Jezioro Szarcz k. Pszczewa

Data: 2010-05-06 21:07:47
Autor: Marcin Niśkiewicz
Jezioro Szarcz k. Pszczewa
Tak dla odmiany od tematów ochrony danych personalnych, wrzucam wątek związany
z tematyka grupą, za co z góry przepraszam. A mianowicie.

Wybieram się na długi czerwcowy "łyk-end" do Pszczewa. Wiem z grupy, że jez.
Szarcz jest "nurkowe".

Czy ktoś, kto tam nurkował, może podać trochę informacji, gdzie nurkować,
ewentualne atrakcje podwodne itp.

Kolega Google za dużo nie zeznał.

Marcin Niśkiewicz

Data: 2010-05-07 06:24:45
Autor: ZibiT
Jezioro Szarcz k. Pszczewa
Witam. Typowe rekreacyjne jezioro, max. 14m, fajne łączki i różne żyjątka, ale bez fajerwerków. Widoczność zdarza się b. dobra ale w tym roku może być różnie. Oczywiście jak już tam będziesz to wypada zrobić ze dwa nurki. Ciekawsze jest jezioro Lubikowskie ok. 8km dalej.  Pzdr.

Data: 2010-05-07 08:15:00
Autor: nuroslaw
Jezioro Szarcz k. Pszczewa
[...]
względnie "miejskie" w Pszczewie, brzeg od strony kościoła - istne eldorado dla poszukiwaczy. Wytrwali znajdą także elementy z symboliką III Rzeszy. - bo ogólnie jedno wielkie śmietnisko :) nie od dziś.

Data: 2010-05-07 10:36:48
Autor: Wiesiek
Jezioro Szarcz k. Pszczewa
[...]

-- Pozdrawiam
Marcin Niśkiewicz

--

Ja planuje tam sie udać z grupą znajomych ale w drugi wykend czerwca.
11,12,13.06. W planie nurkowanie, zwiedzanie okolicy na rowerach.

--

Jezioro Szarcz k. Pszczewa