otarcie się o punkt 5ty.

Data: 2011-02-27 12:21:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Je?eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikd2od$5sv$6news.onet.pl...
[...]

Nie ma takiego cytatu w związku z Kaczyńskim. Mowa jest o "przyjaciołach rosjanach", a to jest insza inszość.

Data: 2011-02-27 14:49:11
Autor: jadrys
Je?eli to prawda

[...]

E tam, - drobna nieścisłość, ale przeciez o to Prezesowi chodziło. To też cecha J. Kaczyńskiego takie drobne (nie wypaczające sensu) przekręcenia.. Choćby te słowa hymnu.

Data: 2011-02-27 17:56:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Je?eli to prawda

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikdknh$1hm$2news.onet.pl...

[...]

Ale co ty k...wa możesz wiedzieć o co chodzi Kaczyńskiemu? Najtęższe umysły nie mogą dociec, a ty, zwykły komuszek - wiesz!

Data: 2011-02-27 09:06:36
Autor: Hans Kloss
Je?eli to prawda
On 27 Lut, 17:56, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

Ale co ty k...wa mo esz wiedzie o co chodzi Kaczy skiemu? Najt sze umys y
nie mog dociec
Ta przypadłość dotyczy nie umysłów najtęższych tylko umysłów
PLATFONSKICH. A te są raczej antynomią tężyzny....
J-23

Data: 2011-02-27 23:07:05
Autor: jadrys
Je?eli to prawda

[...]

Tylko k**wa nie komuszku, kapitalisto. - żebyś wiedział, - to ostatnie słowo napisałem z obrzydzeniem... A wracając do tematu, tu nie chodzi o tęgie umysły tylko o taki jeden - zmysł obserwacyjny, on się nazywa. I ja go posiadam.

Data: 2011-02-26 18:08:37
Autor: jadrys
Je?eli to prawda
W dniu 2011-02-26 16:24, Hans Kloss pisze:

[...]

To jest wielką zagadką.. Aż mi szczena opadła jak usłyszałem te jego słowa - "to nie był mój brat..." - nie mam najmniejszego pojęcia o co mu chodziło.

Data: 2011-02-28 18:50:27
Autor: the_foe
Je?eli to prawda

http://statichg.demotywatory.pl/uploads/201003/1269117816_by_Terliqus_500.jpg

--
the_foe

Data: 2011-02-26 21:09:07
Autor: Kaczysta
Je?eli to prawda

[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Jakoś nikt nie zwrócił uwagi na fakt, iż w Warszawie przed wylotem poleksiej delegacji wSmoleńsku była znakomita pogoda. Nie ma więc mowy o tym, że kapitan Protasiuk nie chciał lecieć, bo na smoleńskim lotnisku były złe warunki pogodowe.
AZ

Data: 2011-02-26 21:49:39
Autor: pluton
Je?eli to prawda
[...]

No wlasnie. I lasu nie bylo, i tego jaru. Brzozy dopiero w ostatniej chwili
posadzili.

Nullification

Data: 2011-02-26 22:41:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Je?eli to prawda

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4d695de7$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Bredzisz:
"Przypomnijmy. Jak-40, na którego pokładzie znajdowali się dziennikarze, wylądował w Smoleńsku 10 kwietnia o godz. 7.22 czasu polskiego, 5 minut przed wylotem z Warszawy Tu-154 z prezydentem Lechem Kaczyńskim. Dowódca Jaka por. Artur Wosztyl mówił "Gazecie", że gdy był nad lotniskiem, warunki pogodowe zaczęły się gwałtownie pogarszać. Minimalna widzialność dla Jaka to 1500 m. Gdy podchodził do lądowania, widzialność była poniżej tego minimum. A jednak zdecydował się lądować."

Data: 2011-02-27 09:41:22
Autor: jadrys
Je?eli to prawda
W dniu 2011-02-26 21:09, Kaczysta pisze:

[...]

Nie, to nie o to chodziło. - Pilot przed wylotem musi się zapoznać z mapami pogodowymi i prognozami. A tych mu nie dostarczono. I o to ta domniemana awantura, - nie chciał lecieć w ciemno.

Data: 2011-02-26 23:16:31
Autor: cytryna
Je?eli to prawda

[...]

Niepomiernie Szanowny Panie Jadryś,jako wielbiciel pani Antenki,którą i ja wielce poważam,zapewne dobrze pan wie jak prof.Józef Tischner klasyfikował
prawdy. Aktualnie objawiona prawda na zamówienie razwietki to ten trzeci rodzaj prawdy czyli GWno prawda. Pozdrówka, mam nadzieję, że w rodzinie wszyscy zdrowi.

Data: 2011-02-27 09:41:16
Autor: jadrys
Je?eli to prawda
W dniu 2011-02-26 23:16, cytryna pisze:
[...]

Nie mam najmniejszych dowodów na negację i polemikę z tym co Szanowna Pani napisała. To tylko takie czcze spekulacje po tych rewelacjach odnaleźonego po roku świadku. Pozdrawiam i dziękuję za pamięć.

Data: 2011-02-27 20:25:33
Autor: cytryna
Je?eli to nieprawda?
[...]

Wielce Szanowny Panie Jadryś, a jeżeli to nieprawda lub kolowialnie rzecz ujmując chamska wrzutka sprawców katastrofy tonących w kłamstwach - to wtedy co? No to postudiujmy inny punkt widzenia:

 W mediach głośno o kolejnej "sensacji" związanej ze śledztwem smoleńskim: rzekomo jest świadek, który słyszał, jak tuż przed wylotem prezydenckiego Tu-
154 dowódca sił powietrznych gen. Andrzej Błasik zwymyślał kapitana samolotu Arkadiusza Protasiuka. Kpt Protasiuk miał odmawiać wylotu, bo nie znał pełnej prognozy pogody. O opinię w tej sprawie - mającej wszelkie cechy medialnej wrzutki - poprosiliśmy szefa parlamentarnego zespołu ds. katastrofy smoleńskiej Antoniego Macierewicza:

Antoni Macierewicz: Mam wrażenie, że mamy do czynienia z dezinformacją a nie z informacją, i tym sposobem z próbą wprowadzenia odbiorców w błąd. Być może chodzi np. o przykrycie i odciągnięcie uwagi opinii publicznej od tych informacji, które uzyskał ostatnio, w czwartek,  zespół parlamentarny, wskazując na podstawie analizy filmu pana Wiśniewskiego, że nie ma tam śladów uderzenia samolotu wyrytych w ziemi. Żadnych rowów, żadnych lejów. To wskazywałoby, że katastrofa przebiegała zupełnie inaczej, odbyła się w zupełnie inny sposób, niż to sugerowano dotychczas, w raporcie MAK i w innych doniesieniach.

Antoni Macierewicz: Jest to zachowanie niespodziewane w całej sprawie, kompromitujące moim zdaniem prokuraturę, myślę tu zwłaszcza o panu prokuratorze Rzepie, rzeczniku prokuratury, który z jednej strony stwierdza, że okoliczności towarzyszące wylotowi są przedmiotem badania prokuratury, a z drugiej strony twierdzi, że ten film do zbadania oddano komisji Millera. Stwarza to wrażenie, że tego typu film [mający pokazywać rzekomą kłótnię między gen. Błasikiem i kpt Protasiukiem] istnieje, a z drugiej strony nie angażując się w to, i nie umożliwiając np. pełnomocnikiem rzeczywistego sprawdzenia co tam jest nagrane. Udział prokuratury w tego typu dezinformującej operacji jest kompromitujący, i to wskazuje, że coś wreszcie trzeba z zachowaniami prokuratury w tej sprawie zrobić. Bo z zachowaniami tych, którzy dezinformują opinię publiczną medialnie nic zrobić się nie da, poza wskazywaniem, że to robią.

wPolityce.pl: Znowu gen. Błasik jest na celowniku, całe "oskarżenie" krąży wokół niego od dawna. Jak nie rzekoma presja na załogę, to alkohol. A teraz rzekoma kłótnia z kpt Protasiukiem.

Antoni Macierewicz: To prawda, gen. Błasik obok śp. prezydenta Kaczyńskiego jest głównym celem ataku, a to się wiąże z olbrzymią, wiekopomną, historyczną rolą, jaką pan generał odegrał w sprowadzeniu do Polski F-16, a tym samym w uczynieniu z sił powietrznych skutecznego narzędzia zbrojnego, jedynego, jakie posiada polska armia, zdolnego odegrać istotną rolę na wschodnim teatrze operacji. To jedyna siła, która patroluje wschodni teren NATO, co stanowi dla Rosji poważny problem. Myślę, że stąd taka skoncentrowana nienawiść wobec gen. Błasika. Co ważne, dowódcy NATO potrafili jego rolę docenić i uhonorować, a polska armia nie. Polski minister obrony narodowej go nie broni, korpus oficerski też różnie się zachowuje. Dlatego myślę, że chodzi o defamację człowieka tak bardzo zasłużonego dla niepodległości Polski, dla polskich sił zbrojnych.

wPolityce.pl: Czyli o samej tej sprawie, o rzekomej kłótni przed wejście do holu lotniska wojskowego na Okęciu, pan, panie pośle, nie słyszał? To jest jakiś królik z kapelusza?

Antoni Macierewicz: Muszę powiedzieć, że wszyscy, którzy znają akta śledztwa, mówią jednym głosem: nie ma tam ani jednego słowa na ten temat. Ci, którzy tę informację upowszechniają, powołują się na jakąś osobę, która rzekomo to słyszała od jakiegoś chorążego, ale oni też nie rozmawiali z tym chorążym. Rzekomo bał się on zeznawać na ten temat, a podczas przesłuchania go o to nie pytano. To doprawdy jest nieprzyzwoite podawanie takich "informacji", tworzenie zamieszania wokół sprawy, której celem jedynym jest rzucenie cienia na pana generała Błasika i odciągnięcie opinii publicznej od innych, ważnych ustaleń, które w ostatnim czasie zostały uczynione.

Data: 2011-02-27 21:14:01
Autor: pluton
Je?eli to nieprawda?
[...]

To bylo od poczatku oczywiste. Wyladowali normalnie, po czym FSB wszyztkich
wyprowadzilo do lasu, rozstrzelalo, w w samolot wsadzili bombe
izowolumetryczną
i odpalili.

Nullification

Data: 2011-02-28 12:18:36
Autor: jadrys
Je?eli to nieprawda?
W dniu 2011-02-27 20:25, cytryna pisze:

[...]

Łaskawa Pani wybaczy, ale ja żeby coś ocenić to nie potrzebuję czyichś wskazówek. Mam swój pogląd na ta sprawę i miotanie się Antoniego M. od jednej możliwości do drugiej nie maja dla mnie żadnego znaczenia.

Data: 2011-02-28 15:13:53
Autor: wekon
Je?eli to prawda
"jadrys"  wrote in message news:ikavmo$ksg$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

a jeśli to kłamstwo to przeprosisz?

wekon

Data: 2011-02-28 18:27:09
Autor: jadrys
Je??eli to prawda
W dniu 2011-02-28 15:13, wekon pisze:
[...]

Gdybym ja to twierdził i na dodatek się mylił to tak, - szczerze bym przeprosił. Ale to tylko moje domniemania i spekulacje na podstawie nowych zaistniałych doniesień.

Data: 2011-02-28 19:47:45
Autor: wekon
Je??eli to prawda
"jadrys"  wrote in message news:ikglv4$jba$4news.onet.pl...

[...]

to po co wklejać kolejne domysły na psp, przecież od tego jest Kawecki i spółka

wekon

Data: 2011-02-28 20:37:08
Autor: jadrys
Je??eli to prawda
W dniu 2011-02-28 19:47, wekon pisze:
[...]

Daj spokój, - ta grupa do tego właśnie służy, do spekulacji, do rozpatrywania zaistniałych okolicznisci pod różnymi kątami, czyli dyskusją. Wklejanie czyichś tekstów i im bezmyślne przytakiwanie albo dawanie wiary w zależności od sympatii politycznych sprawi że psp odejdzie do lamusa. Zostanie tu tylko paru pasciarzy do końca ich kontraktów i na tym koniec.

Je?eli to prawda