Je?eli to prawda

Data: 2011-02-26 14:03:34
Autor: MH
Je?eli to prawda
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

To pani generałowa nie ma prawa mówić o honorze męża:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Swiadek-gen-Blasik-zwymyslal-pilota,wid,
13172003,wiadomosc_prasa.html

Nawet i bez tych rewelacji wystarczy by o honorze tego pana lepiej nie mówić w
myśl zasady , że o zmarłych ......

Przełożony wymyślający żołnierzowi który chce się trzymać regulaminu, na pewno nie zaloguje na honor... Wątpliwości budzi tylko ten świadek, - dlaczego do tej pory milczał?

Widocznie miał ku temu powody. Nietrudno domyślić się jakie.

MH

Data: 2011-02-26 18:10:14
Autor: jadrys
Je?eli to prawda
W dniu 2011-02-26 15:03,  MH pisze:
[...]

Jednak mało kto nie odniesie się do prowokacyjnego zachowania wdowy. I jak dla mnie jest to wystarczający powód żeby wyrazić również swoje zdanie na ten temat.

[...]

Nie wiem na pewno, ale chyba na takie zachowanie jest paragraf... Nazywa się to ukrywaniem ważnych dla śledztwa informacji.

Data: 2011-02-26 18:13:48
Autor: MH
Je?eli to prawda
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Nie wiem na pewno, ale chyba na takie zachowanie jest paragraf... Nazywa się to ukrywaniem ważnych dla śledztwa informacji.

....... między młotem , a kowadłem.

MH

Data: 2011-02-27 09:41:42
Autor: jadrys
Je?eli to prawda
W dniu 2011-02-26 19:13,  MH pisze:
[...]

KK jest bezduszny i nie przewiduje interesu świadka.

Je?eli to prawda