Jezu skok -30lat w 21wieku

Data: 2019-11-23 13:18:13
Autor: Peter
Jezu skok -30lat w 21wieku
Jakoś tak w przypływie choroby mózgowej przechodząc koło salonu fiata skusiłem się na nowe Q.U.B.O za 40tys(bez promocji 55tys), se myślę nowy samochód za takie pieniądze przyda się jako drugi zgrabny mały vanik do wożenia worków na działkę

Jezu XXI wiek a mamy tam:
-szyba przednia na uszczelce
-zbiornik paliwa metalowy
-prowadzi się to jak nyse albo żuka (jeździłem)
-silnik pali wiadro na trasie,dwa wiadra w mieście(po zagazowaniu chyba będę ten samochód pchał)
+wygląda znośnie na zewnątrz i w środku

więcej się nie przyglądam żeby się nie denerwować

jak to dobrze że PSA przejęło fiata, może za rok wypuszczą jakieś odświeżone samochody które wyjdą z epoki kamienia łupanego (przy całej mojej sympatii do wspierania innego przemysłu motoryzacyjnego niż niemiecki)

1.2 puretechy to są naprawdę fajne żywe silniczki, niech ktoś jeszcze powie że 3 cylindry są złe to go wyśmieje

Data: 2019-11-23 13:59:44
Autor: Budzik
Jezu skok -30lat w 21wieku
Użytkownik Peter peter@onet.pl ...

[...]

Zebym cie dobrze zrozumiał - gówno wiec kupiłes?
Słyszałem o zakupach impulsowych przy kasie w biedronce ale zeby tak...
;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2019-11-23 19:39:39
Autor: LordBluzg(R)
Jezu skok -30lat w 21wieku
W dniu 2019-11-23 o 14:59, Budzik pisze:
[...]

No przecież Ty kupiłeś MULTIPLĘ :D

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2019-11-24 11:59:42
Autor: Budzik
Jezu skok -30lat w 21wieku
UĹźytkownik LordBluzgÂŽ mkawran@poczta.onet.pl ...

Zebym cie dobrze zrozumiał - gówno wiec kupiłes?
Słyszałem o zakupach impulsowych przy kasie w biedronce ale zeby
tak... ;-P

No przecież Ty kupiłeś MULTIPLĘ :D

:)
Ale nie dlatego ze uwazam ja za gĂłwniany samochĂłd.
Powiedziałbym wrecz ze całkiem przeciwnie!

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Data: 2019-11-25 11:49:36
Autor: robot
Jezu skok -30lat w 21wieku
W dniu 2019-11-24 o 12:59, Budzik pisze:
Użytkownik LordBluzg(R) mkawran@poczta.onet.pl ...

[...]

Ale nie dlatego ze uwazam ja za gówniany samochód.
Powiedziałbym wrecz ze całkiem przeciwnie!

Kupiłeś multiple i dorabiasz filozofię. ;)

Data: 2019-11-25 11:59:44
Autor: Budzik
Jezu skok -30lat w 21wieku
Użytkownik robot adresfalszywy@onet.pl ...

[...]

Kupiłem multiple i jezdze.
filozofie dorabiaja ci co kupuja auto rodzinne a potem na parkingu mecza sie ze składaniem wózka zeby ledwo ledwo do bagaznika wszedł. :-P

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2019-11-25 13:03:36
Autor: J.F.
Jezu skok -30lat w 21wieku
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAB127E3A24F8Bbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
[...]

A do multipli wchodzi ? Bagaznik tam taki sobie, o ile pamietam.

VW caddy - idealny samochod na blizniaki :-)

J.

Data: 2019-11-25 14:29:47
Autor: sirapacz
Jezu skok -30lat w 21wieku

A do multipli wchodzi ? Bagaznik tam taki sobie, o ile pamietam.

w multipli masz 3 miejsca z przodu:D
samo to jest świetnym argumentem za multiplą:D

Data: 2019-11-25 16:59:44
Autor: Budzik
Jezu skok -30lat w 21wieku

[...]

Ja mam wywalone dwa siedzenia z tyłu i wchodzi wszystko co chce :)
Montaz demontaz trwa jakas minute na jedno siedzenie wiec w razie czego moge szybko zamontowac z powrotem.

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2019-11-25 18:47:02
Autor: radekp@konto.pl
Jezu skok -30lat w 21wieku
24 Nov 2019 11:59:42 GMT, w <XnsAB117CC8A8D5Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Użytkownik LordBluzg(R) mkawran@poczta.onet.pl ...

:)
Ale nie dlatego ze uwazam ja za gówniany samochód.
Powiedziałbym wrecz ze całkiem przeciwnie!

Gdyby nie ten wygląd, to byłoby to czego szukam :)

Data: 2019-11-24 15:28:26
Autor: J.F.
Jezu skok -30lat w 21wieku
Dnia 23 Nov 2019 13:59:44 GMT, Budzik napisał(a):
[...]

Ide sobie kiedys kolo gieldy, stoi polonez w dobrym stanie
zewnetrznym. Kartka na szybie 1000 zl ... juz siegalem po portfel, ale
sobie przypomnialem 11-te: nie bedziesz kupowal auta bez klimy ...

J.

Data: 2019-11-23 14:21:39
Autor: kk
Jezu skok -30lat w 21wieku
On 2019-11-23 13:18, Peter wrote:
[...]

Dzień reklamy ? :-)

Data: 2019-11-24 09:27:28
Autor: PiteR
Jezu skok -30lat w 21wieku
na  ** p.m.s.kto.ma.pierwszenstwo.na.pasach **  Peter pisze tak:

[...]

a to nie jest takie Fiorino?
Miałem służbowe 2 lata i nie pamiętam uszczelki. Był to diesel więc jako tako jechał o ile nie włączałem klimy. Po roku ułamało się mocowanie chłodnicy i trzymała się na wężach.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2019-11-24 13:23:09
Autor: sirapacz
Jezu skok -30lat w 21wieku

-zbiornik paliwa metalowy
zaskoczyłeś mnie - tu jestem w szoku

-prowadzi się to jak nyse albo żuka (jeździłem)
Jechałem krótko (na pusto jeśli ma to znaczenie) - jechało się całkiem ok:) taka przerośnięta panda

Poważnie rozważam Qubo jako auto firmowe (raczej Fiorino bo potrzebuję dwuosobowego) - ale tu zdziwko... kompletnie tego nie rozumiem. W punciakach jest plastikowy a to AFAIR ta sama płyta podłogowa...

Data: 2019-11-25 17:35:47
Autor: RadoslawF
Jezu skok -30lat w 21wieku

-zbiornik paliwa metalowy

A to cos zlego ?

Popytaj byłych właścicieli poloneza czy dużego fiata, wyjaśnią
dlaczego zbiorniki "dziurawiły się" od góry.

Tu syn jednego z nich, który musiał to (125p) łatać. Nic się tam nam nie
przedziurawiło. Tragicznie sypały sie u dołu blachy, też pod uszczelkami
szyb, ale akurat zbiornik paliwa był ok.

Zbiornik był za tylnym mostem i zbierał "na górę" piasek oraz wilgoć.
I przez ten piasek na zbiorniku wilgoć wolno wysychała a zbiornik
rdzewiał od góry. Jak robiła się dziura to miałeś smród paliwa
i była to informacja ze zbiornik do wymiany.
Wymieniałem z tego powodu zbiorniki w swoim dużym fiacie a potem w
polonezie.

Pozdrawiam

Data: 2019-11-26 00:38:38
Autor: Marcin Debowski
Jezu skok -30lat w 21wieku
On 2019-11-25, RadoslawF <user@domain.invalid> wrote:

[...]

U nas tuż po zakupie było podwozie robione jakąś chamską powłoka na bazie masy bitumicznej, ale wątpię aby ktoś się bawił z górą zbiornika, choć cholera wie. Z tym, że sądząc po błotnikach i innych g. to i tak dawało.

--
Marcin

Jezu skok -30lat w 21wieku