Jezu jaka cena...

Data: 2010-06-09 18:21:38
Autor: Tomasso
Jezu jaka cena...
Panowie w Ando zapytani o ich propozycję, bo bym chciał sobie korbę wymienic na nową odparowali...

"160 korba + 30 wkład suportu + wymiana, nooo... w 200 się Pan zamknie, żeby było lepiej niż jest teraz"

Jezusmaryjoiwszyscyświęci.... mój rower pewnie nie jest tyle wart.

Weźcie mi pokażcie palcem dobrą korbę na kwadrat 42T, 175mm, żeby nie kosztowała aż tyle.

Data: 2010-06-09 21:22:25
Autor: kml
Jezu jaka cena...

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huof2j$pi0$1news.onet.pl...
[...]

google.pl Znajdz sobie w ofercie serwisów aukcyjnych albo sklepów netowych.

kml
Last update 24/05/2010 Avid Elixir 5 update i potówka BCM Nowatex

Data: 2010-06-10 11:04:52
Autor: Tomasso
Jezu jaka cena...
Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał:

google.pl Znajdz sobie w ofercie serwisów aukcyjnych albo sklepów netowych.

Będzie dobrze?
http://allegro.pl/item1072315019_shimano_fc_m410_42_32_22_175mm_z_oslona_centrumr.html

Data: 2010-06-10 14:18:05
Autor: kml
Jezu jaka cena...

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huq9rk$4ek$1news.onet.pl...
[...]

Jak dobierzesz dobrze zestaw pod rame to czemu nie.

Data: 2010-06-10 15:07:46
Autor: Tomasso
Jezu jaka cena...
Jak dobierzesz dobrze zestaw pod rame to czemu nie.

Eeee...? [przyjął głupkowaty wyraz twarzy]

Obecna korba: Wałcz - linia łańcucha 47,5mm (zalecana długość osi 119mm).
Obecna kaseta - Shimano 8-speed
Obecna przerzutka tył: Alivio
Obecna przerzutka przód: Tourney (Alivio czeka na montaż).

Data: 2010-06-10 15:28:00
Autor: kml
Jezu jaka cena...

Użytkownik "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huqo32$g69$1news.onet.pl...
[...]

Teoretycznie zestaw korba+suport powinny pasować od strzała, praktycznie czasami są jakieś komplikacje.

Data: 2010-06-10 07:42:23
Autor: zly
Jezu jaka cena...
Dnia Wed, 9 Jun 2010 18:21:38 +0200, Tomasso napisał(a):

Weźcie mi pokażcie palcem dobrą korbę na kwadrat 42T, 175mm, żeby nie kosztowała aż tyle.

Aż tyle? A może tak byś podał co zaproponowali i do jakiego roweru? Bo jak
dla mnie to taniznę jakąś ci wciskają...

--
marcin

Data: 2010-06-10 09:12:41
Autor: Tomasso
Jezu jaka cena...
Użytkownik "zly" napisał:

Aż tyle? A może tak byś podał co zaproponowali i do jakiego roweru?

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Dla mnie to "aż tyle". Jakbym miał, to bym dał. Jeśli rower kupiłem za 600, to nie wymienię korby za 200.

Proponowali korbę na Octalink + wkład, więc pewnie Alivio ew. Deore, bo inne komponenty są w innych grupach cenowych.

Data: 2010-06-10 10:28:39
Autor: zly
Jezu jaka cena...
Dnia Thu, 10 Jun 2010 09:12:41 +0200, Tomasso napisał(a):

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Dlatego właśnie dyskretnie zwróciłem uwagę, że powinieneś na wstępie
przedstawić nieco więcej danych.

--
marcin

Data: 2010-06-10 10:40:24
Autor: Tomasso
Jezu jaka cena...
Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał:

Dlatego właśnie dyskretnie zwróciłem uwagę, że powinieneś na wstępie
przedstawić nieco więcej danych.

No dobra, mam węża w kieszeni, bo idą wakacje, dzieciom biecałem wyjazd z tatusiem pod namioty i nie chcę się zblamować. Zaoszczędzona stówa to wbrew pozorom kupa kasy.

Data: 2010-06-10 11:43:41
Autor: zly
Jezu jaka cena...
Dnia Thu, 10 Jun 2010 10:40:24 +0200, Tomasso napisał(a):

Zaoszczędzona stówa to wbrew pozorom kupa kasy.

Kiedy mi naprawdę nie o to chodziło :)

--
marcin

Data: 2010-06-10 12:04:53
Autor: Tomasso
Jezu jaka cena...
Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał:

Kiedy mi naprawdę nie o to chodziło :)

Mnie się wydawało, że że napisałem czego szukam i dlaczego. Ale teraz to juz chyba jasne...

8-)

Data: 2010-06-10 09:20:31
Autor: pawlin
Jezu jaka cena...
Tomasso pisze:
Panowie w Ando zapytani o ich propozycję, bo bym chciał sobie korbę wymienic na nową odparowali...

"160 korba + 30 wkład suportu + wymiana, nooo... w 200 się Pan zamknie, żeby było lepiej niż jest teraz"

http://www.allegro.pl/item1014325354_srebrna_korba_alivio_fc_m410_42_32_22_od_xtrabike.html
wkald suportu 39zl
no i robocizne tez policza i pewnie w 200 sie zamkniesz :)

pawlin

Data: 2010-06-10 09:22:28
Autor: MadMan
Jezu jaka cena...
Dnia Thu, 10 Jun 2010 09:20:31 +0200, pawlin napisał(a):

no i robocizne tez policza i pewnie w 200 sie zamkniesz :)

Zamiast robocizny kupić
http://www.allegro.pl/item1075203442_nowy_klucz_do_wkladu_suportowego_od_bajkszop_com.html
oraz
http://www.allegro.pl/item1074411924_klucz_sciagacz_do_korb_firmy_bike_hand_yc_216.html
i się pobawić :) Wymiana jest bardzo łatwa. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-10 10:14:32
Autor: Tomasso
Jezu jaka cena...
Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał:

http://www.allegro.pl/item1074411924_klucz_sciagacz_do_korb_firmy_bike_hand_yc_216.html

Zakładając, że nie wymieniałbym wkładu, to do zdjęcia kroby nawet ściągacz nie jest potrzebny.

Po odkręceniu śrub i krótkiej wycieczce + opukaniu gumomwym młotkiem sama spada.

Data: 2010-06-10 10:25:25
Autor: MadMan
Jezu jaka cena...
Dnia Thu, 10 Jun 2010 10:14:32 +0200, Tomasso napisał(a):

Zakładając, że nie wymieniałbym wkładu, to do zdjęcia kroby nawet ściągacz nie jest potrzebny.

Oj, do zdjęcia korby to radziłbym jednak ten ściągacz nabyć :)
Jeśli wkładu nie zmieniasz to rzeczywiście, pierwszego z kluczy nie
potrzebujesz. Jeśli wkład suportu chodzi dobrze, nie chrobocze ani nic,
to nie widzę powodu żebyś zmieniał. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-06-10 10:13:10
Autor: Tomasso
Jezu jaka cena...
Użytkownik "pawlin" <pawlin@fromru.com> napisał:
http://www.allegro.pl/item1014325354_srebrna_korba_alivio_fc_m410_42_32_22_od_xtrabike.html
wkald suportu 39zl

A wkład suportu musze wymieniać? Skoro mam wkład na kwadrat i ta korba jest na kwadrat, to po co zmieniac wkład?