Jezu Smaria!

Data: 2011-11-19 18:02:33
Autor: Przemysław W
Jezu Smaria!
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał

Wśród przekleństw zabronionych przez Kościół znalazły się: Idź do diabła!,
Niech to czort weźmie!, Do diabła!, Obyś zdechł!, Oby cię pokręciło!,
Kurde!, Na rany Boga!, Jezus Maria! (choć to zależy od intencji),
określenia kobiet lekkich obyczajów, określenie męskiego organu.

Wyrażenia dozwolone to: kurka wodna, o kurczę, o kurna Olek, motyla noga,
do jasnego pierona!, niech to dunder świśnie!, do jasnych kominów! (używane
w Wielkopolsce), psiakość! (również psiakostka!), psiakrew/psiajucha!,
kurczę blaszka, ja nie mogę!, do stu piorunów!, niech to kule biją!

Ostatni stopień zdziecinnienia, albo zidiocenia. Czym ten popluty Stasek się zajmuje...

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława

Data: 2011-11-19 20:07:39
Autor: Dirko
Jezu Smaria!
U¿ytkownik "Przemys³aw W" <broñmy RP przed pisem@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ja8nf9$gq8$1news.onet.pl...
U¿ytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisa³
W¶ród przekleñstw zabronionych przez Ko¶ció³ znalaz³y siê: Id¼ do
diab³a!, Niech to czort we¼mie!, Do diab³a!, Oby¶ zdech³!, Oby ciê
pokrêci³o!, Kurde!, Na rany Boga!, Jezus Maria! (choæ to zale¿y od
intencji), okre¶lenia kobiet lekkich obyczajów, okre¶lenie mêskiego
organu. Wyra¿enia dozwolone to: kurka wodna, o kurczê, o kurna Olek, motyla noga,
do jasnego pierona!, niech to dunder ¶wi¶nie!, do jasnych kominów! (u¿ywane
w Wielkopolsce), psiako¶æ! (równie¿ psiakostka!), psiakrew/psiajucha!,
kurczê blaszka, ja nie mogê!, do stu piorunów!, niech to kule bij±!
Ostatni stopieñ zdziecinnienia, albo zidiocenia. Czym ten popluty Stasek
siê  zajmuje...
Przemek

    ... a czemu kurde nie a kurna tak? :-)

Data: 2011-11-19 21:18:27
Autor: Przemys³aw W
Jezu Smaria!

U¿ytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ja8upp$tdg$1news.vectranet.pl...
[...]

Bo na "kurde" monopol ma Feredek Kiepski ;-)

Przemek

--

Prokurator We³na podkre¶la, ¿e wydaj±c tego rodzaju polecenia "¦wiêczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, ¿e takie s± oczekiwania pana Jaros³awa

Data: 2011-11-20 00:46:41
Autor: sofu
Jezu Smaria!

[...]

Nie mów tak, bo bedziesz mia³ przej....e w trzy pi...y u katabasów.

sofu

Jezu Smaria!