Jeziorak

Data: 2015-04-15 21:55:42
Autor: Skylla
Jeziorak
http://www.filmweb.pl/film/Jeziorak-2014-716313
By┼éoby naprawd─Ö dobrze gdyby ten film nie by┼é tak─ů kalk─ů skandynawskich krymina┼é├│w, zw┼éaszcza pewnego serialu :-).
Mimo to jest to kawał dobrej roboty i na pewno można obejrzeć.
S.

Data: 2015-04-16 17:38:24
Autor: Qrczak
Jeziorak
Dnia 2015-04-15 21:55, obywatel Skylla uprzejmie donosi:
http://www.filmweb.pl/film/Jeziorak-2014-716313
By┼éoby naprawd─Ö dobrze gdyby ten film nie by┼é tak─ů kalk─ů skandynawskich
kryminałów, zwłaszcza pewnego serialu :-).

Kt├│rego?

Mimo to jest to kawał dobrej roboty i na pewno można obejrzeć.

Mnie to tak przypominało Smarzowskiego, że aż musiałam sprawdzić na filmwebie.

S┼éuchaj, je┼Ťli to mia┼éoby by─ç extra, to musi by─ç tak, bracie,
ca┼ékowicie, bracie, zaskakuj─ůco, finezyjne, rzutkie, zdawkowe
i najważniejsza sprawa, żeby nie było miałkie.
Żeby nie było miałkie i wtedy będzie extra.

Data: 2015-04-16 20:20:25
Autor: Skylla
Jeziorak

By┼éoby naprawd─Ö dobrze gdyby ten film nie by┼é tak─ů kalk─ů skandynawskich
kryminałów, zwłaszcza pewnego serialu :-).

Kt├│rego?

The Killing.

Data: 2015-04-16 20:24:10
Autor: Qrczak
Jeziorak
Dnia 2015-04-16 20:20, obywatel Skylla uprzejmie donosi:

By┼éoby naprawd─Ö dobrze gdyby ten film nie by┼é tak─ů kalk─ů skandynawskich
kryminałów, zwłaszcza pewnego serialu :-).

Kt├│rego?

The Killing.

O! Nie widziałam.

Data: 2015-04-16 21:05:26
Autor: Skylla
Jeziorak

The Killing.

O! Nie widziałam.

Serial jest dobry, ale ci─ůgnie si─Ö niemi┼éosiernie. Kilkana┼Ťcie godzin mo┼╝na by┼éoby spokojnie zmie┼Ťci─ç w 2-3 godzinach. Dlatego generalnie nie ogl─ůdam zbyt wielu seriali...
S.

Data: 2015-04-17 16:17:45
Autor: Ghost
Jeziorak

U┼╝ytkownik "Skylla"  napisa┼é w wiadomo┼Ťci grup dyskusyjnych:mgp15i$8t0$1@sunflower.man.poznan.pl...

The Killing.

O! Nie widziałam.

Serial jest dobry, ale ci─ůgnie si─Ö niemi┼éosiernie.

Jak to serial (sprawdzi─ç czy nie Gra o Tron).

Data: 2015-04-18 18:38:36
Autor: Qrczak
Jeziorak
Dnia 2015-04-16 21:05, obywatel Skylla uprzejmie donosi:

[...]

No i mam dylemat... ten Killing:
http://www.filmweb.pl/serial/Dochodzenie-2011-576962
czy ten:
http://www.filmweb.pl/serial/The+Killing-2007-365605

Data: 2015-04-18 19:02:27
Autor: Skylla
Jeziorak

No i mam dylemat... ten Killing:
http://www.filmweb.pl/serial/Dochodzenie-2011-576962
czy ten:
http://www.filmweb.pl/serial/The+Killing-2007-365605
Oba prezentuj─ů podobny poziom. Wszystko zale┼╝y czy wolisz realia skandynawskie czy ameryka┼äskie.
Mo┼╝na te┼╝ obejrze─ç oba, o ile ma si─Ö tyle czasu.
S.

Data: 2015-04-18 19:41:26
Autor: Qrczak
Jeziorak
Dnia 2015-04-18 19:02, obywatel Skylla uprzejmie donosi:

[...]
skandynawskie czy amerykańskie.
Mo┼╝na te┼╝ obejrze─ç oba, o ile ma si─Ö tyle czasu.

Skandynawskie ma swój perwersyjny urok. Gorzej się on zazwyczaj realizuje w amerykańskich kalkach.
A czas jest, z transferem za to ci─Ö┼╝ej.

Data: 2015-04-17 15:33:16
Autor: Fragi
Jeziorak
Dnia Thu, 16 Apr 2015 20:24:10 +0200, Qrczak napisa│(a):

Dnia 2015-04-16 20:20, obywatel Skylla uprzejmie donosi:

By│oby naprawdŕ dobrze gdyby ten film nie by│ tak▒ kalk▒ skandynawskich
krymina│ˇw, zw│aszcza pewnego serialu :-).

Ktˇrego?

The Killing.

O! Nie widzia│am.

Niez│y.

M.

Data: 2015-04-17 16:18:42
Autor: Ghost
Jeziorak

U┼╝ytkownik "Qrczak"  napisa┼é w wiadomo┼Ťci grup dyskusyjnych:552fd76f$0$8374$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Ale, ┼╝e niby pola nie ust─Öpuje? Zaciekawi┼éa┼Ť.

Data: 2015-04-17 17:13:18
Autor: Qrczak
Jeziorak
Dnia 2015-04-17 16:18, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
[...]

Klimat podobny. Bagienny, jak to nad jeziorem bywa.

Data: 2015-04-17 19:23:34
Autor: Ghost
Jeziorak

U┼╝ytkownik "Qrczak"  napisa┼é w wiadomo┼Ťci grup dyskusyjnych:5531230c$0$2209$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

To inaczy - warto?

Data: 2015-04-17 20:09:02
Autor: Qrczak
Jeziorak
Dnia 2015-04-17 19:23, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
[...]

Je┼Ťli nie traktujesz kina w kategorii dokument├│w i reporta┼╝y, to odrobina fantazji nie zaszkodzi.

Data: 2015-04-19 05:14:26
Autor: Marsjasz
Jeziorak
W dniu 2015-04-17 o 20:09, Qrczak pisze:
Dnia 2015-04-17 19:23, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
U┐ytkownik "Qrczak" napisa│ w wiadomoÂci grup
[...]

Mimo to jest to kawa│ dobrej roboty i na pewno mo┐na obejrzeŠ.

Mnie to tak przypomina│o Smarzowskiego, ┐e a┐ musia│am sprawdziŠ na
filmwebie.

Ale, ┐e niby pola nie ustŕpuje? Zaciekawi│aÂ.

Klimat podobny. Bagienny, jak to nad jeziorem bywa.

To inaczy - warto?

JeÂli nie traktujesz kina w kategorii dokumentˇw i reporta┐y, to
odrobina fantazji nie zaszkodzi.

ile kura ma u lapek palcow ;)?
na kazdej lapce jakby 3 i pol...
mysle ze film Jeziorak na filmwebie zostal prawidlowo oceniony...
M.

Jeziorak