Jezioro Łapińskie

Data: 2010-06-10 20:56:37
Autor: Centaur000
Jezioro Łapińskie
Witam kolegów, i mam prośbę. Złapałem wakację z rodziną w O.W. Dorota w miejscowości Czapielsk nad jeziorem Łapinskim, w zwiazku z tym mam pytanie do miejscowych nurków: - czy w tym jeziorze mozna nurkować,
- jezeli tak to jakie sa tam warunki i gdzie można ładować butle (najbliżej)
- czy ktoś zna ten osrodek i czy w związku z tym moze wypowiedziec się na temat jego standardu,infrastruktury, otoczenia.

Jade przeszło 600 km z trójką dzieciaków i żoną zatem nie chciałbym się rozczarować co do miejsca, a zdięcia i strona internetowa osrodka, moze byc myląca. Bedę wdzieczny za informacje. Pozdr. Wojtek --

Jezioro Łapińskie